8nnemiek schreef:Dat is een flinke rekening, Zam_CasHopelijk zijn je honden oké
Ah dank je! Ja, hij is ok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bo_Y schreef:love_mandy schreef:Wat goedkoop die rontgen zeg, dat is toch een heel andere prijs als die ik heb betaald voor alleen hd
Was wel zonder Raad van Beheer.
Maar met raad van beheer van deze set 320 euro geloof ik.
Mizora schreef:Dierenkliniek Putten en Dierenkliniek Den Heuvel (in Best) zijn zover ik weet 2 van de goedkoopste klinieken, waarbij Den Heuvel in ieder geval in de werkhondenwereld al heel lang gebruikt wordt vanwege zijn zorgvuldige beoordelingen toen RvB nog geen dieren beoordeelde zonder fci-papier.
cursebreaker schreef:Da’s ook wel echt een beste hoeveelheid aan vlees elke dag voor alleen je Berner al, jeetje haha. Hoe groot/zwaar en actief is hij dan? Eet bijna 4x zoveel op een dag als mijn niet perse kleine herder van 37kgNu zal je Berner ook vast wel wat meer nodig hebben als mijn al volwassen hond natuurlijk waar ik niet intensief mee bezig ben op de gewone activiteiten na, maar wow haha. Maar ja, zulke hoeveelheden vlees alleen al tikken aan, en dan nog niet gesproken over suppletie nee of nog meer honden. Ik ben aan suppletie/toevoegingen/superfoods ed ook echt een aardig bedrag kwijt per maand. Haar medicatie, hoe slecht die dan ook is, kost dan weer in verhouding geen drol