Vermist Stitch, Rozenburg. Update p18, helaas dood gevonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vermist, chihuahua Stitch, Omgeving Irenestraat Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 23:30

Alle Asiels bellen. Mijn ervaring is ook dat ze niet altijd checken ( niets eens uit onwil , die mensen zijn al volledig overbelast)

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 09:30

Citaat:
Oke ik zag namelijk dit op internet, op de dierencentrale.
Reu, CHIHUAHUA X, ZWART, halsband rood met skateboard erop, Kuipersveer HEINENOORD

Als ie meerdere malen gezien is, waarom heeft niemand hem dan gepakt vraag ik me af...

Het is niet om je bang te maken, maar zou die niet aangereden/ in de sloot gevallen kunnen zijn?

Nee we hebben zo goed als alle sloten na gelopen, dat was ook als eerste mijn grote angst, maar dan had hij nu al terecht geweest, ook als hij aangereden was geweest hadden mensen hem al gezien.

Dus denk dat er ergens gewoon een mafkees rond loopt die maling aan de beloning en oproepen heeft en hem gewoon in huis houdt :(

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:19

la_chica schreef:
Citaat:
Reu, CHIHUAHUA X, ZWART, halsband rood met skateboard erop, Kuipersveer HEINENOORD

Als ie meerdere malen gezien is, waarom heeft niemand hem dan gepakt vraag ik me af...

Het is niet om je bang te maken, maar zou die niet aangereden/ in de sloot gevallen kunnen zijn?

Nee we hebben zo goed als alle sloten na gelopen, dat was ook als eerste mijn grote angst, maar dan had hij nu al terecht geweest, ook als hij aangereden was geweest hadden mensen hem al gezien.

Dus denk dat er ergens gewoon een mafkees rond loopt die maling aan de beloning en oproepen heeft en hem gewoon in huis houdt :(

Dieren trekken zich over het algemeen terug als ze zijn aangereden (als ze dodelijk gewond zijn dan) en de kans is dan ook aanwezig als dat gebeurd zou zijn je hem niet meer terug vind.
Ik hoop uiteraard dat dat niet gebeurd is!!!!

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:38

Nouja ik heb de [quote] verkloot maar die was van Lizzylover. :o?

Kan misschien een mogelijkheid zijn dat iemand anders hem een halsbandje om heeft gedaan?
Misschien toch even bellen Annika?

x

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:02

Bellen kan geen kwaad, dan heb je wel duidelijkheid of het hem is of niet

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:18

LizzyLover schreef:

Heinenoord is heel erg ver van Rozenburg. Dan moet hij eerst richting spijkenisse zijn gegaan en daarna ook nog het water over zxijn gezwommen, maar goed, je weet het nooit he :P

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:27

Oh nog steeds niks.
Hoop zo dat jullie hem vinden.
Ben ooit een hond 3 uur kwijt geweest en dat was al een hel dus dit moet nog erger zijn.
Blijf duimen hier dat jullie hem weer terug krijgen of iig het af kunnen sluiten want die onzekerheid dat nekt je zo.

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 12:33

mensen ik MOET het even kwijt,
Wat ik vandaag weer mee heb gemaakt !!!

Sta ik m aan te kleden, kijk naar buiten... zie ik buiten een wetshighland white terrier lopen, dus heb een tijdje staan kijken maar het beestje liep er maar rond en beetje om zich heen te kijken.

Dus ik ren naar beneden trek mn schoenen aan neem brokjes mee naar buiten en ben er naartoe gelopen, telefoon in n handen, moeders gebeld die ging amivedi bellen.
Deze reageerde alleen maar met: dan moet u het hondje naar de dierenarts brengen om te kijken of hij een chip heeft...raar...

Maar ik ben dus achter dat hondje aan gelopen maar het diertje leek slecht horend tot doof, als ik een zwaai met mijn arm maakte liep hij naar me toe maar reageerde niet op roepen of lieve geluidjes om te lokken.
Heb hem mee gelokt naar huis en ben snel een riempje gaan pakken, hij liep daarbij vrolijk mee en heb hem mee naar binnen genomen en even in de tuin gelaten, toen kwam mn buurvrouw naar buiten en ik vroeg haar of zij dit hondje kende waarop zij antwoord " ja! die is van die mensen daar op nr 5!! " Ik blij natuurlijk, hondje heeft een baasje en kan ik netjes thuis af zetten!
Dus ik bel daar aan, doet er zo'n rare meid open in haar huispak en ik zeg " is dit jullie hondje???" Kijkt ze stom achter zich en zegt " O ja ik had niet eens door dat ie weg was HIHI "
Ik werd me toch boos!! Kreeg tranen in mn ogen en zei dat ze maar wat beter op haar hondje moet letten omdat ie volgende keer onder een auto ligt of kan ze hem bij het assiel ophalen, IK ben mijn hondje al 4 weken kwijt!!! Er kwam een klein scheef lachje af en ze zei " nou bedankt.".. en toen ben ik weg gelopen met tranen in mn ogen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 12:45

Heel raar zeg, je zou het hondje toch haast zo weer meenemen.
Vreemd hoor.

