Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:![]()
Kim heeft de geparelde baby van de vorige pagina gereserveerd. Ze dook er nog net niet bovenop
Ik zou hem Jaws noemenIk noemde hem net al draak
![]()
Hij is niet gemeen hoor, maar hij voelt zich een stoere bink en de koning van het broedblok

Dat zal zijn ego misschien wat omlaag krikken.
lieveli schreef:Hoe zijn ze als huisdier? Ik zit nou al zolang mee te lezen en je maakt me zo lekker met al die foto's. Maar we hebben straks 4 katten en volgens mijn lief zijn valkparkieten heel veel werk...
Als ze ermee opgroeien (de vogels) heb ik gemerkt dat ze er echt immuun voor worden, ze zijn er niet bang voor. Nu hebben ze ook wel een vrij sterke kooi.
Dus de katten zorgen nu altijd dat ze als hovercrafts liggen, alles binnenboord.
lieveli schreef:Hoe zijn ze als huisdier? Ik zit nou al zolang mee te lezen en je maakt me zo lekker met al die foto's. Maar we hebben straks 4 katten en volgens mijn lief zijn valkparkieten heel veel werk...
Heb nog nooit zo snel een vogel terug in zijn kooi 'gesmeten' haha.
maar dan adviseer ik wel om er 2 te nemen (is sowieso veel diervriendelijker). In hun eentje kunnen ze vereenzamen en gaan krijsen. Met z'n tweeën maken ze stukken minder lawaai. Mijn volierevogels hoor je eigenlijk alleen 's ochtends en 's avonds even. Verder zitten ze het grootste gedeelte van de dag te loungen

Gelukkig kan ik ze makkelijk kwijt, maar heb er wel vannacht over gepiekerd of ik nog wel meer erbij wilde.
Maar ik ben er nog niet 100% zeker van.