baika valt weer in de prijzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:27

ik heb dat topic eens doorgelezen en ik snap best dat ze bokt maar 1 en al gezeik vinden..
maar zoals ik al zei het maakt niet uit hoe je het brengt ze hebben een bord voor de kop en geloven het niet..
op dat andere forum vertelt iemand dat haar hond dus last van de gewrichten heeft...
nou meid neem maar aan dat het waar is..
we zeggen het om je te helpen niet om je zwart te maken!

en dat sommigen boos reageren komt gewoon omdat ze het zielig voor de hond vinden!!!

colliej

Re: baika valt weer in de prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:28

ik word hier zo ziek van,
mensen blijven gewoon doordrammen! de TS heeft al gezegd dat ze het niet meer zal doen, en denken jullie nu nog echt dat jullie nog te weten komen hoe het verder gaat?! denk het niet, jullie hebben nu eindelijk wel je punt duidelijk gemaakt.. 1 keer is genoeg hoor! dan weten we je mening wel!!
hou nou eens op om je gelijk te halen net zolang totdat iemand zo gek van jullie word en het gewoon begeven!
jullie lijken net van die kleine kindjes die niet stoppen voordat ze hun zin hebben gekregen!!

we weten het nu wel jullie vinden het slecht vinden voor de hond, en iedereen word nu gewoon ziek van jullie gezeur en gezeik.
hou er nou eens mee op, mensen hebben er hun eigen mening over je bent het er mee eens of niet je hoeft je punt niet een miljoen keer te zeggen! en vooral ThePast03 of wat dan ook we weten nu wel dat je een link ervan hebt, en we weten dat je vind dat het slecht is..
maar hou eens op met drammen als een klein kind!

zo dat lucht op!

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:29

Die link was ook vooral even om aan te tonen dat madame zich er geen fl*kker van aantrekt...en daar maak ik me nog het meeste kwaad over.

Collie: jij moet je grote waffel houden, want als je leest op dat andere forum, zie je dat het haar helemaal niets uitmaakt.

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:31

Ohja, ThePast03 is heel wat jaartjes ouder dan jij bent, en heeft heel wat meer verstand in d'r donder.

De enige kleine kinderen hier zijn TS en haar penny-vriendjes.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:32

colliej schreef:
zo dat lucht op!

Fijn dat je opgelucht bent

Maar zolang mensen blijven beweren dat het niet uitmaakt zal ik proberen uit te leggen waarom het wel uitmaakt en wat het voor je hond betekend.
In het belang van de hond, niet om mijn gelijk te krijgen.

colliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:33

ze is gewoon blij dat ze is een prijsje wint mag dat dan niet..
oké ik weet ook dat het slecht is dat geef ik toe, maar ik vind dat gewoon een paar keertjes niet uitmaakt!

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:34

nja wel de wat oudere penny's dan ze is ouder als mij..
maar dat is niet aan haar verstand te merken

ik wil geen mensen de grond in trappen.. maar als ik lees wat er op het andere forum gepost is en wat hier gepost word vind ik dat echt uit den boze

en zoals ThePast03 zegt het gaat om de belang van de hond het gaat ons niet om dat ze blij met haar prijsje is.. dat zal best maar die blijdschap van haar gaat tenkoste van de hond

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:36

colliej schreef:
ze is gewoon blij dat ze is een prijsje wint mag dat dan niet..
oké ik weet ook dat het slecht is dat geef ik toe, maar ik vind dat gewoon een paar keertjes niet uitmaakt!

Natuurlijk vindt iedereen het leuk om een prijs te winnen.
Maar die laatste opmerking, dat bedoel ik nu. Jij vindt dat een paar keertjes niet uitmaakt. Waarom moet dat er nu weer bij?
Als een paar keertjes niet uit zou maken zou ik ook alleen maar feliciteren, maar ik wil haar zo graag over een jaar of 3 ook nog feliciteren met haar behaalde prijzen.

