Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:05

Een draver kopen en er na 4 weken achterkomen dat ie niet kan galopperen, dat vind ik pas dom. Daar gaat tijd in zitten, maar dat is imo ook iets wat je echt wel tegenkomt met proefrijden.

Maar volgens mij was dat beest geen Jack hoor, ze heeft toch ergens iets over een grote hond gezegt?

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:18

Maakt ook niet uit wat het was, het ging om de redenen van weg doen.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:36

Jee als je een hond hebt die nee mee kan op vakantie dan ga je toch gewoon niet

ssimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:53

doe nou niet zo banketstaaf tegen haar !!
dat is toch haar zaak, bemoei je er dan ook lekker niet mee ...
Ze moest gewoon even haar emoties kwijt, en het is een harstikke lieve meid die harstikke veel van dieren houd

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:56

ze had toch ook net een chihuahua pup?? :S

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 11:56

tss... wat een vreselijk domme reacties van jullie... WHAHAHAH NU LACH IK ME OOK KAPOT whhahahahahhahahahah... ECHT ZO DOM! DAT JULLIE NIET EENS KUNNEN LEZEN EN DAT ER MENSEN OP BOKT ZIJN DIE HET ZO HARD ACHTERUIT TREKKEN... hihihi echt hilarisch!
uuhhmm een vraag... kan een van jullie in mijn hoofd kijken:)?
weet een van jullie hoe onze dieren zijn?
NEEEEEEEEEEE HOUD DAN GEWOON JE MOND! thanks ssimone! iemand die bergip heeft voor de situatie en zich niet laat meetrekken door anderen hun gezwets!

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:58

Omdat ze moest huilen omdat een hond weg moest omdat deze volgend jaar niet mee op vakantie kan? Omdat ze een pup heeft uitgezocht?
Houdt ze daarom van dieren?

Veel mensen hebben dan toch een andere opvatting over dierenliefde........

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:59

NathalieW schreef:
tss... wat een vreselijk domme reacties van jullie... WHAHAHAH NU LACH IK ME OOK KAPOT whhahahahahhahahahah... ECHT ZO DOM! DAT JULLIE NIET EENS KUNNEN LEZEN EN DAT ER MENSEN OP BOKT ZIJN DIE HET ZO HARD ACHTERUIT TREKKEN... hihihi echt hilarisch!
NEEEEEEEEEEE HOUD DAN GEWOON JE MOND! thanks ssimone! iemand die bergip heeft voor de situatie en zich niet laat meetrekken door anderen hun gezwets!

Als jij een topic plaatst mag je niet van andere mensen eisen dat
ze hun mond houden.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:01

NathalieW schreef:

Konden we maar in je hoofd wat sleutelen...

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:02

Misschien moet je, voor haar eigen best wil, herplaatst worden? Kan je zien hoe het bij andere mensen thuis toegaat.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 12:03

wél dat er niet op me wordt gescholden en respectvol om mijn gevoelens denken! Nee dit vind ik echt zo laag! Ik kan wel van jullie persoonlijk verwachten dat jullie je mond pas opentrekken als jullie mij kennen en sissi kennen en mijn vorige pony's kennen tja DAN mag je je mond opentrekken...
waarom? slaat toch nergens op
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje sissi is toch niet naar het asiel gegaan? Ze is toch niet afgeschoten.. mensen mensen mensen denk na...
grappig... dat je me zo goed kent

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:05

ssimone schreef:
doe nou niet zo banketstaaf tegen haar !!
dat is toch haar zaak, bemoei je er dan ook lekker niet mee ...
Ze moest gewoon even haar emoties kwijt, en het is een harstikke lieve meid die harstikke veel van dieren houd

Ken jij haar beter dan andere bokkers die op haar berichten afgaan?

Helderder

DAAR gaat het mij helemaal niet om! Het gaat mij erom dat jij zo even je hond wegdoet omdat hij niet mee op vakantie kan maar dan wel snel een pup neemt Denk toch eens na!

edit heb het tegen de TS

Biepmiep

Nee je hond is weg gedaan omdat ze niet mee op vakantie kon, en wordt vervangen door een pup......

Dan hoef ik je toch niet te kennen als ik dit lees dan trek ik mijn conclusies.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:06

Idd! Daar hoef ik je niet persoonlijk voor te kennen.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:07

NathalieW schreef:

Wat een domme reaktie zeg !
Voel je je echt zo happy dat je zo moet schater lachen !

Schaam je meid ! Je zit gewoon harstikke fout !

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:07

En hoe weet jij zo zeker dat jullie bejaarde hond zo blij wordt in zijn nieuwe huis? Een bejaarde hond tussen de jonge honden kan ronduit een rotleven krijgen. Ik vind het geen stijl en de reden al helemaal niet. Ronduit walgelijk. Je hebt er echt geen flauw benul van wat jij die beesten aan doet... Dat maakt het des te erger.

