en foto komt er snel aan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik vind het super wat je met het konijn hebt gedaan, hopelijk gaat het pootje weer volledig werken zodat die niet geamputeerd hoeft te worden. Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar konijnsel! Jooon schreef:Ik vind het werkelijk waar belachelijk dat je hebt gewacht om naar de DA te gaan. Zou jij dat ook bij jezelf doen omdat jouw eigen dokter er niet is?
se7entje schreef:Aangezien jullie je afvragen of 'de tegenstanders' nu omgekeerd zijn, niet in mijn geval.
Ik vind nog steeds dat je beter gelijk had kunnen gaan zodat de da kon beslissen hoe verder.
Ik vind wel dat het konijntje een vorm van pijnstiller mag hebben, heb zelf genoeg gebroken om te weten dat dat de 1e dagen behoorlijk pijn kan doen, al is het maar om de ergste pijn wat af te laten nemen, daarna is het indd niet nodig, dan is het goed te doen.
En ik ben het dus niet met de da eens dat ze hierin goed gehandeld heeft en dat er geen pijnstilling nodig is.
Maar goed, gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik kan een hele preek houden, geloof niet dat ze het de volgende keer anders zou doen.
se7entje schreef:Aangezien jullie je afvragen of 'de tegenstanders' nu omgekeerd zijn, niet in mijn geval.
Ik vind nog steeds dat je beter gelijk had kunnen gaan zodat de da kon beslissen hoe verder.
Ik vind wel dat het konijntje een vorm van pijnstiller mag hebben, heb zelf genoeg gebroken om te weten dat dat de 1e dagen behoorlijk pijn kan doen, al is het maar om de ergste pijn wat af te laten nemen, daarna is het indd niet nodig, dan is het goed te doen.
En ik ben het dus niet met de da eens dat ze hierin goed gehandeld heeft en dat er geen pijnstilling nodig is.
Maar goed, gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik kan een hele preek houden, geloof niet dat ze het de volgende keer anders zou doen.
Nikki__ schreef:se7entje schreef:Aangezien jullie je afvragen of 'de tegenstanders' nu omgekeerd zijn, niet in mijn geval.
Ook eens

Sommige mensen zijn gewoon extreem in en als ze denken dat een dier ook maar even pijn heeft is het algauw dierenmishandeling. love_western schreef:Knap dat sommige mensen het hier beter weten als een DA
En dat sommige bokkers ook niet kunnen lezen.
love_western schreef:Knap dat sommige mensen het hier beter weten als een DA
En dat sommige bokkers ook niet kunnen lezen.