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:37

en als ze zo blijft trainen met 1 wedstrijd in de maand is het nog de vraag of dat kan

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:38

ThePast03 schreef:
appelbolfan schreef:
het is niet leuk om te zeggen dat iemands dier snel dood gaat, ik kan zo gauw niet vinden WIE het zij, maar denk je eens in:

iemand zegt: tjah, ik vind het niet normaal dat jij met een pony van 3 jaar al een sprongetje maakt (ik zeg maar iets) dus ik durf te wedden dat hij de 4 jaar niet haalt.
Zou JIJ dat leuk vinden,,!
verplaats je eens in de TS!!!

even off-topic:
hier op Bokt zeikt iedereen altijd om NIKS,
ik doe het zelf ook wel eens, maar het maakt Bokt niet leuker, doe dan gezellig heb fun..!

Niemand heeft gezegd dat de hond snel doodgaat, wel dat ze problemen gaat krijgen met de gewrichten.

Je zegt maar wat inderdaad, je moet de vergelijking maken met een jaarling. Dat is de juiste vergelijking
En ik denk dat als iemand hier neer gaat zetten dat hij een springtraining van 5 weken heeft gevolgd en ook al twee wedstrijdjes had gesprongen dit topic heel wat meer bladzijden had gehad dan dit.
En toch is het precies hetzelfde!

Het gaat hier dus echt niet om niks!

je hebt gelijk, het was een slecht voorbeeld
(ik kon niets beters bedenken)
en ik zeg niet dat het HIER om niks gaat,
jullie zijn gewoon allemaal off-topic bezig...
het gaat om Baika die een prijd gewonnen heeft met een trots baasje
niet om allemaal gezeik over dat de hond te jong is.

en iemand heeft wel gezegd dat die hond niet oud werd.. oftewel dood ging..!
moet ik het verzinnen ofzo >;)

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:38

Ze doet het niet meer hoor, Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ze dat al 2 X heeft gezegd

colliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:39

maar waarom gaan jullie in hemelsnaam gelijk gooien met woorden zoals dierenbeul etc etc
en waar slaat in hemelsnaam die penny term op.. heb daar al vanaf dat ik hem hoorde een hekel eraan gehad!
waarom word iemand penny genoemd?! het gaat trouwens dan weer over paarden, maar zulke meisjes houden net zoveel van paarden maar dan uiten ze het misschien anders.. oké van die meisjes die plaatjes stelen en zeggen dat het hun paardje is.. die zijn gewoon dom!
maar waarom ga je met een penny term in een topic gooien die over iets heel anders gaat

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:40

MMaxje schreef:
Ohja, ThePast03 is heel wat jaartjes ouder dan jij bent, en heeft heel wat meer verstand in d'r donder.

De enige kleine kinderen hier zijn TS en haar penny-vriendjes.

Dit vind ik echt onzin, Als ik het niet met jullie eens ben, Word ik dan ook al gelijk uitgemaakt voor een klein kind en penny-vriendje?

En ik ken de TS amper, Ik lees alleen haar verhalen en fotos op een ander forum!
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

colliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:41

ja dat vind ik ook zo'n domme opmerking!

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:45

misschien omdat er een pennysoort te onderscheiden is van de pennys die een bord voor het hoofd hebben en constant roepen: ze heeft plezier laat ze toch..

voordat ik geloof dat ze het niet meer doet wil ik dat uit een bericht van haar lezen

colliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:48

@cloverdale
miekelover schreef:
ik zeg toch dat ik nu geen behendigheid meer doe

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:48

Die staat hier 2 keer in het topic, dus ga maar lekker zoeken.

En hoe kom jij er nou weer bij dat ik zeg dat als ze plezier heeft, haar moet laten?
Ik zeg dat ik het ook slecht vind, Maar er word hier ontzettend overdreven door de meeste bokkers. En ze stopt er gelukkig mee! Van fouten leer je!

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:49

okee ik heb daar dan overheen gelezen..
MAAR dan nog degenen die haar verdedigen roepen dat het toch niks uitmaakt en dat ze door kan gaan weet zo even niet meer wie het waren maarja

die reactie vind ik ook niet echt toejuichend

diandra_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:51

colliej schreef:
ik word hier zo ziek van,
mensen blijven gewoon doordrammen! de TS heeft al gezegd dat ze het niet meer zal doen, en denken jullie nu nog echt dat jullie nog te weten komen hoe het verder gaat?! denk het niet, jullie hebben nu eindelijk wel je punt duidelijk gemaakt.. 1 keer is genoeg hoor! dan weten we je mening wel!!
hou nou eens op om je gelijk te halen net zolang totdat iemand zo gek van jullie word en het gewoon begeven!
jullie lijken net van die kleine kindjes die niet stoppen voordat ze hun zin hebben gekregen!!

