Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die ik ken, luistert voor geen meter.
Die eigenaar durft daar ook geen kat bij los te laten.
Thirty schreef:NoGo schreef:Mag ik jullie er wel even op wijzen dat het hier NIET fout is gegaan door het feit dat ze andere beesten heeft verwondt?
Maar dat dit puur ligt aan onze stafford en NIETS te maken heeft gehad met Indra zelf!
Ik ga er dan ook vanuit dat ze nu een goed nieuw en blijvend huisje heeft gevonden.
Dat had je toch kunnen weten met een Staff. Die zijn over het algemeen niet zo hondsociaal en al helemaal niet met andere teven. Dit was erg voorspelbaar.
Ik hoop ook dat het geleur met die hond nu eens heel snel afgelopen is. Al die zogenaamde 'experts', bah.
slimmerik schreef:Goh dit is dus minimaal het vijfde adres in 2,5 jaar? Moet zeggen dat ik jullie erg optimistisch vindt over het te herstellen gedrag. Of is deze eigenaar van plan er mee naar een gedragstherapeut te gaan?
Ik vind het wel bewonderingswaardig NoGo van je dat je het geprobeerd hebt met deze hond en complimenten voor de snelle beslissing om afscheid van die hond te nemen voordat het ècht mis zou gaan.

idefix4 schreef:hopeloos achter de feiten aan hobbelend... Goh, netjes! Dus ze is heropgevoed? klinkt als een fijn adres waar ze is terechtgekomen! Mooie oplossing zo.
Ik ben opgegroeid met rottweilers die heropgevoed moesten worden en ik heb daardoor echt een groot wantrouwen in dit ras gekregen. Ik doe mijn hoed af voor mensen die er hun tijd en energie in steken. Zo iets gaat je absoluut niet in de koude kleren zitten. Ik zou heb kunnen begrijpen als het mis zou gaan.
Voor zo ver ik weet, is een dode kat voor de DA in mijn omgeving geen reden om een hond in te slapen. Absurd maar waar.
hopelijk kan ze daar blijven 

Macs schreef:Het lijkt mij in ieder geval veel beter dat NoGo de hond naar een ander (beter) huisje heeft verplaatst voordat de 2 teven elkaar serieus grijpen en niet meer uit elkaar zijn te halen..