Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colliej schreef:zo dat lucht op!
colliej schreef:ze is gewoon blij dat ze is een prijsje wint mag dat dan niet..
oké ik weet ook dat het slecht is dat geef ik toe, maar ik vind dat gewoon een paar keertjes niet uitmaakt!
ThePast03 schreef:appelbolfan schreef:het is niet leuk om te zeggen dat iemands dier snel dood gaat, ik kan zo gauw niet vinden WIE het zij, maar denk je eens in:
iemand zegt: tjah, ik vind het niet normaal dat jij met een pony van 3 jaar al een sprongetje maakt (ik zeg maar iets) dus ik durf te wedden dat hij de 4 jaar niet haalt.
Zou JIJ dat leuk vinden,,!
verplaats je eens in de TS!!!
even off-topic:
hier op Bokt zeikt iedereen altijd om NIKS,
ik doe het zelf ook wel eens, maar het maakt Bokt niet leuker, doe dan gezellig heb fun..!
Niemand heeft gezegd dat de hond snel doodgaat, wel dat ze problemen gaat krijgen met de gewrichten.
Je zegt maar wat inderdaad, je moet de vergelijking maken met een jaarling. Dat is de juiste vergelijking
En ik denk dat als iemand hier neer gaat zetten dat hij een springtraining van 5 weken heeft gevolgd en ook al twee wedstrijdjes had gesprongen dit topic heel wat meer bladzijden had gehad dan dit.
En toch is het precies hetzelfde!
Het gaat hier dus echt niet om niks!
MMaxje schreef:Ohja, ThePast03 is heel wat jaartjes ouder dan jij bent, en heeft heel wat meer verstand in d'r donder.
De enige kleine kinderen hier zijn TS en haar penny-vriendjes.
miekelover schreef:ik zeg toch dat ik nu geen behendigheid meer doe
colliej schreef:ik word hier zo ziek van,
mensen blijven gewoon doordrammen! de TS heeft al gezegd dat ze het niet meer zal doen, en denken jullie nu nog echt dat jullie nog te weten komen hoe het verder gaat?! denk het niet, jullie hebben nu eindelijk wel je punt duidelijk gemaakt.. 1 keer is genoeg hoor! dan weten we je mening wel!!
hou nou eens op om je gelijk te halen net zolang totdat iemand zo gek van jullie word en het gewoon begeven!
jullie lijken net van die kleine kindjes die niet stoppen voordat ze hun zin hebben gekregen!!
we weten het nu wel jullie vinden het slecht vinden voor de hond, en iedereen word nu gewoon ziek van jullie gezeur en gezeik.
hou er nou eens mee op, mensen hebben er hun eigen mening over je bent het er mee eens of niet je hoeft je punt niet een miljoen keer te zeggen! en vooral ThePast03 of wat dan ook we weten nu wel dat je een link ervan hebt, en we weten dat je vind dat het slecht is..
maar hou eens op met drammen als een klein kind!
zo dat lucht op!
Stefstar schreef:Die staat hier 2 keer in het topic, dus ga maar lekker zoeken.
En hoe kom jij er nou weer bij dat ik zeg dat als ze plezier heeft, haar moet laten?
Ik zeg dat ik het ook slecht vind, Maar er word hier ontzettend overdreven door de meeste bokkers. En ze stopt er gelukkig mee! Van fouten leer je!
diandra_15 schreef:Gelijk heb je! overdrijven is ook een vak![]()
Denk dat zei heus wel inziet dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt, en dat ze die niet zo snel weer zou maken.!
Ik heb zelf ook een pup van 8 maanden,
en die heeft ook veel cursussen gehad is dit ook slecht?? NEE
Vind dat jullie haar wel erg aanvallen, je kunt het ook met begrip
uitleggen... nja hopelijk blijven jullie niet euwig hierop door drammen!
Cloverdale schreef:misschien omdat er een pennysoort te onderscheiden is van de pennys die een bord voor het hoofd hebben en constant roepen: ze heeft plezier laat ze toch..
voordat ik geloof dat ze het niet meer doet wil ik dat uit een bericht van haar lezen
Cloverdale schreef:diandra_15 schreef:Gelijk heb je! overdrijven is ook een vak![]()
Denk dat zei heus wel inziet dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt, en dat ze die niet zo snel weer zou maken.!
Ik heb zelf ook een pup van 8 maanden,
en die heeft ook veel cursussen gehad is dit ook slecht?? NEE
Vind dat jullie haar wel erg aanvallen, je kunt het ook met begrip
uitleggen... nja hopelijk blijven jullie niet euwig hierop door drammen!
een cursus verschild HELEMAAL met het trainen van behendigheid
daarom zei ik..
ze kan beter nog een vervolg cursus doen dan behendigheid is ook leuk