Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niqui schreef:Wie heeft de tip voor goed voer bij blaasgruis? Ik wil dat dan eigenlijk aan alle katten voeren. Ik heb 2 katers van 12 jaar oud en 1 poes van bijna 4 jaar oud. Bij een van de heren is blaasgruis ontdekt door de dierenarts. Hij heeft geen blaasontsteking.
Ik voer nu Purizon Sterilised lam/kip. Ik ben niet zo'n voorstander van Hills en Royal Canin.
xoranlover schreef:Niqui schreef:Wie heeft de tip voor goed voer bij blaasgruis? Ik wil dat dan eigenlijk aan alle katten voeren. Ik heb 2 katers van 12 jaar oud en 1 poes van bijna 4 jaar oud. Bij een van de heren is blaasgruis ontdekt door de dierenarts. Hij heeft geen blaasontsteking.
Ik voer nu Purizon Sterilised lam/kip. Ik ben niet zo'n voorstander van Hills en Royal Canin.
Enige dat ik kan bedenken wat iedereen mag eten is rauw vlees. Of een brok waar cranberry in zit. Dat is een natuurlijke ph verlager waardoor gruis afgebroken word. Maar gruis dieet is niet gezond voor katten die het niet hebben…
purny schreef:Ze staan nu op Hill's. Er is ook nog een andere variant die ik ga proberen nadat deze zak op is.
De volgende variant van Hill's wordt aangeraden door chatgpt.
Eens kijken of dit beter gaat.