Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimberley77 schreef:OOOh wat is het een schatje zeg, kijk dat smoeltje toch eens. Vind de naam ook erg mooi, hoe kom je erop, hihi.
Ik vind het ook dat het belachelijk is hoor dat ze als gevaarlijk worden beschouwd. Maarja, das weer een heel andere discussie.
Gut, wat een lekker koppie heeft Ice zeg, ik tel 8 pups, dat zijn me er nogal wat, hihi.
sunnygirl schreef:bullterriers zijn idd niet verboden, kruisingen daarvan echter wel, sorry
sunnygirl schreef:bullterriers zijn idd niet verboden, kruisingen daarvan echter wel, sorry
Kimberley77 schreef:hihi, oh ik moet er niet aan denken zeg om weer een pup op te voeden...wat een energie heb je dara voor nodig zeg.
Kimberley77 schreef:Moet wel zeggen, je ziet precies wt je verkeerd hebt gedaan in de opvoeding, denk net als bij je kinderen (heb ik zel fniet maar kan me zo voorstellen) je wordt erg geconfronteerd met de dingen die je ze geleerd hebt, of juist niet..karkater speelt daarin ook zeer zeker een rol, maar zo had ik vroeger concequenter moeten zijn dat ze echt niet op de bank mochten, want dat krijg ik er niet meer uit helaas...* is alweer bang voor de regenperiode,, haha*
SGWOllie schreef:Splash: Hoe oud is jouw hondje? Strand is wel iets wat hoog op het lijstje staat als Ice straks wat groter is. Hij is nu al gek op water!