Grote enge spinnen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

layka1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:32

Biggers schreef:
layka1997 schreef:
ik zat een keer op de W.C. ik kijk naast me ineens zie ik ook z'n dikke zitten !!! |( ik ging nog met mn broek omlaag de wc uitrennen XD hahaaha ,gelukkig was alleen mn moeder er _/-\o_ en die had hem toen weggehaalt ik moest toen wel huilen van de schrik :j hahaha

:') Moet hier zo om lachen. Zo'n leuk verhaal :')

hahaha als ik het zo lees is het best grappig, maar als je het meegemaakt heb |(

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 23:35

oow jongens dit is echt niet leuk...
Ik dacht ik maak er geen apart nieuw topic over aan dus doe het maar hierin..
Maar ik lag dus net in mn bed met mp3 lekker luisteren en toen wilde ik gaan slapen, hoorde ik allemaal geritsel. Ik dacht eerst ik negeer het maar toen deed ik toch mn nachtlampje aan en ik dacht die blijft net zo lang aan tot ik weet waar dat geluid vandaan komt. Zie ik boven m'n hoofdkussen echt 10 cm erboven een vette dikke spin zitten...... Ik ben echt zo snel als ik kon naar beneden gegaan en heb jankend bij mn moeders bed gestaan of ze hem weg wilde halen.... Uiteindelijk ging ze mee met tegenzin dus ik sta op een afstandje te kijken, springt dat beest weg blijkt ie nog op haar nek te zitten ook... gadverdamme ze moeten me wel elke keer hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:15

saskiakefie schreef:
oow jongens dit is echt niet leuk...
Ik dacht ik maak er geen apart nieuw topic over aan dus doe het maar hierin..
Maar ik lag dus net in mn bed met mp3 lekker luisteren en toen wilde ik gaan slapen, hoorde ik allemaal geritsel. Ik dacht eerst ik negeer het maar toen deed ik toch mn nachtlampje aan en ik dacht die blijft net zo lang aan tot ik weet waar dat geluid vandaan komt. Zie ik boven m'n hoofdkussen echt 10 cm erboven een vette dikke spin zitten...... Ik ben echt zo snel als ik kon naar beneden gegaan en heb jankend bij mn moeders bed gestaan of ze hem weg wilde halen.... Uiteindelijk ging ze mee met tegenzin dus ik sta op een afstandje te kijken, springt dat beest weg blijkt ie nog op haar nek te zitten ook... gadverdamme ze moeten me wel elke keer hebben.

Ieeeeek! :'(
Wat moet jij geschokken zijn, zeg!!!

Inney

Re: Grote enge spinnen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:22

ik had laatst opeens een dikke kruisspin op mijn been! Ik liep gewoon door stal, opeens zegt een vriendin: Wat heb jij daar dan? Ik kijk, zit er dus een superdikke spin op mijn been. Ik hield me eerst nog aardig goed moet ik zeggen. Nouja, ik verstijfde gewoon helemaal := stond stokstijf stil, ademde ook niet :') vriendin wilde met haar voet de spin eraf halen, maar dat ging mis, hij kroop dus naar boven. Nou, ik ben me toch een portie in paniek geraakt. Schreeuwen, gillen, springen, huilen :') ik schaamde me dood.

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:37

ieek ik was vrijdag de vieze was in de wasmachine aan het doen komt er ook zo'n dikke uitgelopen.. ik krijsen :D komt mijn lieve hond eraan, die vind het leuk om zn poot erop te zetten. Ik stond hem aan te moedigen: goed zo, ja goed zo milo ja nog unne keer goed zo nu is ie dood :') bah ik haat spinnen vroeger riep ik altijd ons mam zelfs midden in de nacht die haalde ze altijd weg voor mij nu woon ik op mezelf maar heb ik gelukkig een hond die ze weghaald *\o/* heb er ook een tussen mijn bh gehad toen ik met asielhonden aan het wandelen was, mijn stagaire moest hem er tussen uithalen ik kon alleen nog maar krijsen :')

StAppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:44

Echt goor ja die huisspinnen. Bij ons zaten er laatst 2. Eerst 1 in de gang en 2 dagen later 1 in de woonkamer. Gelukkig heb ik een stoere vriend die ze niet eng vindt :P !!!! Ik hoop dat deze 2 een koppeltje waren anders zitten er dus nog 2!!!!

Als ik dit topic lees voel ik het ook echt overal kriebelen en kijk de hele tijd achterom. Ik haat ze echt die grote spinnen!!

