Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DUDIEFOREVER schreef:Hee,
Ik was dus bij de DA..
Ze ging voelen, vroeg eerst of ze niet zwanger kon zijn, ze voelde namelijk wel wat in de buik, ik zeg nee dat kan absoluut niet dat weet ik 100% zeker, omdat ze niet bij mannetje is geweest.
Ze had ook diarree aan dr anus, wat er gewoon uitkwam, was mij ook al opgevallen.
Toen ging ze dus voelen, en ze deed de hele tijd haar bekkie open, en met de staart swieberen, echter kwam er geen geluid uit, toen legde ze haar neer, ze zei dat ze een baarmoeder ontsteking had, en dat het geopereerd kon worden, als ik er eerder bij was geweest!
Ze zei het is het beste om euthanasie toe te dienen, omdat het al zover was dat ze toch niet meer aan geholpen kon worden. Toen zei ik van ja, dat is wel eerlijk voor dr! Ze zei ze is dood, maar toen klopte haar hartje toch nog ietsje, en toen 30 seconden later ofzo, was het over, ze luisterde of het hartje nog klopte, maar nee.
R.I.P mijn allerliefste Hyper!![]()
Het is beter zo, geen pijn meer!
De tijd die we hebben meegemaakt was een hele leuke tijd, iloveyou, tot ooit mijn kleine engeltje.
(Ik heb niet gehuild ofzo, maar nu ik dit typ, bovenstaande zin, krijg ik tranen in mijn ogen.)