Er zijn schilders hier bezig om een stellage op te bouwen, maar toen ze even moesten kijken hoe en wat. Toen zag ik Nero onder de bank verdwijnen en Koper mij aanstaren ja baas wat nu?
Nu zit ik op zolder, en beide jongens beneden..
Nero mijn kleine held op sokken..
c_alsemgeest
Geplaatst: 16-10-25 14:10
Bellatrix schreef:
Oh wow. En ze kregen het niet koud??
Nee, moet ook wel zeggen dat dat de generatie sphynxen van jaren terug was die hadden imo toch wel een dikkere huid en hoge verbranding. Ze hadden het eigenlijk helemaal niet snel koud. Kennis van mij heeft vorig jaar twee sphynxen gekocht uit verschillende cattery's en die vond ik een opvallend dunnere huid hebben dan de mijne vroeger, maar kan ook natuurlijk toeval zijn Als ze het koud hadden kwamen ze even naar binnen opwarmen en daarna weer naar buiten
Door al het fokken zal er idd het een en ander veranderd zijn aan het ras.
MarlonNaldo
Geplaatst: 16-10-25 14:18
Mijn vrouwtje heeft het soms wel wat koud merk ik. Vooral als ze net van de bank af komt. Maar ik heb het ook koud als ik net onder mn kleedje vandaan kom.
Siggislief
Geplaatst: 16-10-25 14:18
Koper is echt niet groot hoor, en niet nieuwsgierig..
Moet zeggen ze halen hier ook wel vaak het bloed onder de nagels vandaan. Al vind ik het karakter van Koper heft fijnst, zo van het komt morgen wel weer.
Oh, leuk die truitjes! Nou vraag ik me af hoe mijn heren dat zouden vinden.. Die dragen zelfs geen halsband (als binnenkatten), maar vinden fleece en teddydekentjes in hun mand wel erg fijn. En Moos kruipt 's avonds steevast onder het dekbed terwijl ik HBO kijk (zittend, met opgetrokken knieën) en krult zich dan gezellig op mijn voeten op..
En het verdict over Smuldier Kip is binnen.. Mijn sokje Max vindt het best lekker. Bram weet het nog niet zeker, maar wil uit nieuwsgierigheid wel een hapje nemen. Moos neemt enkele hapjes (wat normaal is bij natvoer), dus die vindt het ook wel oké. Tenslotte maakt Max uiteindelijk de restjes op.
Kortom, hetzelfde als bij het gewone natvoer Ik ga het dus maar afwisselen, zodat Max ook weer eens iets anders krijgt.
c_alsemgeest
Geplaatst: 16-10-25 19:36
Wij hadden van de week het eerste katten tuigje wen moment... Mishka liep rond alsof ze het elke dag aan had, Raspoetin veranderde in een tornado Gelukkig kwam hij wel meteen naar ons toe toen we hem riepen, daarna ging het gelukkig wel beter
Op show werd Cliff steeds onrustiger en begon hij met grommen. Afgelopen weekend flipte hij toen ik hem wilde pakken om naar de keurmeester te gaan. Ik in dikke tranen want dit is de 3e kat waarbij dit gebeurd en ik geloof niet meer in toeval. Ik denk echt dat ze mijn stress voelen want ik krijg natuurlijk steeds meer de bibbers als ik denk zometeen gaat het weer mis Dus hier zal ik een oplossing voor moeten bedenken
En ik heb gister mijn andere kat in laten slapen Hij is al langere tijd aan het sukkelen en aan de diarree. Niet onder controle te krijgen, bloedonderzoek, antibiotica, ontlastingonderzoek, weer antibiotica....niks hielp. Ik wilde maar weer een bloedonderzoek laten doen maar hij ging zo hard achteruit dat ik hem dat allemaal niet meer aan wilde doen
Wat de keurmeester betreft, misschien niet meer gaan als het je zoveel stress oplevert?
c_alsemgeest
Geplaatst: 16-10-25 20:55
Heel veel sterkte met het verlies @yom
Als je door wil met keuren, wellicht iemand regelen die het voor je doet? De voorbereiding, vervoer e.d. Dan kan je er achter komen of het echt niks voor de kat is of dat het van je eigen stress komt. Sommige rassen zijn namelijk best stress gevoelig.
Yom
Geplaatst: 16-10-25 21:11
Dat is precies wat we nu gaan testen. Cliff is bij mijn dochter en haar katten zijn de meest relaxte gevallen op aarde. Hij blijft daar tot de volgende show en neemt hem dan ook mee Is er dan niks aan de hand ligt het aan mij
Juist omdat dit dus al vaker is gebeurd krijg ik spanning. Ohh als het maar niet weer gebeurd denk ik dan en dat helpt natuurlijk totaal niet 9 nov is de volgende show en dan gaan we kijken of het heeft geholpen