[/quote]
Het is alleen maar haar mening, verder niets. Dan had er namelijk wel een bronvermelding bij gestaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:Dat is alleen maar een politicus, nog steeds geen onderzoek??
ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:Dat is alleen maar een politicus, nog steeds geen onderzoek??
denk je dat een politicus zomaat wat uit haar duim zuigt??
Citaat:daarom zijn wij ervoor om de honden die dus in beslag zijn genomen de MAG test te laten doen.. slagen ze, onvruchtbaar maken en door laten leven.. zo sterven ze vanzelf uit
en ook de eigenaren en fokkers een hoge straf geven zodat ze het de volgende keer wel willen laten om er 1 zonder stamboom aan te schaffen
LimaGentle schreef:we doen het echt niet voor de mensen... maar voor de honden!!!
[*olduser*] schreef:Geen vooroordelen maar wel blij dat de retriever in dit filmpje mijn hond niet is:
http://www.metacafe.com/watch/171312/pittbul_attack/
Ik ben niet snel meer onder de indruk maar van dit filmpje heb ik dus wel een paar dagen last gehad.
Jammer toch dat er mensen zijn die honden fokken waar natuurlijk gedrag en bijtrem uitgefokt is.
Misser schreef:@CherokeeChum: je weet dat een eigenaar nu al aansprakelijk is voor de daden van zijn dier he? Maar hoofdelijk aansprakelijk, met wie samen bedoel je dan?
CherokeeChum schreef:En wat zeggen wij voorstanders nu anders als jij:
stop fokkerij= eens
stop domme aso's=eens
Wij praten de mensen niet goed, maar zijn wel tegen het onrechtmatig in beslag nemen,van wat een type zou kunnen zijn ,en het afspuiten daarvan.Afmaken om dat ze niet door de mag test komen,liever niet, maar is wel beter te verdragen als de door de buurvrouw verraden hondjes die niets misdaan hebben,geef die een kans op rehabilitatie,magtest en sterilisatie.
Heb het filmpje nog niet gezien,maar ik kan de strekking ervan wel raden,
met nog minder moeite kan je echter ook filmpjes zien die wel heel positief voor de pitjes zijn, zag er vanavond nog paar leuke bij Americas funniest animals.
CherokeeChum schreef:In 92'waren er 3 dodelijke bijtgevallen met Rotweilers in Nederland, maar omdat het aantal hiervan in NL het50 voudige bedroeg als het aantal pitjes werd hier wel de kans geboden een mag-test te doen,close escape!
ThePast03 schreef:Quote van mij uit een ander topic:ThePast03 schreef:Geen vooroordelen maar wel blij dat de retriever in dit filmpje mijn hond niet is:
http://www.metacafe.com/watch/171312/pittbul_attack/
Ik ben niet snel meer onder de indruk maar van dit filmpje heb ik dus wel een paar dagen last gehad.
Jammer toch dat er mensen zijn die honden fokken waar natuurlijk gedrag en bijtrem uitgefokt is.
CherokeeChum schreef:Weer zo iemand die menselijke moraal afmeet naar honden,zucht Wat betreft opvoeden en verantwoordelijkheid nemen geef ik je wel gelijk,hoewel dit filmpje wel natuurlijk weer anti pitbull propaganda ten top is.Die hond is ook maar zo gemaakt....
CherokeeChum schreef:Weer zo iemand die menselijke moraal afmeet naar honden,zucht Wat betreft opvoeden en verantwoordelijkheid nemen geef ik je wel gelijk,hoewel dit filmpje wel natuurlijk weer anti pitbull propaganda ten top is.Die hond is ook maar zo gemaakt....
CherokeeChum schreef:Dat is jouw mening, en daar heb je recht op,maar mij overtuig je er niet mee.En nee rottweilers zijn niet gefokt om te vechten maar om mensen te bijten(vooruit ook koeien) ook lekker.
De eerste keer dat mijn aangelijnde pit werd aangevallen was als pup van 8mnd, door 2 rottweilers, zonder provocatie.
Ik neem dat de honden niet kwalijk, maar wel de domme eigenaar.
Dombo's heb je overal,een rasstanddaard is geen garantie voor goed gedrag.
CherokeeChum schreef:@ Nanno:weer niets zinnigs toe te voegen?
CherokeeChum schreef:Dat zeg ik weer niets zinnigs toe te voegen,allleen weer een hoop geblaat.Geen bewijs? wat is jouw definitie van bewijs?
Ik praat vanuit mijn standpunt en heb nooit naar een website oid gerefereerd.Hoewel ik het er wel grotendeels mee eens ben.
Citaat:Vorig jaar werden er 190 pitbulls in beslag genomen door de politie en de Algemene Inspectie Dienst (AID), tegenover 50 in 2000.
Citaat:You may be interested to know that global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of Pirates since the 1800s. For your interest, I have included a graph of the approximate number of pirates versus the average global temperature over the last 200 years. As you can see, there is a statistically significant inverse relationship between pirates and global temperature.