Mizora schreef:Ah, de stalker is er weer.
Nee, ze waren niet goedkoop. Nee, ze waren niet duurder dan hun basisrassen. Nee, het waren geen broodfokpups en dat weet je dondersgoed. Ze waren wel zorgvuldig getest, er was het halve land afgereist om de meest geschikte reu te gebruiken, als enig nest in de woonkamer opgegroeid en zeer zorgvuldig grootgebracht (incl. maanden vrij genomen). En ja, ze zijn sportgefokt. Dat jij alleen rashonden acceptabel vindt voor de sport is jouw keuze. Want tja, als ze niet ingezet mogen worden voor het wk, dan kunnen het geen sporthonden zijn. Dat is blijkbaar jouw enige criteria. Ik ben geen fan van ingeteelde honden (alles vanaf 12.5% genetisch COI), dat vinden veel rasfokkers weer geen probleem.
Edit: Little_Gift: je bent niet de TS, dus het is niet aan jou. Daarnaast waren de pb's, 2 om precies te zijn, niet om mijn mening door te drammen over het onderwerp, daar ben ik namelijk niet op verder gegaan maar om te reageren om je aantijgingen over mijn gedrag en je ook te wijzen op je eigen gedrag. Waarbij de 2e pb een reactie was op jouw antwoord, beperkt tot 1 zin. Had je geen reactie willen ontvangen, had je de pb simpelweg onbeantwoord kunnen laten.
Maar je gaat wel fokken met een hond met IC vacht en dan de pups verkopen als doodle terwijl ze er helemaal niks van weg hebben.
Je hebt een reu gebruikt die iedere teef mag dekken zolang er maar betaald word.
Nee in mijn ogen gewoon een pret nestje.
Dus om zo andere mensen te kleineren vind ik erg laag.
mijn vriend vind hem heel veel weghebben van zijn Anatolische herder van vroeger als pup. Ik hoor van meerdere mensen wel dat ze er iets van herder inzien (vooral als zijn oren weer eens omhoog staan)