Sylvia schreef:Een Jack Russel x een grote hond? Sorry, maar ik zie een Jack Russel nog niet op een Mechelse Herder springen en andersom al helemaal niet

Dan krakt hij door of hij kan er nietopkomen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Een Jack Russel x een grote hond? Sorry, maar ik zie een Jack Russel nog niet op een Mechelse Herder springen en andersom al helemaal niet
cavaletti schreef:het is echt werkelijk niet te geloven, mutsje mutsje mutsje, tuurlijk zal je best voor jou doen een goed tehuis hebben gezocht< maar voor de 43995775 keer, DAAR GAAT HET ONS NIET OM. de redenen waarom jullie het lef hebben de hond weg te doen, daar vallen we over, het minste wat je voor de hond kunt doen is een goed tehuis vinden, maar hou op met jezelf vrij te pleiten, je gaat op vakantie en doet je hond weg, omdat ie zich pijnigt, en niet alleen kan zijn. je mag maar 2 honden meenemen m je hebt 2 honden maar koopt er ineens een pupje bij, die je nog niet eens hebt want hij mag nog niet bij zijn moeder weg. vervolgens gaat de oude hond maar weg, want.... maar........ alle smoesjes doen er NIET toe, je doet hem maar GEWOON weg, hou op met die K>U>T> smoesjes, je bent echt walgelijk
cavaletti schreef:het is echt werkelijk niet te geloven, mutsje mutsje mutsje, tuurlijk zal je best voor jou doen een goed tehuis hebben gezocht< maar voor de 43995775 keer, DAAR GAAT HET ONS NIET OM. de redenen waarom jullie het lef hebben de hond weg te doen, daar vallen we over, het minste wat je voor de hond kunt doen is een goed tehuis vinden, maar hou op met jezelf vrij te pleiten, je gaat op vakantie en doet je hond weg, omdat ie zich pijnigt, en niet alleen kan zijn. je mag maar 2 honden meenemen m je hebt 2 honden maar koopt er ineens een pupje bij, die je nog niet eens hebt want hij mag nog niet bij zijn moeder weg. vervolgens gaat de oude hond maar weg, want.... maar........ alle smoesjes doen er NIET toe, je doet hem maar GEWOON weg, hou op met die K>U>T> smoesjes, je bent echt walgelijk
Faas schreef:cavaletti schreef:het is echt werkelijk niet te geloven, mutsje mutsje mutsje, tuurlijk zal je best voor jou doen een goed tehuis hebben gezocht< maar voor de 43995775 keer, DAAR GAAT HET ONS NIET OM. de redenen waarom jullie het lef hebben de hond weg te doen, daar vallen we over, het minste wat je voor de hond kunt doen is een goed tehuis vinden, maar hou op met jezelf vrij te pleiten, je gaat op vakantie en doet je hond weg, omdat ie zich pijnigt, en niet alleen kan zijn. je mag maar 2 honden meenemen m je hebt 2 honden maar koopt er ineens een pupje bij, die je nog niet eens hebt want hij mag nog niet bij zijn moeder weg. vervolgens gaat de oude hond maar weg, want.... maar........ alle smoesjes doen er NIET toe, je doet hem maar GEWOON weg, hou op met die K>U>T> smoesjes, je bent echt walgelijk
Nou, die ogen durf je zeker niet meer aan?
Trouwens, dit is wel goed voor mijn berichtenteller zeg.
jokeomar schreef:Wil nog even vermelden dat mijn dochter die gaat samenwonen binnenkort haar hondje van 9 jaar niet eens meekrijgt. Omdat we die verandering dat beestje niet meer kunnen aandoen.
cavaletti schreef:Echt waar, ik was van plan te stoppen met reageren en lekker op de bank te ploffen ofz om bij te komen van deze slopende uren, maar zolang de TS met zulke domme antwoorden en smoesjes blijft komen, en inmiddels geen plaat, maar alle platen die er bestaan voor haar kop heeft, blijf ik gewoon reageren, dat kind snapt niet dat wij het eigenlijk heel erg fijn vinden als de hond een goed tehuis heeft, maar dat wij van haar en haar familie walgen om de walgelijkste redenen die er te bedenken zijn waarom ze de hond weg doen. zolang ze niet op haar knieen om vergiffenis smeekt, zal ik haar niet met rust laten, en zelfs dat maakt NOOOOOOIT goed wat zij een trouwe viervoeter heeft aangedaan, de hond die haar tranen heeft afgelikt als ze verdriet had, de hond die haar trooste als ze weer van haar driewieler was gevallen, de hond die kwispelend en blij op haar wachtte als ze uit school kwam.......