Nieuw hondje-Chihuahua pup (met foto)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny

Re: Nieuw hondje-Chihuahua pup (met foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:18

Sylvia schreef:
Een Jack Russel x een grote hond? Sorry, maar ik zie een Jack Russel nog niet op een Mechelse Herder springen en andersom al helemaal niet

Dan krakt hij door of hij kan er nietopkomen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:18

Sylvia schreef:
Een Jack Russel x een grote hond? Sorry, maar ik zie een Jack Russel nog niet op een Mechelse Herder springen en andersom al helemaal niet

Idd Ik heb het idee dat je jezelf er uit probeer te L*llen

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:20

Is Sisy nou bij mensen met meerdere honden? (derde keer)

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:23

Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, ik denk dat één woord het wel duidelijk om schrijft "walgelijk!'.
Meisje, het is echt maar goed dat ik je niet ken .

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:30

het is echt werkelijk niet te geloven, mutsje mutsje mutsje, tuurlijk zal je best voor jou doen een goed tehuis hebben gezocht< maar voor de 43995775 keer, DAAR GAAT HET ONS NIET OM. de redenen waarom jullie het lef hebben de hond weg te doen, daar vallen we over, het minste wat je voor de hond kunt doen is een goed tehuis vinden, maar hou op met jezelf vrij te pleiten, je gaat op vakantie en doet je hond weg, omdat ie zich pijnigt, en niet alleen kan zijn. je mag maar 2 honden meenemen m je hebt 2 honden maar koopt er ineens een pupje bij, die je nog niet eens hebt want hij mag nog niet bij zijn moeder weg. vervolgens gaat de oude hond maar weg, want.... maar........ alle smoesjes doen er NIET toe, je doet hem maar GEWOON weg, hou op met die K>U>T> smoesjes, je bent echt walgelijk

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:31

Achterlijk gewoon. Na op het journaal gehoord te hebben dat zoveel mensen hun dieren dumpen en naar asiels brengen, dacht ik: 'Wie doet nou zoiets?'

Nu zie ik hier iemand die dit doet en één van die mensen is waar ze op het Journaal over spraken. Ziekelijk gewoon. Gadverdamme, als ik je zou tegenkomen, denk niet dat ik mijn scheldbui binnen zou kunnen houden.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:34

cavaletti schreef:
het is echt werkelijk niet te geloven, mutsje mutsje mutsje, tuurlijk zal je best voor jou doen een goed tehuis hebben gezocht< maar voor de 43995775 keer, DAAR GAAT HET ONS NIET OM. de redenen waarom jullie het lef hebben de hond weg te doen, daar vallen we over, het minste wat je voor de hond kunt doen is een goed tehuis vinden, maar hou op met jezelf vrij te pleiten, je gaat op vakantie en doet je hond weg, omdat ie zich pijnigt, en niet alleen kan zijn. je mag maar 2 honden meenemen m je hebt 2 honden maar koopt er ineens een pupje bij, die je nog niet eens hebt want hij mag nog niet bij zijn moeder weg. vervolgens gaat de oude hond maar weg, want.... maar........ alle smoesjes doen er NIET toe, je doet hem maar GEWOON weg, hou op met die K>U>T> smoesjes, je bent echt walgelijk

Helemaal mee eens. Wie doet zijn hond weg als hij op vakantie gaat? Je verkoopt je broer of zus toch ook niet als je op vakantie gaat? Bij ons behandelen ze honden met respect, mijn eigen hond is deel van het gezin en blijft hier tot hij zijn laatste dagen gesleten heeft!

edit: En als de hond dus niet mee kan, dan gaan we niet. Hij hoort bij het gezin, en we gaan met het hele gezin, of niet. Volgens mij is dat wel zo beleefd tegenover het hondje.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:43

cavaletti schreef:

Nou, die ogen durf je zeker niet meer aan?

Trouwens, dit is wel goed voor mijn berichtenteller zeg .

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:46

Maar Nathalie, nou stel ik mijn vraag dus ook voor de derde keer: Hoe kun je in 3 dagen een goed tehuis vinden?

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:47

Faas schreef:
cavaletti schreef:

Nou, die ogen durf je zeker niet meer aan?

Trouwens, dit is wel goed voor mijn berichtenteller zeg .

