Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze hebben allemaal een eigen karakter.
Komt wel weer goed
Hier zitten de twee jongste uit hetzelfde nest inmiddels ook binnen en voor hen is het ook allemaal even eng. Gelukkig zit Myrddin nu al even binnen en hebben ze daar wat steun aan 

Cayenne schreef:Sanet, zat hij ook alleen thuis? Dat is dan idd wel sneu. Maar wie weet hadden ze er thuis nog meer?
Sanet schreef:Cayenne schreef:Sanet, zat hij ook alleen thuis? Dat is dan idd wel sneu. Maar wie weet hadden ze er thuis nog meer?
Hij woont in de wachtkamer van de DA, hele grote kooi daar in de wachtruimte. Misschien dat hij s avonds wel met iemand mee gaat, anders lijkt het me ook wel weer sneu in het weekend.. Maar wat ik bij jou zie, zijn het toch echt wel hele sociale dieren, dus ik hoop dat hij ook gewoon den vriendje of vriendinnetje heeft
Amandavd schreef:Dan nog weet je niet wat het verhaal erachter is. Mensen hebben zo snel hun oordeel klaar. Wie weet is dit een getraumatiseerd beestje wat niet samen kan, etc, weet jij veel. Als je het zo graag wilt weten vraag je het toch i.p.v. een conclusie te trekken?

Heel slim zijn ze in het binnenverblijf gaan zitten. Ik gok dat ze Joy zat waren
(zie onder).

Gisteren piepte het derde ei nog nieteens 
Het is een heel klein en tenger popje en ik wil daarom dat ze sowieso nog een jaar wacht. Cayenne schreef:Net alles weer gevoerd en blokken gecontroleerd.
Powerreiner, hoe gaat het? Is het al gelukt om Elvis op te laten stappen?
Hij stapte hier gewoon netjes op, dus ik gok dat het allemaal helemaal goed gaat komen. Het is inderdaad niet niets voor zo'n kleintje! Hij is ook pas 8 weekjes jong en dan al zo'n verhuizing
Je zult binnen een paar dagen wel merken dat je steeds een stapje verder kunt gaan