Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GiorGio_Ndme schreef:nou nu mijnesdie van mij heten: Simba en Luna en Luna krijgt waarschijnlijk kittens en daar houden we er een van. Die gaat Tosca genoemd worden
We hebben ook nog gehad: Sarabie (aka Saartje), Lady Sem (aka Semmy), Spooky (had 2 verschillende kleuren ogen), Doofie (was doof) en MAura natuurlijk!! (een tegekke pers die luisterde als je haar terug riep.. dan kwam ze)
Freshh schreef:Mijn katten heten
Rikkie, Lapje, Zippo en Doris.
Rikkie was een kater van ong. 8 mnd.
Waarschijnlijk donderdag aangereden![]()
Want er is een kat aangereden en Rikkie is al heel lang niet thuis geweest! We hebben de dierenambulance gebeld want de buren zeiden dat de kat die aangereden is daardoor is opgehaald.
Maar de dierenambulance is alleen van 8 t/m 4 open, dus we waren te laat. Nu gaan we morgenochtend vroeg bellen, oo ik hoop zo dat het Rikkie niet is! wie gaat voor me duimen?![]()
![]()
![]()
ChantiieY schreef:Freshh schreef:Mijn katten heten
Rikkie, Lapje, Zippo en Doris.
Rikkie was een kater van ong. 8 mnd.
Waarschijnlijk donderdag aangereden![]()
Want er is een kat aangereden en Rikkie is al heel lang niet thuis geweest! We hebben de dierenambulance gebeld want de buren zeiden dat de kat die aangereden is daardoor is opgehaald.
Maar de dierenambulance is alleen van 8 t/m 4 open, dus we waren te laat. Nu gaan we morgenochtend vroeg bellen, oo ik hoop zo dat het Rikkie niet is! wie gaat voor me duimen?![]()
![]()
![]()
Ik zal zeker voor je duimen!Sterkte in ieder geval met de stress en spanning, en met 't verlies van Rikkie áls het hem is... Maar laten we dat niet hopen!
Freshh schreef:ChantiieY schreef:Ik zal zeker voor je duimen!Sterkte in ieder geval met de stress en spanning, en met 't verlies van Rikkie áls het hem is... Maar laten we dat niet hopen!
Dankje![]()
maar jammer genoeg is het wel Rikkie..![]()