HAHA volens mij ben ik de laatste twee dagen verdubbelt met mijn berichten(had er ook maar heel weinig hoor)

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:47

Na drie keer vragen krijg he echt nog geen antwoord hoor

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:50

Omdat dat niet kan

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:54

'Het is maar een hond'

Dachten jullie er zo over toen jullie besloten haar weg te doen voor de volgende?
BAH ik wordt hier gewoon misselijk en diep treurig van!
Lees dat verhaal van Chip nog eens goed door en laat het doordringen wat jullie dat diertje hebben aangedaan.. 8 jaar!! Weet je hoe lang dat is in een hondeleven?

Goed tehuis of niet; daar gaat het niet om, het gaat erom dat je je oude hond wegdoet voor een pup. Wat als zij niet meer interessant is, mag ze dan ook weer plaatsmaken voor de volgende??

BAH

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:57

Echt waar, ik was van plan te stoppen met reageren en lekker op de bank te ploffen ofz om bij te komen van deze slopende uren, maar zolang de TS met zulke domme antwoorden en smoesjes blijft komen, en inmiddels geen plaat, maar alle platen die er bestaan voor haar kop heeft, blijf ik gewoon reageren, dat kind snapt niet dat wij het eigenlijk heel erg fijn vinden als de hond een goed tehuis heeft, maar dat wij van haar en haar familie walgen om de walgelijkste redenen die er te bedenken zijn waarom ze de hond weg doen. zolang ze niet op haar knieen om vergiffenis smeekt, zal ik haar niet met rust laten, en zelfs dat maakt NOOOOOOIT goed wat zij een trouwe viervoeter heeft aangedaan, de hond die haar tranen heeft afgelikt als ze verdriet had, de hond die haar trooste als ze weer van haar driewieler was gevallen, de hond die kwispelend en blij op haar wachtte als ze uit school kwam.......

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:59

Nou mischien kwispelde ze wel niet en moest ze daarom weg?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:02

hey trouw clubje, welkom terug

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:06

Wil nog even vermelden dat mijn dochter die gaat samenwonen binnenkort haar hondje van 9 jaar niet eens meekrijgt. Omdat we die verandering dat beestje niet meer kunnen aandoen.

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:40

jokeomar schreef:
Wil nog even vermelden dat mijn dochter die gaat samenwonen binnenkort haar hondje van 9 jaar niet eens meekrijgt. Omdat we die verandering dat beestje niet meer kunnen aandoen.

je bent een voorbeeld voor anderen

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 20:45

ik heb de reden etc. uitgelegd via een PM naar iemand die hier ook gereageerd heeft... als jullie het nog zo fijn vinden om mij en mijn verdriet de grond in te stampen moet je maar om die pm vragen

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:47

dan wil wel die pm hebben.

kapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:54

Wil je die pm ook naar mij sturen?
Ik had verder nog niet gereageerd in dit topic, omdat ik vond dat er al wel genoeg werd gezegd maar ik ben erg benieuwd naar je echte rede. Want die is nog niet zo uitgelegd heb ik het idee.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 20:57

*is op zoek*

Vrouw1515

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:57

Wil je de PM ook naar mij sturen....

Ik heb bewust maar nix geplaatst omdat het dan wel erg platvloers wordt hier.....

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 21:00

cavaletti schreef:
Echt waar, ik was van plan te stoppen met reageren en lekker op de bank te ploffen ofz om bij te komen van deze slopende uren, maar zolang de TS met zulke domme antwoorden en smoesjes blijft komen, en inmiddels geen plaat, maar alle platen die er bestaan voor haar kop heeft, blijf ik gewoon reageren, dat kind snapt niet dat wij het eigenlijk heel erg fijn vinden als de hond een goed tehuis heeft, maar dat wij van haar en haar familie walgen om de walgelijkste redenen die er te bedenken zijn waarom ze de hond weg doen. zolang ze niet op haar knieen om vergiffenis smeekt, zal ik haar niet met rust laten, en zelfs dat maakt NOOOOOOIT goed wat zij een trouwe viervoeter heeft aangedaan, de hond die haar tranen heeft afgelikt als ze verdriet had, de hond die haar trooste als ze weer van haar driewieler was gevallen, de hond die kwispelend en blij op haar wachtte als ze uit school kwam.......

Een wijk met flatgebouwen weet je nog??

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 21:01

Ja, ze komt nu bij 2 andere honden van rond haar leeftijd, de PM via PM
Laatst bijgewerkt door NWDynamite op 07-08-05 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt