Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

koenlover schreef:Ik ben ook echt onder de indruk van Cesar, en ik las van dat ophangen (sorry als iemand anders het al heeft gezegt want ik heb alleen de eerste 3 pagina's doorgelezen) aan de riem, ziet er misschien rot uit, maar zodra de hond braaf is ontspant die riem ook direct. Een stuk diervriendelijker dan zoals ik de mensen hier zo af en toe aan hun hond zie hangen..
De petitie vind ik ook belachelijk, er word duidelijk aangegeven dat je het niet thuis moet proberen, als je dan zo stom bent om het verder zonder enige achtergrond informatie toch te doen is het je eigen schuld als het fout loopt. En vervelend als je het niet eens bent met zijn methode maar om nou gelijk een petitie te beginnen.
Abeltje77 schreef:Ook wel bijzonder dat die japanse hond gewoon niet meer goed zou komen voor in een gezin. Daar worden dan niet 100.000 trukjes en prikkettingen en weet ik veel wat bij gehaald, dan wordt gewoon besloten: dit gaat zo niet werken. En dan wordt er een andere oplossing gezocht. In dit geval: de hond ging mee met Cesar, hij nam hem over. Super!
Urko schreef:@nikie_ gelukkig kun je een petitie tekenen op internet tegen de afleveringen van Cesar. (op diverse hondenforums kun je dat doen) Ik hoop dat Victoria snel weer op tv komt, kijk ik wel naar
Talishe schreef:en mensen die het proberen en problemen met hun hond krijgen hebben alleen zichzelf ermee, dus waar maak je je druk om
Nikki__ schreef:Je gaat zelf de fout in Sunny_l0ve, met dat je elkaar in je waarde laten. Als zij nou een petitie wil tekenen, is dat toch haar mening? Is het niet per direct tijd verspilling!
Petities worden overal voor getekend, terwijl eigenlijk iedereen weet dat ze niet werken. Eigen keus toch?

Gister vochten mijn katten heel erg, mannetje is zoals meestal degene met de kolder in zijn kop en ik drukte hem ook meteen plat. Eerst probeerde die op te staan maar ik drukte hem naar beneden. Uiteindelijk (30 secondes) gaf die zich over en ik liet los en hij bleef liggen. Pas toen ik opstond en zei dat die ook mog opstaan stond die op
die avond heeft die zijn zusje met rust gelaten
Inplaats daarvan greep die de poef
lifaya schreef:Ik oefende de "onderdanigheids"methode ook wel uit op mijn katten. Het helpt, maar natuurlijk van korte duur, blijven kattenGister vochten mijn katten heel erg, mannetje is zoals meestal degene met de kolder in zijn kop en ik drukte hem ook meteen plat. Eerst probeerde die op te staan maar ik drukte hem naar beneden. Uiteindelijk (30 secondes) gaf die zich over en ik liet los en hij bleef liggen. Pas toen ik opstond en zei dat die ook mog opstaan stond die op
![]()
Ik kijk altijd The Dog Whisperer en vind het echt heel leerzaam
ik heb nu een ja ik vind het eigenlijk een beetje stom klinken. alsof je een bange hond hebt. een onderdanige hond.
hij moet jou als leider zien en niet als onderdanen. (helaas werkt dat niet zo bij katten
maar doe mijn best hahaha ) en het kan er misschien "zielig" uit zien, maar het is de natuur. Cesar handelt puur zoals honden elkaar behandelen en dat vind ik echt super
lifaya schreef:ik vind onderdanigheid het belangrijkste wat er moet zijn tussen baas en dier. je bent niet voor niets de baashij moet jou als leider zien en niet als onderdanen. (helaas werkt dat niet zo bij katten
maar doe mijn best hahaha ) en het kan er misschien "zielig" uit zien, maar het is de natuur. Cesar handelt puur zoals honden elkaar behandelen en dat vind ik echt super
. tuurlijk gaat dat er niet helemaal vanaf haha dat zit er helemaal in geprent
, maar nu ik mijn zogezegt dominanter opstel naar hem! weet hij iig waar hij aan toe is.
maar eigenlijk is het helemaal niet zo grappig dat hij als een gek naar de deur rend omdat er een vreemde voor de deur staat.
lifaya schreef:Ik oefende de "onderdanigheids"methode ook wel uit op mijn katten. Het helpt, maar natuurlijk van korte duur, blijven kattenGister vochten mijn katten heel erg, mannetje is zoals meestal degene met de kolder in zijn kop en ik drukte hem ook meteen plat. Eerst probeerde die op te staan maar ik drukte hem naar beneden. Uiteindelijk (30 secondes) gaf die zich over en ik liet los en hij bleef liggen. Pas toen ik opstond en zei dat die ook mog opstaan stond die op
![]()
Ik kijk altijd The Dog Whisperer en vind het echt heel leerzaam
lifaya schreef:ik vind onderdanigheid het belangrijkste wat er moet zijn tussen baas en dier. je bent niet voor niets de baashij moet jou als leider zien en niet als onderdanen. (helaas werkt dat niet zo bij katten
Ze kunnen erg rustig lijken, maar zich dan ineens omdraaien en alsnog flink uithalen!
ik kan ze zelfs in bad doen zonder krassen op te lopen
kammen gaat me ook aardig af (Ze haten kammen) dus weet wel hoe ik die katjes moet aanpakken
De kater kon wel eens uit het niets aanvallen maar doet die nu niet meer, je moet alleen niet je hoofd op zijn buik doen
(met de poes kan ik werkelijk alles doen
)