help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

Re: help ons AUB bobby te vinden - kat vermist, Reeshof (Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 07:21

Cayenne schreef:
Ik denk niet dat je op die manier moet speculeren zonder dat je bewijzen hebt. Er kan van alles aan de hand zijn. Niet leuk voor jou, maar om nou maar te denken dat er zieke mensen aan het werk zijn die jaloers op je zijn vind ik wel een snelle conclusie. Vergeet niet dat hij in eerste instantie per ongeluk is ontsnapt. Er is ook een kans dat hij verdwaald of overleden is. Niet leuk, maar misschien wel realistisch.
Ik bedoel maar te zeggen dat je beter niet kunt gaan speculeren als je van de buurt afhankelijk bent en van mensen die jou in je omgeving proberen te helpen.

Hopelijk vind je hem snel terug Lachen

nee zo bedoel ik het niet hoor ik probeerde alleen te vertellen hoe de situatie hier is en dat ik het gevoel heb dat hij heel dicht bij zit Knipoog en overleden is op dit moment uitgesloten, omdat de gemeente laatst alle perken en stegen hebben schoongemaakt Knipoog ook zijn mijn gedachten zo omdat wij om ons heen horen dat het zn mooie kat is dat mensen hem willen houden Knipoog vandaar mijn gevoel Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:47

Overleden is niet uitgesloten, hij kan echt in een hoekje liggen waar ze heml gemist hebben (even hard maar dat is gewoon zo).
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje misplaatst dat je er zomaar van uit dat hij gestolen is.
Ik vind het vreselijk dat je hem wijt bent, dat niet, maar dit gespeculeer helpt niemand verder.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 23:23

poes schreef:
Overleden is niet uitgesloten, hij kan echt in een hoekje liggen waar ze heml gemist hebben (even hard maar dat is gewoon zo).
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje misplaatst dat je er zomaar van uit dat hij gestolen is.
Ik vind het vreselijk dat je hem wijt bent, dat niet, maar dit gespeculeer helpt niemand verder.

nee id dat hij dood is is zeker niet uitgesloten maar hij is gelukkig nog niet dood gevonden, ik ga er echt vanuit dat hij bij mensen binnen zit ik loop nu al ruim 3 weken te zoeken en doe dat elke nacht 3 keer en overdag soms wel eens tot 5 keer, ik heb hem niet een keer gezien of gehoord, dan is het toch niet gek dat ik dat vermoed Knipoog

afijn ik kreeg vanavond een telefoontje van mensen die dachten hem gevonden te hebben, ik zei tegen die mensen (ik kon niet weg kleine zat in bad en moest naar bed) dat ze met de kat moesten langs komen zodat ik kon kijken of het hem was, nou geloof me mn hart maakte overuren op dat moment! de mensen kwamen (overgens hele aardige mensen) maar was het hem helaas niet Huilen wat een terleurstelling weer zeg Huilen ik heb de mensen 20 euro gegeven voor de moeite die ze hebben genomen en de vrouw leefde echt met ons mee, en beloofde ons ook extra naar hem uit te kijken, de poes die ze hebben gevonden hebben ze door de dierenambulance laten ophalen, arm beestje ik hoop snel dat ze wordt verenigd met haar baasjes!

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:25

dat was weer effe een domper pfff balen hoor, maar geef de moed nog niet op he?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:00

pfff vloeken zeg! Huilen
maar nog altijd volhouden é!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 13:33

Eponastable schreef:
pfff vloeken zeg! Huilen
maar nog altijd volhouden é!

al moet ik er echt bij neervallen Huilen ben nu al 15 kilo kwijt door de stres Huilen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:38

Nog geen nieuws over Bobby?

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 11:32

Lotje02 schreef:
Nog geen nieuws over Bobby?

nee nog steeds geen spoor ben vancht weer een aantal keer op pad geweest en heb weer een andere route genomen maar niets helemaal niets van hem Huilen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:42

Jeetje meis, ik had gehoopt dat Bobby nu toch al wel terug zou zijn bij je. Ach gut

Hoe gaat het met Robby? Lachen
Ik heb de foto's gezien een paar pagina's terug en wát een dropje zeg! Lovers

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 11:47

ja ik had dat zelf ook erg gehoopt Huilen

met Robby gaat het super, speelt lekker is lekker brutaal Haha! klimt overal op en gaat dan lopen spelen en rennen, hij slaapt bij de kleine meid op bed en als die slaapt komt hij tussen ons liggen Haha! hij doet tikkertje met de kleine meid, ja je lacht je rot als je dat ziet dan gaat ons dochtertje rennen en rent hij haar achterna en tikt haar dan aan en rent dan zelf keihard weg ROFL en dan met zn koppie van pak me dan.......

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:48

Oh geweldig! Haha!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 11:49

hier nog een ondeugend fotootje van hem Haha!

Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:55

wat een skattie zeg Lachen
wel erg balen dat bobby nog niet terug is..

