Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

group1850

Re: Goot schalige zoek actie Beans Donderdag en Zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:43

Mooi werk Zigranta

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:45

Moderatoropmerking:
Op verzoek is het bericht waarin de exacte uitleg stond over de zoekactie verwijderd. Dit verzoek kwam van de eigenaresse. Daarbij is het ook in een quote verwijderd.
Daarom vanaf heden wel het verzoek enkel iets te plaatsen als daar ook nadrukkelijk toestemming voor is.
De titel zal ik wijzigen ivm het afblazen.

Ondertussen duim ik wel door voor Beans natuurlijk ;)

Prutsmuts

Re: Goot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:47

Nou dan ga ik ook flink duimen draaien!

zigranta

Re: Goot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:51

Echt lastig om bushokjes te vinden in het buitengebied!
Maar overal waar ik dacht dat het nut zou hebben hangt wat.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:53

ff teveel paginas om alles door te lezen..maar waarom is beans in levensgevaar ?

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:55

zigranta schreef:
Echt lastig om bushokjes te vinden in het buitengebied!
Maar overal waar ik dacht dat het nut zou hebben hangt wat.

Gelukkig maar ;)
Maar het gaat erom dat er op de plaatsen waar mensen komen de flyer kunnen lezen. IK heb op de Ringstrasse (tussen getelo en Itterbeckmoor) bij geen enkele bushalte een flyer gezien |(

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:56

spicegirl schreef:
ff teveel paginas om alles door te lezen..maar waarom is beans in levensgevaar ?

Ze loopt al een maand buiten en haar linker achterbeen deed afgelopen zaterdag tijdens de laatste spot niet echt meer mee

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:59

das niet zo fijn, nee...
maar als ze moeilijk loopt, heb je haar toch eerder te pakken ?
mss een vangkooi plaatsen, met wat voer ?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:00

Ik heb beide topics gelezen, maar nog geen reactie geplaatst, sorry!
Maar ik wens jullie en natuurlijk Beans heel veel sterkte en ik hoop dat jullie haar vinden.
Maar aangezien ze al een tijdje niet meer gezien heb, vrees ik, hoe erg het ook is, het ergste...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:01

group1850 schreef:
Je moest eens weten hoeveel berichten we verwerken, iedereen kijkt maar naar 1 ding een reactie op zijn eigen bericht. Zo werkt dat niet!!

daarom gaf ik al aan dat het mijn gevoel was en ik internet op dat gebied lastig vindt. Laat ik zo zeggen dat de communicatie met TS van dit bericht gewoon heel vreemd/warrig verliep, maar dat doet er verder niet ter zake.
het komt uit een goed hart en dat is veel belangrijker :) , ik heb dr alle begrip voor en wat zal dr een stroom van PB's jullie kant uitgegaan zijn (En nog steeds)

Ik hoop echt dat ik eerdaags een goed bericht hier lees dat Beans gevonden is en eindelijk kan uitrusten van zijn lange reis.
Worden alle zoekacties nu volledig gestaakt?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:08

Jeetje, ik lees dit nu pas...!

Heb je misschien een foto voor me? Ik zou hem bij ons op stal op kunnen hangen! Ik woon er zelf erg dicht bij in de buurt en ken alles qua buitengebied tussen Tubbergen tot Neuenhaus (in mijn ponytijd jarenlang een verzorgpony in Mander gehad en woon nu dus vanaf de Duitse kant dicht bij de grens) als mijn eigen broekzak.

Ik rij erg veel met de paarden hier rond, en met mij ook alle mensen van stal! Bovendien komen mijn stalgenootjes overal vandaan (Itterbeck, Uelsen, Getelo, Gölenkamp, Lage etc. etc.).

Ik kan mijn vader ook even op de hoogte stellen. Hij heeft zelf een jachtgebied daar in de buurt en kent veel jagers die ook meer richting Itterbeck (Itterquelle/Weißer Berg) hun jachtgebied hebben.
Misschien kan ik ook nog wat bij mijn bijbaantje ophangen. Ik werk bij Watermolen Bels (Mander) en vanuit daar wandelen veel mensen richting Duitse grens.

En zal natuurlijk mijn ogen open houden! Tijdens het paardrijden maar ook tijdens het autorijden (rij elke dag van Gölenkamp naar Tubbergen om te werken).

Waar is de hond nu waarschijnlijk? echt nog op het Grensgebied (dus links de Cirkels van Jannink of rechts De Streu). Of meer richting Lage (Springedal)? Of nog meer richting Itterbeck (misschien zelfs Itterquelle/Weißer Berg?).

Als je denkt dat ik wat voor je kan betekenen dan PB me maar!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:12

Nu ik me zo bedenk heb ik afgelopen weekend een Retriever gezien in de buurt van een boerderij, wel erg buitenaf. Maar die zag er gezond uit, eerder te dik......Dus ik niet dat dat de hond zal zijn...

Ik dacht eerst dat de hond van mijn buurman was, maar die is net een jaar en deze was overduidelijk volwassen.

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:16

Adil schreef:

Heb je misschien een foto voor me? Ik zou hem bij ons op stal op kunnen hangen! Ik woon er zelf erg dicht bij in de buurt en ken alles qua buitengebied tussen Tubbergen tot Neuenhaus (in mijn ponytijd jarenlang een verzorgpony in Mander gehad en woon nu dus vanaf de Duitse kant dicht bij de grens) als mijn eigen broekzak.

Ik rij erg veel met de paarden hier rond, en met mij ook alle mensen van stal! Bovendien komen mijn stalgenootjes overal vandaan (Itterbeck, Uelsen, Getelo, Gölenkamp, Lage etc. etc.).

