Babynijn met gebroken voorpootje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Babynijn met gebroken voorpootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:48

Goed. Lijkt al iets meer kracht terug te krijgen in het pootje :)
en foto komt er snel aan.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:08

oké dat is fijn :)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:18

Mooi zo! (Y) Goh de storm is geloof ik wel geloeid hier. Misschien hebben de meeste bokkers een ander topic gevonden om op te fitten ;) Ik vind het super wat je met het konijn hebt gedaan, hopelijk gaat het pootje weer volledig werken zodat die niet geamputeerd hoeft te worden. Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar konijnsel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:24

Heb alleen foto's van babynijntjes toen ze nog 5 weekjes oud waren. Maar ze zijn intussen erg veranderd. Ook ik hoop heel erg dat ze het pootje weer goed kan gebruiken. En vind jammer dat de meeste bokkers die zoveel commentaar op mij hadden, nu niks meer zeggen.

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:40

Ik vind het werkelijk waar belachelijk dat je hebt gewacht om naar de DA te gaan. Zou jij dat ook bij jezelf doen omdat jouw eigen dokter er niet is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:03

Jooon schreef:
Ik vind het werkelijk waar belachelijk dat je hebt gewacht om naar de DA te gaan. Zou jij dat ook bij jezelf doen omdat jouw eigen dokter er niet is?

Lees gvd het topic eens door. Da vond dat ik het goed gedaan heb. En wees blij dat ik ermee naar de da ben gegaan. Ken genoeg mensen die de nek gewoon hadden omgedraait. Ist nou zo moeilijk om te lezen?

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:11

Nijntje zit nu apart toch,voor twee weekjes??Heb het topic vannacht doorgelezen en het is niet allemaal blijven hangen :o
Misschien is het leuk om wat gekke speeldingen neer te leggen,niet hetgeen waar ze het pootje mee gaat belasten,maar wat knabbeluitdaging bijv.
Lekker goedkoop:leeg wc-rolletje,volproppen met hooi,en daartussen wat lekkere dingetjes stoppen,paar kleine stukjes lekkers,kan nijn zich vast een hele poos mee vermaken.
Succes met je patient hoor en die Teddy's: <3
Groetjes Linda

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:20

Ja, misschien was dat wel beter geweest dan een paar dagen zoveel pijn lijden voor zo'n jong beestje.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 23:12

Jooon, was vast veel beter geweest hoor beest zijn nek omdraaien! Echt gouden tip voor de volgende keer.....lekker dwars door het dierenarts advies heen. Jammer dat je er nu mee komt nou Nijn al een stuk beter gaat, of is het nu alsnog beter?

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 09:24

Aangezien jullie je afvragen of 'de tegenstanders' nu omgekeerd zijn, niet in mijn geval.
Ik vind nog steeds dat je beter gelijk had kunnen gaan zodat de da kon beslissen hoe verder.
Ik vind wel dat het konijntje een vorm van pijnstiller mag hebben, heb zelf genoeg gebroken om te weten dat dat de 1e dagen behoorlijk pijn kan doen, al is het maar om de ergste pijn wat af te laten nemen, daarna is het indd niet nodig, dan is het goed te doen.
En ik ben het dus niet met de da eens dat ze hierin goed gehandeld heeft en dat er geen pijnstilling nodig is.
Maar goed, gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik kan een hele preek houden, geloof niet dat ze het de volgende keer anders zou doen.

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:39

se7entje schreef:
Aangezien jullie je afvragen of 'de tegenstanders' nu omgekeerd zijn, niet in mijn geval.
Ik vind nog steeds dat je beter gelijk had kunnen gaan zodat de da kon beslissen hoe verder.
Ik vind wel dat het konijntje een vorm van pijnstiller mag hebben, heb zelf genoeg gebroken om te weten dat dat de 1e dagen behoorlijk pijn kan doen, al is het maar om de ergste pijn wat af te laten nemen, daarna is het indd niet nodig, dan is het goed te doen.
En ik ben het dus niet met de da eens dat ze hierin goed gehandeld heeft en dat er geen pijnstilling nodig is.
Maar goed, gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik kan een hele preek houden, geloof niet dat ze het de volgende keer anders zou doen.

Hier ben ik het mee eens.

Hoe gaat het nu met het konijntje? :)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 16:50

se7entje schreef:

Ook eens :)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:18

Nikki__ schreef:
se7entje schreef:

Ook eens :)

Hier ook. Er zijn genoeg moegelijkheden tot pijnstilling. Mijn chef zou nooit een konijn zonder pijnstilling laten gaan in dit geval.
Heb er geen woorden voor voor zowel jou dierenarts niet als het lange wachten.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:21

heb niet het hele topic doorgelezen maar toch;
waarom heb je de DA niet gebeld voor advies en zonodig laten komen/ jij er heen gaan?

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:35

Sjors493 schreef:
heb niet het hele topic doorgelezen maar toch;
waarom heb je de DA niet gebeld voor advies en zonodig laten komen/ jij er heen gaan?

Dan raad ik je aan om toch het topic te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 19:04

Knap dat sommige mensen het hier beter weten als een DA :+
En dat sommige bokkers ook niet kunnen lezen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 20:09

Lok nou niet zulke reacties uit ts, het moge duidelijk zijn dat hier een nogal een meningsverschil is. Dat zal trouwens toch wel blijven want loop er zelf ook regelmatig tegen aan als het gaat over dieren en medicatie. ;) Sommige mensen zijn gewoon extreem in en als ze denken dat een dier ook maar even pijn heeft is het algauw dierenmishandeling.

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:38

Niemand spreekt over mishandeling? :\

Een (goede) DA zegt niet; Goed dat je hebt gewacht. +:)+
Of anders alleen zodat hij het geld binnenkrijgt en niet een andere DA. :roll:

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:42

love_western schreef:

Ik denk het helemaal niet beter te weten dan jou da, maar geloof ook niet dat die alwetend is, is het wel ?
En als mijn da dat zou zeggen ging ik naar een ander, maar dat is mijn mening en kijk op het feit, dat de jouwe anders is moge duidelijk zijn.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:15

love_western schreef:

er is geen vaste richtlijn. Elke dierenarts heeft zo zijn eigen methodes. Ook heb je de oudere generatie, die is opgeleid met de methodes van vroeger, en de nieuwe generatie.
Daarin zit een wereld van verschil!

Zo zal mijn DA je nooit laten gaan zonder pijn medicatie, maar ken ik ook een DA die dat wel doet. Wil niet zeggen dat hij per definitie slecht is, maar ik zou naar hem nooit toe gaan.
Naast de kennis van een DA, gebruik ik ook mijn eigen verstand ;)