'jammer dat er weer nieuwe dieren op de wereld zijn gezet'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:25

Quellian schreef:
Likmevessie ikdoemaarwat? :D

Vind het ook een aparte opmerking, apart dat zulke mensen wel vinden dat ze zélf recht hebben op leven :)

Wat moet ik dan, zelfmoord plegen?

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:26

Van mij hoeven mensen niet iut te sterven maar er zijn er wel veel te veel op de wereld. Er moet gewoon weer een natuurlijke vijand komen voor de mens. Nu zijn wij degenen die alles uitroeien. Net zoals het stoppen met fokken van honden. Als je daar geheel mee stopt dan zijn er over een paar jaar ook geen honden meer.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:27

Mariska_28 schreef:
Quellian schreef:

Vind het ook een aparte opmerking, apart dat zulke mensen wel vinden dat ze zélf recht hebben op leven :)

Ik zeg niet dat je dat moet doen, want van mij hoeven mensen niet uit te sterven. Maar als jij het liefst ziet dat de mensheid uitsterft, dan zou het inderdaad een begin kunnen zijn ja :)

Als in: verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:30

sunny_l0ve schreef:
Van mij hoeven mensen niet iut te sterven maar er zijn er wel veel te veel op de wereld. Er moet gewoon weer een natuurlijke vijand komen voor de mens. Nu zijn wij degenen die alles uitroeien. Net zoals het stoppen met fokken van honden. Als je daar geheel mee stopt dan zijn er over een paar jaar ook geen honden meer.

De mens ís de natuurlijke vijand van zichzelf :)* Ben altijd weer stomverbaasd dat mensen hun eigen jeugd overleven :j

Quellian: :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:35

Quellian schreef:
Mariska_28 schreef:

het is idd lik me vessie :+
niet eens schelden hoor :o

en omdat ik zwanger ben :? nee hoor :n die uitspraak had je ook van mij gekregen als ik NIET zwanger was geweest!
en quellian heeft helemaal gelijk, jij hebt dan wel recht op leven? en jij mag er nu nog wel van genieten (want als je niet geniet dan klaag je ook net als ieder mens en dan heb je dus eigenlijk geen recht van spreken :x )

als mensen dan toch moeten uitsterven ............
vebeter de wereld begin bij .......... :x
juist ja :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:37

sunny_l0ve schreef:

o geloof me dat doet de wereld ook wel................

kijk maar naar tsjunami's en dergelijke zaken.....honderden soms duizenden mensen komen om
hongersnood,ziektes zoals kanker, pest enz enz enz....

stop maar teveel vissen in een kom,wedden dat er een ziekte uitbreekt ondanks dat ie ziektevrij was....
de wereld helpt zichzelf echt wel :j

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:24

ikdoemaarwat schreef:
sunny_l0ve schreef:

o geloof me dat doet de wereld ook wel................

kijk maar naar tsjunami's en dergelijke zaken.....honderden soms duizenden mensen komen om
hongersnood,ziektes zoals kanker, pest enz enz enz....

stop maar teveel vissen in een kom,wedden dat er een ziekte uitbreekt ondanks dat ie ziektevrij was....
de wereld helpt zichzelf echt wel :j

En alsnog overbevolking.... ja zeker, de natuur regelt het wel. ;)

050206051012

Re: 'jammer dat er weer nieuwe dieren op de wereld zijn gezet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:33

Ja sunny_l0ve, er zijn genoeg mensen die geen kinderen kúnnen krijgen, lijkt me dat Moeder Natuur daar een dikke vinger in de pap heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:19

Quellian schreef:
Als in: verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Hahaha, en toen was het stil :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:28

Quellian schreef:
Ja sunny_l0ve, er zijn genoeg mensen die geen kinderen kúnnen krijgen, lijkt me dat Moeder Natuur daar een dikke vinger in de pap heeft.

De medische wetenschap heeft daar echter tal van oplossingen voor.... :\ En nee, dat vind ik niet goed. Als je zo ver moet gaan om kinderen te kunnen krijgen zou ik me toch vragen gaan stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:49

Ik ook :j

Soms he..... soms is het best goed het leven te aanvaarden zoals het is, en het niet naar je hand te willen zetten.
Misschien is het voor sommigen wel niet weggelegd....

Anderen kiezen er zelf voor O:)

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:33

Maar ik vraag me af he (niet totaal offtopic toch? :D)
Degene die nu zwanger zijn, zijn die niet bang in wat voor wereld hun kind nu gaat opgroeien? De opwarming van de aarde bijvoorbeeld, die gaat nu zo hard dat we misschien zelfs in onze tijd, daar nog de ernstige effecten van gaan voelen.. En dan hebben we al die andere dingen nog (Olie etc) Laat staan de volgende generatie.. Of denk je echt alleen maar "o geweldig ik ben zwanger" (absoluut niet denegrerend bedoeld!! maar was de makkelijkste omschrijving om het duidelijk te maken) Denk je aan de toekomst van je kind?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:58

Dat vraag ik me ook af Mariska.. Nee niet offtopic hoor ;) heeft te maken met het fokken van de mensen hier, of ze daar wel over nadenken net zoals ze doen over de dieren.

Pharagirlke ben het met je eens, de medische wetenschap kan erg veel menselijke vijanden tegengaan.

