Hij is idd Black and Tan, overwegend Black Z'n pootjes zijn/worden bruin en z'n teentjes zijn wit
Zuco, zo heette mijn hamster
Voorlopig zijn we het allemaal eens met de naam Tom/Tommy Maar onze andere hond heet Bobby, dus zijn we bang dat dat te veel op elkaar lijkt..
Fredt
Geplaatst: 10-05-10 08:11
Ik heb jullie inspiratie nodig voor een naam voor mijn nieuwe cavia. Het is een vrouwtje, ze is chocobruin en heeft een witte kraag die ook echt recht overeind staat . Simba van de Lion King valt al af, want zo heet mn paard ook ..
Chiron_
Geplaatst: 13-05-10 10:26
wij hebben altijd van die rare namen voor onze beesten kat : Archimedes konijnen : Vladimir & Leonardo Pisano Fibbonacci (roepnaam is gewoon Fibbonacci)
en de wat minder bijzondere namen Hamster : Muffin Hond : Zoey Kat: Tijgertje, , (overleden katten, Brokkie, goofy, brutus, donder)
wat vinden jullie ervan?
Limoen
Geplaatst: 13-05-10 17:13
Ok dames HELP
Ik zoek een naam voor een chihuahuapup(nog niet geboren) , een teefje. Het moet een lekker uitsprekende naam zijn, schattig en lief.
Onze honden heten: Sally & Emie En de katten: Tessa, Lotje & Lila
Dus iets in die richting. Absoluut geen Princess oid ben geen Paris Hilton
Ja, ik meld mij hier ook eventjes Volgende week komt ons eerste hondje, een Welsh Springer Spaniel pup! Nu heeft ie vanuit de fokker de kennelnaam Olaf meegekregen, en hoe schattig en bijpassend ik dat eigenlijk wel vind (ken 'm al 8 weken ) gaat Olaf 'm gewoon niet worden
Maar wat dan wel ik heb totaal geen inspiratie Ter beeldvorming, hij toont zich nu als een vrij flinke springer, enthousiast (klimt de werpkist uit) maar kan ook de hele avond rustig bij je op de bank liggen. Hij is heel relaxed, de fokker heeft twee kleine kinderen waar ie helemaal niet van onder de indruk is, en hij is gewoon echt heel relaxed Een van zijn broertjes gaat Guus heten, dat vind ik helemaal leuk Timo vind ik zelf erg leuk, maar dat klinkt teveel als de hond van mijn schoonouders..
Iemand een idee?
NicoleHorses
Geplaatst: 14-06-10 11:24
Ik kan jullie misschien tips op doen. Mijn konijnen die ik tot nu toe heb zitten heten: Sammy, Bambi, Noor, Jill en Larose!
Voor 6 jonge konijntjes (Leueke onnozele maar geen standaard namen zoals grijsje etc ! ) 4 pikzwarte , 1 grijze , 1 zwart met donkerbruine (Je ziet het heel duidelijk)
Ik had al voor de zwart met donkerbruin; Spinnetje die is de kleinste van iedereen en zo klein als ee n spinnetje )(Figuurlijk
ik zoek voor een stafford x pitbull een naam , Het is een mannetje , en is bruin .! wie o woe heeft een naam ? want ik heb nog niets gevonden wat me echt aanspreekt.!
Het liefst een buitenlandse naam , En niet zo standaart sorry voor de mensen die ik nu beledig , dus zoals : River , Bailey , Wodka , Wiskey enz..
alvast bedankt
Maaikee43
Geplaatst: 18-06-10 12:58
Misschien is Jackson wat? Of uhm.. Bunk,Punk..
Ik heb ook een vraagje! Het gaat om een kleine pup Ras: Amerikaanse Bulldog. En het is een Reutje. Ik krijg er binnenkort eentje, als de hond bevallen is! Ik zoek wel een leuke naam! Wie weet wie weet een LEUKE naam? Mijn andere hond(Amerikaanse Bull) Heet Faith!