tienus63 schreef:Salem moet wel om zijn moeder roepen, zijn pootjes kunnen hem voorlopig nog lang niet dragen.
Pas maar op, zodadelijk krijgt ie OCD.
Ik zal de kopers aanraden om naast klinisch ook een rontchenologische keuring te doen 
muppetmayo schreef:Ahhh wat zijn ze groot al! Leuk zeg!
Ik kom binnenkort wel een keer foto's maken, goed?

Leuk, gezellie 
16 Mei ?
dan heb ik ook concours
cissy schreef:Oh mén wat zijn ze weer gegroeid! Arme dikzak, straks kan ie niet leren lopen omdat ie te dik is voor zn pootjes

, die hij overigens op zn kop ook goed kan gebruiken, hij heeft wat met pootjes foto´s, is het niet?

Die kop is idd te zwaar , de andere twee houden hun hoofdje al wel op, hij nog niet 
irritantje schreef:oh kwijl..
ik wil ze allemaal inpakken hoeft niet!!:)
Ik PM je mijn bankrekeningnummer. Wil je verzekerd verzenden ? Of onder rembours ? 
Agosssss.
Och jee ik schrok me vandaag de pleuris op het werk, ik was pakken stro naar beneden aan het gooien, spring er inene een kat over me heen, schrok me kapot!
Ikke kijken waar ie vandaan kwam... vond ik 5 kleine droppies in een uitholling, hele mooie kleine katjes, een was zo grappig, die was wit met een zwarte staart en net achter de oren twee grote zwarte stippen 
We zijn toen maar van de andere berg stropakken gaan halen, heel voorzichtig want dit stro ligt er al jaren, we zijn al veel muizennesten tegengekomen, en dan nu een poezennest, en er vloog vandaag ook een uil , dus wie weet liggen er ook uileneieren.
Oh ja en duivennest ook al gevonden , en een wespennest ....
Vruchtbaar stro dus.
En de beren geluk, die hebben honingstro