Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Stevige Mecchelaar dan, vind de meeste wat iel.
Maar ik vind hem erg mooi, ik zou zo'n hond willen africhten voor bewakingswerk, mss Schützhund. Hij zou er denk ik goed in zijn, Mechelaars zijn over het algemeen goed af te richten, en ze vinden het leuk.
smokey17 schreef:Mijne wordt altijd voor poedel of snauzer uitgescholden.
Nou is het niet 100% zeker wat het is. Maar in ieder geval niet bovenstaande
Volgens asiel malthezer x shi
Ik ben zelf aardig bekend in de wat zeldzamere hondenrassen. Is ook best grappig.
Vorige week was ik bij mensen thuis en die hebben een heeeele mooie vizsla. Dus ik loop binnen, hond komt mij begroeten. En ik zeg wauw wat een mooie vizsla. Mensen keken mij raar aan. Wat? Ken jij het ras? Ik jazeker staat op mijn favo hondenrassen lijstjeWaren helemaal verbouwereerd. Ze waren nog nooit iemand tegen gekomen die het ras kende
En ach zo kom ik heel vaak honden tegen waarvan ik het ras meteen herken. Maar de baasjes gaan mijn hond meteen uitschelden voor poedel.
Nou de poedel staat echt boven aan de lijst van honden die ik echt niet wil
Mijn hond zou sowieso niet een ras zijn wat ik snel zou kopen. Maar hij keek mij in het asiel zo ontzettend lief aan. En krop meteen op schoot om vervolgens nooit weer afstand van mij te doen. Nou ik had de tranen in mijn ogen. Zeker nadat ik zijn verhaal hoorde. Dus heb ik hem meegenomen