Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:CrazyCat schreef:Is eten jatten iets typisch Bengaals. Ik dacht dat ik met Aby's al wat gewend was, maar Rascal is echt erg.
Je kunt niet thuiskomen en je boodschappentas even snel neerzetten om snel te plassen dan is er al iets gejat
Nee, onze Chester jat geen eten. Nova overigens ook niet. Kunnen ook rustig vlees laten ontdooien op het aanrecht.
CrazyCat schreef:Ok dan hebben wij gewoon een jatkat getroffen hahaha. Hij is echt vreselijk snel en dat terwijl ik ook wel jattende abessijnen heb gehad. Skye is nu wat beter nu ze ouder is, maar die zit meteen met haar poot in je glas melk als je die onbeheerd laat staan om te plassen dus aby's zijn ook niet altijd onschuldig.
Bellatrix schreef:Wat goed!!
Dat kan ik bij Faye wel, Farrah gaat wurmen.
marleen_88 schreef:CrazyCat schreef:Ok dan hebben wij gewoon een jatkat getroffen hahaha. Hij is echt vreselijk snel en dat terwijl ik ook wel jattende abessijnen heb gehad. Skye is nu wat beter nu ze ouder is, maar die zit meteen met haar poot in je glas melk als je die onbeheerd laat staan om te plassen dus aby's zijn ook niet altijd onschuldig.
Ik denk het ja.
Wij knippen geen nagels, wat is jullie reden ervoor?