Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vanaf de plank op 1,55 cm hoogte naast de deur komt een trap naar de loopplank zodat de katten de kamer kunnen oversteken zonder de vloer te raken. Uiteraard komt er aan de andere kant op dezelfde hoogte (1,55 cm) een plank met een trap naar de loopplank. De loopplank zal zo'n 15 cm breed worden en enkel voor de katten om overheen te lopen.
. De plank zal zo opgehangen worden, dat de verwarming nog wel fatsoenlijk schoon kan worden gemaakt en er uiteraard geen kat klem tussen kan komen te zitten.
. Ik hoop dat de katten blij zijn als hun nieuwe verblijven klaar zijn
Mer1980 schreef:Leuke updates weer en prachtige kat Paolo!!!!
.rockwitch schreef:Wat gaaf Cash, wij hebben hier namelijk ook een kat rond lopen die Cash heet, met dank aan een vriend die Johnny Cash fan is.
) en nu heeft hij net zo'n Cash kuif
. Visitor schreef:Ik loop net tegen dit topic aan, wat leuk zeg! Ik heb ook altijd als vrijwilliger in een asiel willen werken, maar kom echt tijd tekort. Hopelijk later!
Misschien is het al gevraagd, ik heb nu geen tijd om terug te lezen maar anders doe ik dat nog wel, heb je zelf thuis ook dieren en ben je nooit bang dat je ziektes meeneemt uit het asiel? Of neem je maatregelen; meteen douchen als je thuis komt en kleren in de was ofzo?
.
. Gelukkig hebben we nog geen schimmel weer gehad.
.
.
.
. Op de ziekenboeg en de quarantaine gaat het erg goed, geen zieke katten meer en de katten die nog in de ziekenboeg zitten, zitten er puur nog om 100% zeker te zijn dat de niesziekte helemaal verdwenen is.
. smileydees schreef:Zie nu voor het eerst dit topic, heb een aantal bladzijden doorgelezen. Wat doe jij goed werk zeg!
Hou ontzettend van dieren en mijn ideaal was ook om in een asiel te gaan werken. Helaas ben ik een enorme emo tuthola, ik hecht me ontzettend snel, heb heel snel medelijden waardoor het voor mijzelf waarschijnlijk geen goed plan is. Ik kan wel vertellen dat we 4 katten thuis hebben. 2 gebroeders van nu bijna 11 die we als kitten bij iemand prive gehaald hebben. Na 3 jaar zijn daar 2 aso katten zoals wij ze noemen bijgekomen. Via kattenopvang Delft die ze in Den Haag op het station gevangen hadden. De heren hebben een week of 4 in een bench gezeten daar ze nog niet toegangelijk voor mensen waren. Het heeft me wat handwonden gekost... maar nu, zeker de ene heeft behoefte aan regelmaat wat betekend...'s ochtends voor het werk op schoot en 's avonds op schoot en niet teveel naar buiten =)
.
! Van de katten én de honden deze keer
.
. Pinky is een echte knuffelkat zodra hij helemaal gesetteld is.
. Ik heb gepoogd een paar foto's van haar te maken:

.
. Maar wederom erg leuk. hobbyboerin schreef:ooh main coon's die van mij is een paar maand geleden overleden hij was zoo lief en mooi. hobbelen deze ook meer dan ze lopen?? die van mij was net een das als je hm zag hobbelen.
.
. 

.

.