Daarbij vind ik sommigen wel erg hard tegen Mariska.. Iedereen heeft een eigen mening, deze is nooit goed of fout, aangezien ieder zijn eigen werkelijkheid heeft. Dat zij zegt dat het menselijk ras van haar mag uitsterven betekent niet gelijk dat ze dan maar zelfmoord moet gaan plegen, dat is uitmoorden en niet uitsterven.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:39

Hmmm je kunt overal wel bang voor zijn, maar zeggen ze niet altijd 'een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest'?

Ik kan ook wel bang zijn dat ik morgen onder een vrachtwagen kom, maar dat is voor mij geen reden om de rest van m'n leven in bed te blijven liggen (wist je dat de meeste mensen dood gaan in bed?).

Mensen genieten denk ik te weinig van het leven, ik ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:36

@ Petite: volgens mij was dat een grap ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:09

Yamcha schreef:
@ Petite: volgens mij was dat een grap ;)

Oke dat ontging me :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:15

Dat idee had ik al :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:32

sunny_l0ve schreef:

Er zijn genoeg plekken op deze aardkloot waar dus totaal geen mensen zijn..........en nee niet het tropisch regenwoud maar wel kilometers met zand zand en nog eens zand.....

we kunnen komplete plaatsen bouwen dus ook daar zouden we terecht kunnen met onze techniek,maar nee de mens zit liever hutje mutje :+

mariscka_28 : nee ik ben niet bang voor de wereld waarin mijn kind op gaat groeien, vroeger wel nu niet meer
vroegah was ook al alles beter en hadden ze dezelfde discussies als nu maar dan zonder internet en toch bleef de mens....
en tja zo praten mijn kinderen waarschijnlijk ook over 30 jaar,zoals ik nu dus doe......
je past je toch wel aan aan hoe de wereld veranderd.....zo dus ook mijn kids...

ik bedoel....tegenwoordig heb je overal wel internet voor nodig terwijl dit vroeger een luxeproduct was....sommige dingen zijn alleen online te verkrijgen...(best stom eigenlijk als je er goed over nadenkt)
Dus tegenwoordig zie je ook de oudjes in de bejaardencentra's al achter de pctjes zitten :+

en over tig jaar leven we misschien wel in een koepel en kunnen auto's via de lucht.....ach en leer ik als oma hoe je omgaat met een boordcomputer van een taxi die geen bestuurder meer heeft en hoe ik mijn eten opegwarmd en wel uit een kast bestel :+

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:14

ikdoemaarwat schreef:
sunny_l0ve schreef:

Er zijn genoeg plekken op deze aardkloot waar dus totaal geen mensen zijn..........en nee niet het tropisch regenwoud maar wel kilometers met zand zand en nog eens zand.....

En dan is dat zometeen de enigste plek waar alle wilde dieren nog terecht kunnen, en die overleven daar niet. Die sterven dan uit, en gaat het hele ecosysteem van de natuur eraan.... maar de natuur zal het wel oplossen aangezien de mens daar ook helemaal geen invloed op heeft. Dit was trouwens sarcastisch bedoeld. ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:41

sunny_l0ve schreef:
En dan is dat zometeen de enigste plek waar alle wilde dieren nog terecht kunnen, en die overleven daar niet. Die sterven dan uit, en gaat het hele ecosysteem van de natuur eraan.... maar de natuur zal het wel oplossen aangezien de mens daar ook helemaal geen invloed op heeft. Dit was trouwens sarcastisch bedoeld. ;)

nou bij goed nadenken en lezen wat ik zei slaat je sarcasme nog kant noch wal...

er zijn maar hele enkele wilde dieren die leven kunnen in zand zand en nog een zand.....en bewezen is dat die dieren ook in andere omgevingen goed funcioneren
*kijk je nooit geographic ofzo?*

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:43

*Zet Animal Planet aan*

Ik lees ook veel poep hier :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:16

Quellian schreef:
*Zet Animal Planet aan*

Ik lees ook veel poep hier :j

Ja ik stop er maar mee want ik draaf door :+

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:47

Petite schreef:
Citaat:
Ik vind het jammer dat er weer 8 nieuwe hondjes op de wereld zijn gezet, waar eigenlijk geen plaats voor is. Ik hoop dat de hond ik kwestie nu wordt gesteriliseerd.

Naar aanleiding van dit soort uitspraken.. Waar ik me dood aan kan ergeren.. Open ik dit topic. :D
Wanneer iemand een topic opent met baby dieren kun je steevast deze antwoorden verwachten. Tuurlijk zijn er veel dieren en hebben deze mensen ook gelijk. Maar wat dacht je van de mens zelf? Daar zijn er pas teveel van, en toch blijven desbetreffende mensen zich doorfokken terwijl zij het wéten! Kunnen ze beter zichzelf gaan sterilliseren. Wanneer iemand zijn kind showt op bokt komen er ook niet zulke antwoorden als bij die dieren..

Wat vinden jullie van dat soort uitspraken en valt er wat tegen te doen?

die uitspraak staat op mijn topic over een boerderijhond met 8 pups :oo

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 08:24

ikdoemaarwat schreef:
sunny_l0ve schreef:

nou bij goed nadenken en lezen wat ik zei slaat je sarcasme nog kant noch wal...

er zijn maar hele enkele wilde dieren die leven kunnen in zand zand en nog een zand.....en bewezen is dat die dieren ook in andere omgevingen goed funcioneren
*kijk je nooit geographic ofzo?*

Ik bedoelde het gedeelte dat de natuur het natuurlijk weer zal oplossen met sarcasme. Ik kijk genoeg Animal Planet, Discovery enz enz dus ik weet ook dat ze daar niet kunnen leven :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:05

De natuur is bij mijn weten nooit sarcastisch :+