Quellian schreef:Likmevessie ikdoemaarwat?
Vind het ook een aparte opmerking, apart dat zulke mensen wel vinden dat ze zélf recht hebben op leven
Wat moet ik dan, zelfmoord plegen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariska_28 schreef:Quellian schreef:Likmevessie ikdoemaarwat?
Vind het ook een aparte opmerking, apart dat zulke mensen wel vinden dat ze zélf recht hebben op leven
sunny_l0ve schreef:Van mij hoeven mensen niet iut te sterven maar er zijn er wel veel te veel op de wereld. Er moet gewoon weer een natuurlijke vijand komen voor de mens. Nu zijn wij degenen die alles uitroeien. Net zoals het stoppen met fokken van honden. Als je daar geheel mee stopt dan zijn er over een paar jaar ook geen honden meer.
Quellian schreef:Mariska_28 schreef:
Likmevessie ikdoemaarwat?
sunny_l0ve schreef:Van mij hoeven mensen niet iut te sterven maar er zijn er wel veel te veel op de wereld. Er moet gewoon weer een natuurlijke vijand komen voor de mens. Nu zijn wij degenen die alles uitroeien. Net zoals het stoppen met fokken van honden. Als je daar geheel mee stopt dan zijn er over een paar jaar ook geen honden meer.
ikdoemaarwat schreef:sunny_l0ve schreef:Van mij hoeven mensen niet iut te sterven maar er zijn er wel veel te veel op de wereld. Er moet gewoon weer een natuurlijke vijand komen voor de mens. Nu zijn wij degenen die alles uitroeien. Net zoals het stoppen met fokken van honden. Als je daar geheel mee stopt dan zijn er over een paar jaar ook geen honden meer.
o geloof me dat doet de wereld ook wel................
kijk maar naar tsjunami's en dergelijke zaken.....honderden soms duizenden mensen komen om
hongersnood,ziektes zoals kanker, pest enz enz enz....
stop maar teveel vissen in een kom,wedden dat er een ziekte uitbreekt ondanks dat ie ziektevrij was....
de wereld helpt zichzelf echt wel
Quellian schreef:Ja sunny_l0ve, er zijn genoeg mensen die geen kinderen kúnnen krijgen, lijkt me dat Moeder Natuur daar een dikke vinger in de pap heeft.
sunny_l0ve schreef:En alsnog overbevolking.... ja zeker, de natuur regelt het wel.
ikdoemaarwat schreef:sunny_l0ve schreef:En alsnog overbevolking.... ja zeker, de natuur regelt het wel.
Er zijn genoeg plekken op deze aardkloot waar dus totaal geen mensen zijn..........en nee niet het tropisch regenwoud maar wel kilometers met zand zand en nog eens zand.....
sunny_l0ve schreef:En dan is dat zometeen de enigste plek waar alle wilde dieren nog terecht kunnen, en die overleven daar niet. Die sterven dan uit, en gaat het hele ecosysteem van de natuur eraan.... maar de natuur zal het wel oplossen aangezien de mens daar ook helemaal geen invloed op heeft. Dit was trouwens sarcastisch bedoeld.
Petite schreef:Citaat:Ik vind het jammer dat er weer 8 nieuwe hondjes op de wereld zijn gezet, waar eigenlijk geen plaats voor is. Ik hoop dat de hond ik kwestie nu wordt gesteriliseerd.
Naar aanleiding van dit soort uitspraken.. Waar ik me dood aan kan ergeren.. Open ik dit topic.
Wanneer iemand een topic opent met baby dieren kun je steevast deze antwoorden verwachten. Tuurlijk zijn er veel dieren en hebben deze mensen ook gelijk. Maar wat dacht je van de mens zelf? Daar zijn er pas teveel van, en toch blijven desbetreffende mensen zich doorfokken terwijl zij het wéten! Kunnen ze beter zichzelf gaan sterilliseren. Wanneer iemand zijn kind showt op bokt komen er ook niet zulke antwoorden als bij die dieren..
Wat vinden jullie van dat soort uitspraken en valt er wat tegen te doen?
ikdoemaarwat schreef:sunny_l0ve schreef:En dan is dat zometeen de enigste plek waar alle wilde dieren nog terecht kunnen, en die overleven daar niet. Die sterven dan uit, en gaat het hele ecosysteem van de natuur eraan.... maar de natuur zal het wel oplossen aangezien de mens daar ook helemaal geen invloed op heeft. Dit was trouwens sarcastisch bedoeld.
nou bij goed nadenken en lezen wat ik zei slaat je sarcasme nog kant noch wal...
er zijn maar hele enkele wilde dieren die leven kunnen in zand zand en nog een zand.....en bewezen is dat die dieren ook in andere omgevingen goed funcioneren
*kijk je nooit geographic ofzo?*