Ik heb even niet gereageerd omdat we het echt heel druk hebben gehad met schilderwerk op de dames. Het was zulk stralend mooi weer daar hebben we echt gebruik van gemaakt. Ik heb wel nog een aantal foto’s gemaakt, ik let nu zoveel meer op mijn omgeving dan voorheen en dat is met name te danken aan jullie geweldige foto’s.
Ik heb natuurlijk niet zoveel terrein om te bewandelen, maar kijk wel erg goed nu:) En dan kom je wel eens wat tegen wat je anders niet ziet.
Deze eitjes van, ik denk een dagpauwoog?

Deze hommel was zo grappig, hij viel naar beneden en klom weer naar boven

Deze paddenstoel was de ene dag zo

En een dag later zo

Ook zag ik veel dagpauwoogrupsen en hun vervellingen, een paar dagen later zat er niks meer

En een of andere koperkleurige vlieg, nu heb ik niks met vliegen, maar vond deze kleuren wel mooi

Deze zonnenbloem heb ik van het voorjaar gezaaid, echt duizenden zaden gestrooid en begraven en dit is de enige op dit eiland die opgekomen was.

En wat dit nu weer is

Kennen jullie de springbalsemien? Als je de zaaddozen aanraakt, schieten die echt meters weg

Familie Zwaan kwam ook even langs om te buurten, ze waren zo relaxed, geen opgeblazen veren, maar heel lief en gezellig