Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aafke_ schreef:Ik ben blij dat ze ergens anders dus ook voorkomen, en dat ik niet de enige ben met zulke monsters in huis.
Chiqa schreef:Ik weet niet....maar ik vind de huisspinnen toch veel malen enger
dan bv een vogespin....mss omdat ik ze nog nooit in huis heb zien rennen\?
MissJ schreef:Iemand mijn kat hebben? Ik geef geld toe als ik een exemplaar kan vinden dat ook daadwerkelijk enge beesten kilt!
Supertje schreef:Die van mij vangt en eet spinnen vol overgaveJuist die renspinnen vind hij gelukkig erg leuk. Hij heeft alleen ook wel een nadeel, hij brengt erg graag cadeautjes van buiten mee. Muizen en vogeltjes zijn favoriet, levend welteverstaan...... Daarna laat hij ze los in huis.
Ruilen?
polbo schreef:Volgends mij is het een soort wolfsspin.
Wij hadden er vorige jaar super veel in huis lopen. We waren aan het verbouwen en toen de muur er uit was gesloopt kropen die beestjes, die normaal in de muur zitten bij het isolatie materiaal, naar binnen in huis.
Gelukkig zaten ze alleen in de huiskamer waar we aan het verbouwen waren en niet in mijn slaap kamer.
Die foto met die klok vind ik wel erg griezelig
MissJ schreef:Dat dikke luie kreng van mij loopt alleen maar achter de spin aan en gaat er verwonderd naar kijken als hij weer stopt.
Patsab schreef:Deze hiero ook niet, papiertje ertussen......die is maf!( positief bedoelt hoor) Durf zo'n beest niet eens dood te meppen met een telefoonboek laat staan een papiertje ertussen en dan netjes naar buiten brengen zodat hij weer naar binnen kan rennen zeker?? Ben niet gek