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:59

Ik lag een keer in mijn bed (op een hoogslaper) Lag ik te lezen. En toen zag ik opeens wat bewegen. Dus ik keek zo omhoog , hangt er een e-nor-me spin vlak boven me. Volgens mij ben ik nog nooit zo erg geschrokken :=

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 16:34

Net het hele topic doorgelezen. Heb me rot gelachen. En ja het is weer spinnentijd. De wolfsspinnetjes lopen hier alweer door het huis.

Gisteren ben ik me helemaal lam geschrokken op vakantie. Dit vriendje: http://farm4.static.flickr.com/3487/382 ... d67d87.jpg hing naast mijn hoofd in de tent. Ik heb niet eens gegild, kreeg meteen een gigantische hyperventilatie-aanval. Was zo ontzettend geschrokken. Hij ziet er ook behoorlijk eng uit met die gele strepen. Vriendlief heeft hem gelukkig gevangen en verderop in de bosjes gezet.

Het stomme is dat ik rustig in de jungle in een houten hutje ga slapen met een vogelspinnennest onder het hutje maar owee als ik verrast word door een grote spin of zo'n renner, dan is het huis te klein.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:03

gister zat er een boven mijn bed.. ik deed licht uit zag wat in ooghoek dus deed hem weer aan.. gadverdamme kroop dat kreng onder het bed..

bij de wc liep er ook al een, en in de hal ook..

joyfortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:17

Er liep er van de week ook zo grote door het huis.
En ik zat gelijk op de tafel. en wie moest hem dood maken? IK! |(
Echt ik ben het meest bang voor die beesten van iedereen.
Nou ja ik er op af met een vliegenmepper, en hij is nu in 573767 stukjes!
Oeeh enge beesten! :n

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:19

Als ze blijven zitten vind ik het minder erg dan als ze er al een hele tijd zitten en opeens weg zijn en ik niet weet waar naartoe. :oo

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:23

Oh gatsie !

spinnen komen toch altijd met z'n 2en?
ik ben er zelf ook enorm bang voor, zelf als er 1 door stal loopt krijg ik al kippenvel over m'n hele lijf.

M'n moeder maakt ze ook altijd dood voor me.. <3
maar als ik een keer alleen thuis ben dan gaat mn haarlak er aan geloven.. Ik spuit altijd haarlak op ze, dan staan ze stijf uit en verzetten ze geen poot meer. Als m'n moeder dan thuis is dan haalt ze 'm weg.

Als mn moeder ze met de stofzuiger pakt dan er een beetje van dat insectenspray in spuiten... Is er nog nooit weer uitgekomen bij ons.. :P Haarlak werkt trouwens ook voor als je dat spray niet in huis hebt, en deo is ook een redmiddel :D

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 22:46

Bij ons liep er nou al tot 2x toe zo'n mega spin in de woonkamer D: aaaaaaah!

Liindax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:09

Aah gadsiedarrie ik had van de week ook zo (vogel)spin om mn kamer !

Buurvrouw opgebeld of ze wou komen ha ha en zelf de spin in de gaten houden tot ze er was

Stom eigenlijk dat mensen zo bang voor zo klein beestje kunnen zijn

xxonbekendxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:36

waaaww ik voel nu gelijk vanalles kriebelen.. :o
Ik had een keer zo'n grote in bad! :')
ik gilde keihard en probeerde zo snel mogelijk uit bad te komen. :')
Maaruhh ik zou hem gewoon opzuigen.. ;)
En dan zeggen: dood, dood dood! Jij stomme spin.. :')

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:20

Er liep er een keer een over het dekbed, dat is pas eng! Gelukkig was het niet zo'n grote :')

_Bitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 13:00

superguus schreef:
waaaww ik voel nu gelijk vanalles kriebelen.. :o
Ik had een keer zo'n grote in bad! :')
ik gilde keihard en probeerde zo snel mogelijk uit bad te komen. :')
Maaruhh ik zou hem gewoon opzuigen.. ;)
En dan zeggen: dood, dood dood! Jij stomme spin.. :')

Hahahahaha, Moest daar echt om Lachen!! Geniaal..

Hier mijn verhaal
We gingen een dagje naar mijn Opa en Oma toe. Ik dus instappen in de Auto. Pak mijn Gordel vast. Zit er zo Mega spin op die Gordel.. Een paar cm van me af. Nou, Ik had het niet meer. Ik ben de auto al gillend uitgesprongen. En ben al Gillend,Springend,Huilend een paar honderd meter weggerend. Ik kwam pas terug toen ik zeker wist dat de Spin dood was, Echt DOOD!!!! Die rotbeesten..

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 15:48

woon je niet in de buurt ?? wil hem wel voor je weg halen hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 15:54

Het is weer spin in huis tijd......
echt ik haat die beesten, waaom nam Noach die dingen nou mee!?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:01

gadver, gadver
spinnen :r