Wie hebben er een AM'stafford? waarom mensen bang?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:32

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:35

Sammy_xxs schreef:
Hhaha de mijne ligt helemaal raar :')

[ Afbeelding ]

hahhaahahaha dat heeft hij toch mooi voor elkaar.

die van mij liggen ook zo maar dan echt met de poten uitgerekt in de lucht.

leanneXXnona

Re: Wie hebben er een AM'stafford? waarom mensen bang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:52

Afbeelding

dit is mijn meisje, rauzer heet ze. nu ziet ze er hier heel mooi uit. maar ze is dus wat afgevallen. ze krijgt alleen brok dus dan zou ik haar wat meer moeten geven?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:01

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:02

leanneXXnona schreef:
[ Afbeelding ]

dit is mijn meisje, rauzer heet ze. nu ziet ze er hier heel mooi uit. maar ze is dus wat afgevallen. ze krijgt alleen brok dus dan zou ik haar wat meer moeten geven?

mooie hond hoor, ik zou 2 kilo vers vlees bijvoeren en haar normale brok gewoon.. is heel goed voor honden.

die van mij krijgen een kilo brokken per dag met high energy, en daarbij nog 2 keer in de week 2 kilo vers vlees.

gaan ze mooi van glimmen en ze krijgen een gezonde huid.

sorry ander vraagje, hoe groot is ze en hoeveel weegt ze normaal.
ook belangrijk, niet dat ze ineens te dik wordt namelijk

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:12

Die van mij kan er ook wat van. Toen was het nog een echt manntje, nu is het "hakkie takkie weg zakkie" :')
Afbeelding

En nog een paar die ik graag met jullie wil delen :o

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:13

En nog even wat spammen :o

Afbeelding

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:13

Afbeelding

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:14

ahwwwww *kwijl* *kwijl* wat een geweldige foto.
en dat meisje op de foto zooo zooo schattig cinn87

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:15

cinn87 schreef:
En nog even wat spammen :o

[ Afbeelding ]

haha hij vind het ook echt best ook he, zo'n tevreden koppie.

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:16

toen ze gesteriliseerd is was ze 21 kilo. ze is nu wel wat afgevallen dus ik gok dat ze rond de 19/20 kilo zit nu, ik ga denk ik het vers vlees wel aanbieden, haar brokken wil ze ook niet echt lekker eten. komt mischien van de medicatie die erover heen gedruppeld zit, maar zonder de medicatie erover heen eet ze ook niet goed. maar vers vlees ga ik zeker proberen, hoe groot ze is durf ik niet te zeggen

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:17

@cinn87: Wat een stoere foto's! :j Die met Cesar Millan is echt leuk.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:20

Hij is zo makkelijk, vind idd alles prima. Volgens mij is zijn motto ook altijd "blijven kwispelen" :D

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:20

leanneXXnona schreef:
toen ze gesteriliseerd is was ze 21 kilo. ze is nu wel wat afgevallen dus ik gok dat ze rond de 19/20 kilo zit nu, ik ga denk ik het vers vlees wel aanbieden, haar brokken wil ze ook niet echt lekker eten. komt mischien van de medicatie die erover heen gedruppeld zit, maar zonder de medicatie erover heen eet ze ook niet goed. maar vers vlees ga ik zeker proberen, hoe groot ze is durf ik niet te zeggen

ik schat haar schofthoogte rond de 40cm, maar is moeilijk te zeggen vanaf een foto en zittend.
ik denk dat je de medicatie wel in het vers vlees kan doen, daar zit een behoorlijke geur aan, en de meeste honden vinden het erg lekker.
mijn advies is wel om geen kip te geven, daar kunnen ze erg van gaan stinken en aan de diarree van raken.
maar dan kun je natuurlijk zelf proberen.
ze mag zeker wel tegen de 30 kilo gaan wegen, 19 kilo is niet echt veel, ik kreeg onze reu toen hij een jaar was en die woog 18 kilo zwaar vermagerd ondervoed,oren kapot, zag er echt slecht uit.. ik ben hem brokken gaan voeren speciaal voor dit soort rassen met een hoog eiwitgehalte en energywaarde, zodat ze goed hun energy kwijt kunnen zeg maar, en het verse vlees gaan voeren, binnen een maand woog hij 30 kilo..en mijn pitreu is geen grof gebouwde maar een workingtype zeg maar.
dus ik denk dat het wel gaat werken bij je hond.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:22

cinn87 schreef:
Hij is zo makkelijk, vind idd alles prima. Volgens mij is zijn motto ook altijd "blijven kwispelen" :D

en toch he als ik die foto';s ziet dat je hond aan het werk is, blijf ik stiekem nog steeds wel trots haha ondanks het niet mijn hond is..maar gewoon omdat het een staff is die wel even laat zien dat ze zeker kunnen speuren en zeker geschikt zijn voor dit werk.

