Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Oke ik zag namelijk dit op internet, op de dierencentrale.
Reu, CHIHUAHUA X, ZWART, halsband rood met skateboard erop, Kuipersveer HEINENOORD
Als ie meerdere malen gezien is, waarom heeft niemand hem dan gepakt vraag ik me af...
Het is niet om je bang te maken, maar zou die niet aangereden/ in de sloot gevallen kunnen zijn?
la_chica schreef:Citaat:Oke ik zag namelijk dit op internet, op de dierencentrale.
Reu, CHIHUAHUA X, ZWART, halsband rood met skateboard erop, Kuipersveer HEINENOORD
Als ie meerdere malen gezien is, waarom heeft niemand hem dan gepakt vraag ik me af...
Het is niet om je bang te maken, maar zou die niet aangereden/ in de sloot gevallen kunnen zijn?
Nee we hebben zo goed als alle sloten na gelopen, dat was ook als eerste mijn grote angst, maar dan had hij nu al terecht geweest, ook als hij aangereden was geweest hadden mensen hem al gezien.
Dus denk dat er ergens gewoon een mafkees rond loopt die maling aan de beloning en oproepen heeft en hem gewoon in huis houdt
LizzyLover schreef:Oke ik zag namelijk dit op internet, op de dierencentrale.

Marchador schreef:Heel raar zeg, je zou het hondje toch haast zo weer meenemen.
Vreemd hoor.

DmNqUe schreef:ik zal hier ook een oogje in het zeil houden , woon dan wel in gelderland maar als die door is verkocht weet je het maar nooit !! ik hoop zo dat je ventje gevonden word.