we weten het nu wel jullie vinden het slecht vinden voor de hond, en iedereen word nu gewoon ziek van jullie gezeur en gezeik.
hou er nou eens mee op, mensen hebben er hun eigen mening over je bent het er mee eens of niet je hoeft je punt niet een miljoen keer te zeggen! en vooral ThePast03 of wat dan ook we weten nu wel dat je een link ervan hebt, en we weten dat je vind dat het slecht is..
maar hou eens op met drammen als een klein kind!

zo dat lucht op!

Gelijk heb je! overdrijven is ook een vak
Denk dat zei heus wel inziet dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt, en dat ze die niet zo snel weer zou maken.!
Ik heb zelf ook een pup van 8 maanden,
en die heeft ook veel cursussen gehad is dit ook slecht?? NEE
Vind dat jullie haar wel erg aanvallen, je kunt het ook met begrip
uitleggen... nja hopelijk blijven jullie niet euwig hierop door drammen!

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:51

Nee, Maar daar ben ik het ook niet helemaal mee eens, Ik zit tussen jullie en die reacties in

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:52

Stefstar schreef:
Die staat hier 2 keer in het topic, dus ga maar lekker zoeken.

En hoe kom jij er nou weer bij dat ik zeg dat als ze plezier heeft, haar moet laten?
Ik zeg dat ik het ook slecht vind, Maar er word hier ontzettend overdreven door de meeste bokkers. En ze stopt er gelukkig mee! Van fouten leer je!

omdat ik dat uit je reactie opmaak.
de grens van overdrijven ligt bij iedereen anders.
net als de grens van iets kunnen hebben
en de topic starter voelde zich erg snel aangevallen en probeerde gewoon met allerlij argumenten het goed te praten...

van fouten leer je inderdaad!
maar ik snap dan niet waarom sommigen dan zeggen ja ze gaat maar 1 keer in de week heeft maar 1 wedstrijd in de maand het is niet erg en ze kan er mee door gaan.. en dit is niet zozeer op jou gericht maar aan de meesten die haar verdedigen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:54

diandra_15 schreef:
Denk dat zei heus wel inziet dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt, en dat ze die niet zo snel weer zou maken.!

een cursus verschild HELEMAAL met het trainen van behendigheid
daarom zei ik..
ze kan beter nog een vervolg cursus doen dan behendigheid is ook leuk

colliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:56

Cloverdale schreef:
misschien omdat er een pennysoort te onderscheiden is van de pennys die een bord voor het hoofd hebben en constant roepen: ze heeft plezier laat ze toch..

voordat ik geloof dat ze het niet meer doet wil ik dat uit een bericht van haar lezen

oojah als ik daarom penny word genoemd, ik heb geen een keer gezegd ze heeft plezier laat haar toch!
ik zeg nu eigenlijk het zelfde als stefstar;
ik weet dat het slecht is en dat je pas met 12 maanden mag beginnen met trainen, maar er moet niet zo worden overdreven!

Stefstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:57

Nou, de grens van overdrijven ligt idd bij iedereen anders, Dus hier komt geen eind aan want volgens mij word je het nooit eens met elkaar, Deze discussie kan nog wel bladzijdes duren

Maar ik heb in elk bericht wel laten blijken dat ik het er niet helemaal mee eens was, Maar een deel ervan wel. Maar ze heeft een foute keuze gemaakt en zegt dat ze er nu mee stopt. Dat vind ik heel goed! Ik vind iig dat er erg is overdreven en daar blijf ik gewoon bij.

Maar waarom gelijk het uitmaken van alles..
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

diandra_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:58

Cloverdale schreef:
diandra_15 schreef:

een cursus verschild HELEMAAL met het trainen van behendigheid
daarom zei ik..
ze kan beter nog een vervolg cursus doen dan behendigheid is ook leuk

Ja mijn pup begint binnenkort met behendigheid 1... Als dit niet goed was geweest was dit denk ik wel afgeraden door de hondenvereniging... Maarja, Ik merk dat me pup er plezier in heeft en als het teveel zou zijn of niet goed zou zijn dan zouden ze dat heus wel aangeven.