Wat is ie groot zeg!! Whaha zag ineens dit topic weer voorbij vliegen bij Eigen berichten
Pas maar op dat ze je niet te baas wordt
IKbenEllen
Geplaatst: 31-07-09 07:26
Kwam net in een ander poezentopic en dacht: hoe zou het met Bikkel zijn?
simone_1986
Geplaatst: 01-08-09 14:44
Ben ook wel benieuwd hoe het met Bikkel gaat!
De 2 fleskittens hier zijn heel hard gegroeit en zitten al op 1,5 kilo Waarschijnlijk houden we een van de fleskittens, hij is zo lief en aanhankelijk
Gisteravond zijn er weer 2 fleskittens gebracht, deze zijn pas 3/4 dagen oud. Ik hoop dat ze het halen, want een van de kittens is best wel zwak en weegt maar 80 gram.
Wat een leuke topic, en ik genoot erg van de leuke fotos, wat een schatten zeg.
MarvanTom
Geplaatst: 01-08-09 15:42
Hé, wat leuk! Nog iemand met een gevonden nestje kittens! Ik had ook een nestje in het hooi gevonden en mams was er vandoor met maar 1 kitten. Mja, wat te doen met de 4 achterblijvers? Dood laten gaan op ons erf was een nono en stichting zwerfkatten wilde ze sowieso niet zonder mams en volgens diverse bronnen lieten ze de kittens dan apart doodgaan, ook al was mams erbij, dus op zoek naar andere opvang. 1 volle dag bezig geweest met voeden om de 2 uur en bellen tussendoor. Uiteindelijk gevonden via het dierenziekenhuis: Onze Cora! We konden de kittens gelijk brengen en zij heeft de kittens dag en nacht met de fles opgevoed. 2 zijn toch gestorven door longontsteking, ze lagen open en bloot in de volle wind en regen, voordat we ze vonden, maar de andere 2 zijn prachtige kittens geworden! Ook hebben beide kittens al een gouden mandje elders gevonden, dus wij zijn blij dat het toch nog is goedgekomen met 'ons' nestje.
Als iemand in de regio Rotterdam/Zuid-Holland nog een kitten/puppy-opvang zoekt voor weesjes: ik weet een super adres!
Het handmatig grootbrengen van weesjes is een hele klus en niet voor iedereen weggelegd. Echt heel goed van je !
Leuk dat er nog steesd gereageerd word. Bikkel doet het goed.
Ze ligt veel bij Marc en héél af en toe bij mij, ik ben toch meer de "mams van het eten en schoonmaken"
Ik kan haar niet meer missen, ze is nu al een deel van de familie geworden. Ik zal een dezer dagen weer wat plaatjes schieten, ze word ook al een grote poes.
maikeltje
Geplaatst: 04-08-09 02:21
Leuk Kaatje
De kittens hier gaan trouwens niet meer weg. Heb ze zelf in het begin moeten voeden en de kinderen hebben ieder hun eigen lieveling dus helaas.... een nieuw baasje zoeken is geen optie
Gelukkig is moederpoes tijdens de keizersnede gelijk gesteriliseerd dus dat probleem van wel of niet wegdoen hebben we geen tweede keer
Ben benieuwd naar nieuwe foto's van Bikkel. Die van ons waren gisteren met z'n 3-en aan het vechten. Een hoop gemieuw kwam er vanaf, echt kostelijk. En dan dikke staarten met van die donshaartjes ik was jammer genoeg te laat met het foto-apparaat.