Ik wíl niet eens iemand kennen die zoiets kan en wil doen.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:09

NathalieW schreef:

Ik heb de reacties van de anderen nog geen eens gelezen voordat ik mijn reactie plaatste. Je moet je ook niet persoonlijk aangevallen voelen het is net wat voor opvoeding je krijgt thuis. Mij is geleerd dat je voor je dieren zorgt tot je dood en je ze niet zomaar weg doet. Maar goed ieder zijn ding.

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:09

Ik heb thuis ook een herplaatser, expres met 5 jaar is daar een ander huis voor gezocht,. omdat ze dat nog een goede leeftijd voor de niuwe baas en haar vonden. We hebben bijna dagelijks contact met de oude baas, zoeken haar ook vaak op en als het niet goed was gegaan, was ze zo weer terug gegaan naar de oude baas.

Een herplaatser om de goede reden is geen ramp. Om goede redenen dus.

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:10

NathalieW schreef:
wél dat er niet op me wordt gescholden en respectvol om mijn gevoelens denken! Nee dit vind ik echt zo laag! Ik kan wel van jullie persoonlijk verwachten dat jullie je mond pas opentrekken als jullie mij kennen en sissi kennen en mijn vorige pony's kennen tja DAN mag je je mond opentrekken...
waarom? slaat toch nergens op
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje sissi is toch niet naar het asiel gegaan? Ze is toch niet afgeschoten.. mensen mensen mensen denk na...
grappig... dat je me zo goed kent

Oh, als ik het goed begrijp mogen we alleen met je mee praten? En het zielig voor je vinden dat je zelf je hond te koop hebt gezet waardoor hij nu verkocht is? En voor hem in de plaats toch maar een nieuwe hebt gekocht?

Hmm.. volgens mij werkt jou denkertje niet zo goed

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:10

Trouwens schoot me nog wat te binnen. Jij zegt dat je haar wel moest wegdoen omdat hij niet alleen kon zijn.. nou heel simpel dan lied je toch nóg een hond thuis? of lied je alle honden thuis? Wat is het probleem? Slap excuus, het slaat allemaal helemaal nergens op

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:13

Volgende week gaan wij voor een paar weken op vakantie naar China, maar het appartement wat wij hebben is maar voor 4 personen.
Daarom hebben we mijn broertje van 12 ter adoptie af gestaan, hij krijgt het vast goed bij zijn nieuwe thuis

Meid meid toch, en wij allemaal hopen dat je niet zo als je ouders bent. Blijkbaar is dat wel het geval.

Dieren zijn geen voorwerpen die je zonder pardon kunt slijten, en waar je vervolgens gewoon een vervanging voor zoekt.
Een hond, die 8 jaar bij jullie is, vertrouwd jullie. Die doe je dan toch niet zo maar weg? Daarbij is het al helemaal belachelijk dat je dan een nieuwe pup koopt. Of dat je daar nou de oudere hond voor weg doet omdat je die graag wilt hebben, of omdat die pup toevallig op je pad kwam, beide rond uit schandalig.

Misschien moet je maar eens nagaan of jij (en je gezin) wel dieren kunnen hebben, onderhouden en houden (niet zo weer weg doen)

In 1,5 jaar tijd 4 paarden en pony's verslijten vind ik niet echt normaal.
Vooral niet als je bekijkt waarom je ze weer weg hebt gedaan. Ik neem aan dat jij wilt springen, en wedstrijden wilt rijden?
Het dier zal dus moeten kunnen galoperen. DRAVERS zijn niet zo'n beste galopeerders. Had je kunnen weten. Vermoedelijk springt hij dus ook niet al te best.

Nog veel triester vind ik de manier waarop je hier reageert. Eerst probeert iedereen het nog een beetje voor je netjes te houden omdat het besluit waarschijnlijk is genomen door je ouder(s) maar vervolgens ga je daar hard tegen in door te schreeuwen dat wij niet weten wat er in jouw hoofd afspeeld.

Meisje meisje, vertel ons eens, alsjeblieft, wat er in jouw hoofd afspeeld.
Hopelijk is het een _geldige_ reden om zo met dieren om te gaan.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 07-08-05 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:13

chip schreef:
NathalieW schreef:

Wat een domme reaktie zeg !
Voel je je echt zo happy dat je zo moet schater lachen !

Schaam je meid ! Je zit gewoon harstikke fout !

Als ze niet alles bij elkaar gelogen heeft (zou wel fijn zijn; zijn er
tenminste niet zoveel dieren de dupe),
dan spoort ze gewoon niet.

Afbeelding

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:14

Fairie schreef:
Volgende week gaan wij voor een paar weken op vakantie naar China, maar het appartement wat wij hebben is maar voor 4 personen.
Daarom hebben we mijn broertje van 12 ter adoptie af gestaan, hij krijgt het vast goed bij zijn nieuwe thuis

HAHAHAHAHA *gaat ook snel naar een huisje voor vier personen zodat haar irritante broer geadopteerd moet worden

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:17

Fairie schreef:

Ga je wel controleren of hij elke dag groenten eet en een leuke slaapkamer krijgt?