Als onze dame en heer hun zin krijgen liggen ze zo.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 5822_o.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Seven schreef:Ookal 1 die met de kop graag vreemd ligt
Als onze dame en heer hun zin krijgen liggen ze zo.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 5822_o.jpg
leanneXXnona schreef:[ Afbeelding ]
dit is mijn meisje, rauzer heet ze. nu ziet ze er hier heel mooi uit. maar ze is dus wat afgevallen. ze krijgt alleen brok dus dan zou ik haar wat meer moeten geven?
leanneXXnona schreef:toen ze gesteriliseerd is was ze 21 kilo. ze is nu wel wat afgevallen dus ik gok dat ze rond de 19/20 kilo zit nu, ik ga denk ik het vers vlees wel aanbieden, haar brokken wil ze ook niet echt lekker eten. komt mischien van de medicatie die erover heen gedruppeld zit, maar zonder de medicatie erover heen eet ze ook niet goed. maar vers vlees ga ik zeker proberen, hoe groot ze is durf ik niet te zeggen
cinn87 schreef:Hij is zo makkelijk, vind idd alles prima. Volgens mij is zijn motto ook altijd "blijven kwispelen"
Sammy_xxs schreef:Wat leuke foto's zeg
Heb wel nog meer rare foto's van Reno die ligt echt altijd zo achterlijk hahahha
FF spammen ook
[ Afbeelding ]
Hier was hij nog een kleine pup
[ Afbeelding ]
Zo ligt hij het liefst![]()
[ Afbeelding ]
Hij vind ook dat ie er helemaal bij hoort
Ik ga het allemaal doorgeven aan mijn vriend, die doet tenslotte het meeste werk. Ik ben altijd alleen van het knuffelen
haha....

cinn87 schreef:Dank u, dank uIk ga het allemaal doorgeven aan mijn vriend, die doet tenslotte het meeste werk. Ik ben altijd alleen van het knuffelen
haha....
Gisteravond nog onverwachts een inzet gehad van een vermiste vrouw, Stitch heeft der gevonden dus was weer dubbel zo trots
Sammy_xxs schreef:Ja he dat vond ik ook!
Alleen is jouw teefje nog wel wat breder, ik heb beetje hetzelfde probleem als leanneXXnona, hij wilt ook niet echt aankomen.
Hoewel hij eigenlijk wel goed is, maar als ik naar de rest van zn broertjes en zusjes kijk zijn ze allemaal wel wat groter en breder...
Maar reno heeft wel gewoon spieren, hij eet alleen wat moeilijk. En hij gaat snel aan de diarree bij ander eten...maar we doen ons best en hij is natuurlijk nog maar 10 maanden dus gewoon geduld hebben
@ cinn87, ja he dat valt me ook wel op
Nu ligt Reno weer zo debeil in zn stoel hahahha