Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonoor schreef:Even een update, vanavond het 7 tal meegenomen naar de DA. Alles is goedgekeurd en 2B is nogmaals negatief getest voor Fiv/Felv.Dat was ook de reden om te gaan, ivm incubatietijd.
Eejj schreef:Wat een heerlijke muppies om te zien !!!Vind ze toch wel erg mooi !
Hebben ze iets weg van een bengaal wat betreft aftekeningen? Of kun je er maar weinig aan ontdekken?
sheela schreef:Mijn ukjes zijn nu 3,5 weken oud en ze hebben vanaf vandaag besloten dat ze mee gaan eten met mama! Jippie! Kleine Elvis wil geen kittenmelk van mij, maar groeit net zo als de rest, dus dat gaat wel goed. Maar ze begon vandaag aan de harde brokjes van mamapoes. Dus ik heb wat blikvlees gepakt en fijngeprakt en dat at ze zo op. En een paar anderen deden ook spontaan mee. ik wilde zo rond of na het weekend beginnen met proberen of ze wat ander voer willen. Maar dat hoeft dus niet meer; ze zijn zelf al begonnen. Het wordt een lekker gesmeer en ze smakken dat het een lieve lust is! Zo schattig. Ook sinds vandaag klimmen ze uit hun mand en ook dus uit de bench en zo lopen ze dus rond in de huiskamer. Zo alles in 1 keer.