Ik kan mijn vader ook even op de hoogte stellen. Hij heeft zelf een jachtgebied daar in de buurt en kent veel jagers die ook meer richting Itterbeck (Itterquelle/Weißer Berg) hun jachtgebied hebben.
Misschien kan ik ook nog wat bij mijn bijbaantje ophangen. Ik werk bij Watermolen Bels (Mander) en vanuit daar wandelen veel mensen richting Duitse grens.

En zal natuurlijk mijn ogen open houden! Tijdens het paardrijden maar ook tijdens het autorijden (rij elke dag van Gölenkamp naar Tubbergen om te werken).

Waar is de hond nu waarschijnlijk? echt nog op het Grensgebied (dus links de Cirkels van Jannink of rechts De Streu). Of meer richting Lage (Springedal)? Of nog meer richting Itterbeck (misschien zelfs Itterquelle/Weißer Berg?).

Hier nog weer even de link naar een foto, het was mij niet gelukt om hem te uploaden om hier rechtstreeks te plaatsen omdat hij te klein was.

http://twekkelerveld.scorenindewijk.nl/ ... naam-beans

Beans is al enige tijd niet meer gesignaleerd maar het laatst dus wel in de buurt van Getelo en Itterbeck

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:19

spicegirl schreef:
das niet zo fijn, nee...
maar als ze moeilijk loopt, heb je haar toch eerder te pakken ?
mss een vangkooi plaatsen, met wat voer ?

Tja dan toch het topic doornemen dan weet je dat dat niet werkt :P

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:23

Chiqa schreef:
group1850 schreef:
Je moest eens weten hoeveel berichten we verwerken, iedereen kijkt maar naar 1 ding een reactie op zijn eigen bericht. Zo werkt dat niet!!

daarom gaf ik al aan dat het mijn gevoel was en ik internet op dat gebied lastig vindt. Laat ik zo zeggen dat de communicatie met TS van dit bericht gewoon heel vreemd/warrig verliep, maar dat doet er verder niet ter zake.
het komt uit een goed hart en dat is veel belangrijker :) , ik heb dr alle begrip voor en wat zal dr een stroom van PB's jullie kant uitgegaan zijn (En nog steeds)

Ik hoop echt dat ik eerdaags een goed bericht hier lees dat Beans gevonden is en eindelijk kan uitrusten van zijn lange reis.
Worden alle zoekacties nu volledig gestaakt?

Ik zoek elke dag 5 tot 7 uur met mijn honden, maar het is gewoon een gok waar ik dat doe. In elk geval heb ik nog het meeste vertrouwen in het gebied waar ze het laatst gezien is en slecht ter been was. Enorme afstanden lijken niet meer te doen voor haar, maar ze heeft ons al vaker verbaast. Ik blijf zoeken maar ga kijken wat ik nog op kan zetten en denk dan aan een actie met een een aantal wagens (3 tot 6) met 3 man erin, 1 bestuurder en 2 met verrekijker inks en rechts)
Mijn zus werkt op de dierenambulance en helpt mee met tips en info, mijn overbuuf is trainer van politiehonden en helpt ook met info.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:24

Link neerzetten lukt niet dus weggehaald.

Adil aan de overkant bij plezier met paarden ligt als het goed is een flyer!!
Laatst bijgewerkt door zigranta op 26-01-11 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:24

Adil schreef:

Ze is zaterdag gezien vanaf de Ringstrasse tussen Getelo en Itterbeckmoor in een weiland (ten zuiden) bij de Oelstrasse
Dat gebied heb ik vandaag dus volledig uitgekamd net als gisteren, maar doe dat morgen weer. Ze kan wel net ergens een dutje hebben gedaan terwijl ik haar zoek.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:40

zigranta schreef:

Ah, dat zijn mijn buren. Misschien kan ik even bij hun een flyer halen om deze te verdelen.

Ik heb net in ieder geval aan alle stalgenoten een mail met foto gestuurd!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:46

group1850 schreef:
Ze is zaterdag gezien vanaf de Ringstrasse tussen Getelo en Itterbeckmoor in een weiland (ten zuiden) bij de Oelstrasse
Dat gebied heb ik vandaag dus volledig uitgekamd net als gisteren, maar doe dat morgen weer. Ze kan wel net ergens een dutje hebben gedaan terwijl ik haar zoek.

Dan rij ik morgen met een klein omweggetje naar huis... ;)

Misschien zie ik wel wat :)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:47

Adil schreef:
zigranta schreef:

Ah, dat zijn mijn buren. Misschien kan ik even bij hun een flyer halen om deze te verdelen.

Ik heb net in ieder geval aan alle stalgenoten een mail met foto gestuurd!

Ja dat wist ik nog dat je daar aan de overkant woont.Er ligt er maar 1 maar misschien kun je hem kopieeren(En gelijk het Duits wat ik erbij geschreven heb verbeteren!! :o ;) )

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:48

zigranta schreef:
Ja dat wist ik nog dat je daar aan de overkant woont.Er ligt er maar 1 maar misschien kun je hem kopieeren(En gelijk het Duits wat ik erbij geschreven heb verbeteren!! :o ;) )

Group1850 wil me de flyer even per mail sturen, dan kan ik evt. het Duits ook verbeteren ;)

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:49

Ik heb mijn gedetailleerde kaarten weer geprint voor morgen om de zoektocht te starten. Mocht er iemand iets horen stuur me dan een sms zodat ik daar gelijk op kan inspelen 06-41900785

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:49

Adil schreef:
zigranta schreef:

Group1850 wil me de flyer even per mail sturen, dan kan ik evt. het Duits ook verbeteren ;)

De flyer is in het nl's ;(

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:51

group1850 schreef:
Adil schreef:

De flyer is in het nl's ;(

Dan vertaal ik het ffkes ;)

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:52

Das konst du besser wie ich :D