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 12:48

Marchador schreef:
Heel raar zeg, je zou het hondje toch haast zo weer meenemen.
Vreemd hoor.

het bleek een heel oud beestje te zijn, maar ik ga een vreemde hond niet helemaal betasten en bekijken hoe oud hij zal zijn, hij zag er wel kwa haar verzorgt uit, verder wel wat vies en toch weer onverzorgd. Maar dat is verder mijn probleem niet, ik heb mn best gedaan en hoop dat er iemand zal zijn die dit ook voor mij zal doen, die zal in iedergeval heel anders ontvangen worden ;)

met kusjes en knuffels en bloemen en een envelop <3

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 13:42

Erg he jij doer alles om hem terug te krijgen en andere zien een hond maar als een stinkend en poepend misbakkel.
Leven is hard.
Blijf hopen dat hij terug komt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 16:39

Ik ken zulke verhalen ja, was toevallig ook een westhighland white terrier..
Wij zag hem ergens lopen bij een rotonde, ik erachteraan, nergens een baasje, dus we hebben hem maar
mee naar huis genomen. Dierenasiels gebeld, politie, dieren onder dak, echt alles.
Maar nergens hadden ze een melding binnen gekregen. Hondje had het prima bij ons,
kon goed met onze honden en in huis ging het ook fijn. Hij was dr al bijna een week en toen werden we gebeld
door mensen die hem kwijt waren. Vond het ook zo vreemd.. Je belt toch meteen alles op om je hond te vinden?

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 17:31

hoe sommige mensen met hun hond omgaan :(
wat super vervelend dat Stitch nog steeds niet terug is!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 17:39

ik zal hier ook een oogje in het zeil houden , woon dan wel in gelderland maar als die door is verkocht weet je het maar nooit !! ik hoop zo dat je ventje gevonden word.

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 18:45

DmNqUe schreef:
ik zal hier ook een oogje in het zeil houden , woon dan wel in gelderland maar als die door is verkocht weet je het maar nooit !! ik hoop zo dat je ventje gevonden word.

Dat is erg lief van jou!

En ja je weet maar nooit waar hij nu zit...
Mis hem nog steeds zo ontzettend erg |(
Iedere dag opnieuw hoop ik dat ik wakker gesnuffeld word door mn kleine kereltje, maar nee, dan voelt het als of ik steeds weer een harde schop krijg en dan breekt er weer iets in me...

liefs xx

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:10

is er nog steeds geen spoort?

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:44

nee nog steeds niet...
Vanaond ben ik weer amen met mn vriend naar Rozenburg gereden en hebben we weer wat nieuwe flyers opgehangen, maar het begon te regenen dus dan maar vandeweek als de zon weer wat meer schijnt.
Dan komen er ook weer meer mensen naar buiten en zullen meer mensen onze flyers weer lezen.

xxxxx

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:04

Heb rond mijn stal ook flyers zien hangen van stitch, herkende hem nu pas, maar die hangen er al een tijdje.

hoop zo dat je hem terugkrijgt, probeer de moed erin te houden meis, en iedereen kijkt voor je mee

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:11

Pff wat verschrikkelijk moet dat voor je zijn! Ik heb kennissen daar en heb het voor je doorgestuurd. :)
Het is je waarschijnljk al gezegd, maar houd je ook Marktplaats enzo in de gaten?

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 09:09

ts zij je in het begin niet iets over dat het wel eens kon zijn dat het bewust is gedaan ???
of bleek dit toch niet waar ?

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:38

kan toch niet zijn dat niemand hem geien heeft
hij is toch niet van de aardbol af gegleden
ik hoop dat je hem terug vind

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:38

ja we dachyten eraan dat dit met opzet is gedaan, maar denk niet dat deze mensen die dit ons allemaal hebben aangedaan en nu weer lekker bezig zijn ons nog verder kapot te maken ermee te maken hebben.
Er zal iemand hem hebben opgepakt en hem hebben mee genomen.
Vandaag WEER flyers opgehangen en bij winkels langs gegaan om te vragen of ze deze op het raam willen hangen, het ergste is nog dat er nu mensen zijn die zeggen: ben je er nou nog steeds mee bezig?? denk je nou echt dat je dat hondje nog terug vind, dan hadden ze hem allang terug gegeven voor zo'n bedrag!
Dat zijn echt slopende opmerkingen!!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:40

Meid, ik vind het echt erg dat je je hondje nog niet terug hebt. Heb je oproep op mn hyves staan en ik blijf duimen dat hij nog bij jullie terug komt. Houd moed hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:42

Ik denk dat je hondje nu gewoon bij iemand thuis zit die er dol op is.. Je hondje is nu al best lang weg...

Je hebt er alles aan gedaan om hem terug te vinden en ik denk dat er niet meer is wat je kan doen.

Maar hou altijd hoop! Het was een keer op tv dat een hond al 7 jaar vermist was en die mensen hebben hem zelfs teruggevonden.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:45

Als iemand dat hondje heeft ''gestolen'' moet dat beestje toch ook uitgelaten worden? Dan zal er vast wel iemand zijn die hem ziet lijkt mij. :j

Hoop voor je dat ie niet in de broodfok is beland, lijkt me sneu.