heel veel schouderklopjes voor jullie cinn87..................................................... voel je me al kloppen met mijn hand? :(:) :(:) :(:)

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:23

dankje ik ga het zeker proberen. ze is heel veel spieren dus het valt niet heel erg op. maar vind haar op dit moment echt te magertjes. gaat een klus worden maar we gaan het proberen

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:23

Wat leuke foto's zeg :D

Heb wel nog meer rare foto's van Reno die ligt echt altijd zo achterlijk hahahha
FF spammen ook :P
Afbeelding
Hier was hij nog een kleine pup

Afbeelding
Zo ligt hij het liefst :+

Afbeelding
Hij vind ook dat ie er helemaal bij hoort :D

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:24

@leanneXXnona: Mooi koppie! en behoorlijk gespierd/droog.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:25

leanneXXnona schreef:
dankje ik ga het zeker proberen. ze is heel veel spieren dus het valt niet heel erg op. maar vind haar op dit moment echt te magertjes. gaat een klus worden maar we gaan het proberen

succes ermee

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:26

Sammy_xxs schreef:
Wat leuke foto's zeg :D

Heb wel nog meer rare foto's van Reno die ligt echt altijd zo achterlijk hahahha
FF spammen ook :P
[ Afbeelding ]
Hier was hij nog een kleine pup

[ Afbeelding ]
Zo ligt hij het liefst :+

[ Afbeelding ]
Hij vind ook dat ie er helemaal bij hoort :D

ahhh die eerste foto hahaa geweldig in die stoel, wat lijkt hij veel op mijn teef zeg, jeetje.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:26

Dank u, dank u :o Ik ga het allemaal doorgeven aan mijn vriend, die doet tenslotte het meeste werk. Ik ben altijd alleen van het knuffelen ;) haha....
Gisteravond nog onverwachts een inzet gehad van een vermiste vrouw, Stitch heeft der gevonden dus was weer dubbel zo trots :D

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:27

Het lijkt echt wel of staffies allemaal graag op de rug liggen. Die van jouw ook al sammy_xxs

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:30

Ja he dat vond ik ook!
Alleen is jouw teefje nog wel wat breder, ik heb beetje hetzelfde probleem als leanneXXnona, hij wilt ook niet echt aankomen.
Hoewel hij eigenlijk wel goed is, maar als ik naar de rest van zn broertjes en zusjes kijk zijn ze allemaal wel wat groter en breder...
Maar reno heeft wel gewoon spieren, hij eet alleen wat moeilijk. En hij gaat snel aan de diarree bij ander eten...maar we doen ons best en hij is natuurlijk nog maar 10 maanden dus gewoon geduld hebben :D

@ cinn87, ja he dat valt me ook wel op :D
Nu ligt Reno weer zo debeil in zn stoel hahahha

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:35

cinn87 schreef:
Dank u, dank u :o Ik ga het allemaal doorgeven aan mijn vriend, die doet tenslotte het meeste werk. Ik ben altijd alleen van het knuffelen ;) haha....
Gisteravond nog onverwachts een inzet gehad van een vermiste vrouw, Stitch heeft der gevonden dus was weer dubbel zo trots :D

echt waar, wauw echt super trots mag je dan zijn zeg!!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:37

Sammy_xxs schreef:
Ja he dat vond ik ook!
Alleen is jouw teefje nog wel wat breder, ik heb beetje hetzelfde probleem als leanneXXnona, hij wilt ook niet echt aankomen.
Hoewel hij eigenlijk wel goed is, maar als ik naar de rest van zn broertjes en zusjes kijk zijn ze allemaal wel wat groter en breder...
Maar reno heeft wel gewoon spieren, hij eet alleen wat moeilijk. En hij gaat snel aan de diarree bij ander eten...maar we doen ons best en hij is natuurlijk nog maar 10 maanden dus gewoon geduld hebben :D

@ cinn87, ja he dat valt me ook wel op :D
Nu ligt Reno weer zo debeil in zn stoel hahahha

mag ik vragen wat voor voer je hem geeft en hoe vaak per dag je hem voert.
bij het overstappen op ander voer raken veel honden aan de diarree omdat de darmen het niet kunnen verwerken.. de overgang van ander voer doen wij een week over en dan gaat het goed.

ik blijf het zeggen, voer je hond vers vlees echt waar ze gaan er echt op vooruit.