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:57

Wat is het toch een snoetje zeg, wauwie. Ik ben helemaal verliefd. Lovers

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 12:01

Blinnii schreef:
Wat is het toch een snoetje zeg, wauwie. Ik ben helemaal verliefd. Lovers

speciaal voor jou Knipoog

Afbeelding

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:25

Awh wat lief. Lovers
Je maakt me alleen wel stikjaloers met die keilieve foto's. *LOL*

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:06

Hebbe Hebbe Hebbe oohhhh wat sgattiggg.
Egt waar Jammer Van Bobby,maar denk ook aan jezelf eh aan je gezondheid.
Poes van mij is ook erg ziek,kweet hoe je je voelt
-xxx- Femke

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 19:26

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 07:54

Nog geen spoor van Bobby? Heb je al flyertjes overal in de burut door de brievenbussen gegooit? Dat zou ook goed kunnen helpen. Er zijn zat mensen die uit goede bedoelingen katten opvangen, zeker katten die je normaal nooit in de buurt ziet lopen (had begrepen dat Bobby een binnenkat is toch? Dan kennen veel mensen hem niet, en kan hij met een verwarde indruk al snel als aanloop zwerver worden aangezien).

Succes iig Ach gut

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:36

Tancreda4 schreef:
Nog geen spoor van Bobby? Heb je al flyertjes overal in de burut door de brievenbussen gegooit? Dat zou ook goed kunnen helpen. Er zijn zat mensen die uit goede bedoelingen katten opvangen, zeker katten die je normaal nooit in de buurt ziet lopen (had begrepen dat Bobby een binnenkat is toch? Dan kennen veel mensen hem niet, en kan hij met een verwarde indruk al snel als aanloop zwerver worden aangezien).

Succes iig Ach gut

ja dat is allemaal voor de 3e keer gedaan Knipoog sorry maar Bobby is een RAS kitten en dan gaat er bij mensen met "goede" bedoelingen toch wel een lichtje branden of niet? en ja Bobby was een binnenkat (kitten) en een Ras kat ook met een verwarde indruk zie je niet als zwerver aan en zeker niet als er overal flyers hangen en posters in de brievenbus zijn gedaan zelfs bij alle dierenartsen supermarkten en dierenwinkels in de omgeving kan je niet om de posters heen Knipoog

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 23:23

Bij mij zou idd een lampje gaan branden idd, helaas zijn er mensen waarbij dat lampje niet aan gaat Boos!

Echt belachelijk dat mensen zomaar een kat houden die ze 'vinden', terwijl hun baasje thuis in zorgen op ze zit te wachten.... Echt belachelijk!

HOpelijk vind je hem alsnog terug.... Niet de hoop verliezen he Ach gut

Wel fijn dat je nu Robby hebt voor wat afleiding.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 16:46

Go jij! Go jij! BOBBY IS TERUG Go jij! Go jij!

vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat een grijze kat zou zijn gesignaleerd bij een sport veld aan de andere kant van Tilburg Verward dus ik naar dat sport veld 22 kilometer van ons huis!!! en vroeg daar aan de heren die aan het sporten waren of ze een grijze kat hadden gezien, ja hoor zeggen ze die loopt hier al een week! we voeren hem frikandellen en water en is hij super lief maar als hij weg wil schiet hij de bosjes daar in! dus werd ons de plaats gewezen, mn dochtertje roept bobby en komt er een grijze kat de bosjes uitrennen en komt miauwend op haar en mij af Id het was Bobby Go jij! Go jij! alsof hij zeggen wilden: waar bleven jullie!!! hij is super dik geworden van de frikandellen Vingers aflikken maar ziet er goed uit ga zo naar de dierenarts om alle teken (zit helemaal vol) te laten verwijderen en om even te chekken of hij in orde is Knipoog ik heb deze foto gemaakt nadat hij net 1 minuut binnen was

Afbeelding

hij ligt nu met Robby op bed te spelen en klikt het super met hun 2 samen net of Robby wil zeggen ik heb mn broertje terug Knipoog

MENSEN WE ZIJN ZO BLIJ DAT WE VANAF HET MOMENT HEM HEBBEN ALLEEN MAAR LOPEN TE JANKEN VAN BLIJDSCHAP!!!

dit hadden wij nooit verwacht, maar hoe hij daar terecht is gekomen is een eenorm raadsel want het zijn allemaal grote wegen en ligt de a58 er tussen raar erg raar.........

maar hij is gelukkig weer thuis, ons jaar kan niet meer stuk, en voor de kleine meid al helemaal niet , maam zegt ze nu heb ik 2 beertjes Ach gut

GEWELDIG TOCH!!!!!

WELKOM THUIS LIEVE SCHAT!!!

ik wil iedereen bedanken voor zn lieve woorden en steun, heeft ons erg goed gedaan bedankt lieve mensen!!

nu kan ik eindelijk weer slapen en hoef ik geen nachtwandelingen te maken ik ga een week in bed duiken met de poezekinders aan mn zijde

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:47

Gefeliciteerd!
wat een opluchting dat hij terug is!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:48

Oh van harte, wat een opluchting!!! Haha! Feestje!!
(Dus toch niet gestolen; gewoon een flink eind gewandeld!)

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:49

zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen Huilen
superrrrrrr wat ben ik blij voor jullie en voor bobby .
gefeliciteerdddddddddd. en geniet nu lekker van je nacht rust Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!