Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Soms heeft hij een paar dagen dat hij slecht eet en weinig naar buiten gaat, dan weer een paar dagen dat hij heel goed eet en uren lang op pad is.
. Echter, laat hij ze nu weer constant staan en zit dan naast de bakjes te miauwen om eten. Liquid kattensnacks wil hij ook niet meer, maar weer wel die chemische worstensticks
. Het is gewoon constant van alles blijven aanbieden en maar kijken wat hij dan eet. Mousse en tonijn blijft nog altijd succes. Boes mag ook regelmatig even op de weegschaal en hij is, sinds ons laatste dierenarts bezoekje, in ieder geval niet meer afgevallen! Zal denk ik te verwijten zijn aan de maagbeschermer. Sindsdien heeft hij geen enkele keer meer gebraakt. 
. Wel valt het me op dat zijn vacht steeds meer vettig en schilferig wordt. 
blijft een heerlijk dier. Fijn dat de maagbeschermers helpen.
Hem er nog 3x opgezet, zelf opgestaan, maar het lijkt echt te kloppen. 
Zijn vacht zit vol met schilfers en plekjes, wat hij zelf niet meer goed schoon houdt. Hij wordt fysiek echt minder sterk en valt regelmatig van de bank of stoel als hij erop wil klimmen. Hij gaat steeds meer miauwen zonder aanleiding. Zit hij voor de deur, laat ik hem buiten, wil hij na 2 seconden weer naar binnen etc. Hij legt minder afstanden buiten af maar dat kan natuurlijk ook komen door het weer.
katten zijn een beetje weird soms
Hij is in ieder geval nog steeds heel knap
. Je zorgt zooo goed voor hem, je voegt kwaliteit toe aan zijn dagen
. Geweldig bezig! En tja, in 2 maanden paar ons erbij door de extraatjes kan goed hè! 5kg + voor een kat is een prima gewicht.
). Soms vinden poezen dat OK (mijne nooooit hoor). Leuke tip zeg, van de maizena, veilige droogshampoo. paars schreef:Mooie Boes, zoals ‘ie daar lief geparkeerd op de weegschaal zit. Je zorgt zooo goed voor hem, je voegt kwaliteit toe aan zijn dagen
. Geweldig bezig! En tja, in 2 maanden paar ons erbij door de extraatjes kan goed hè! 5kg + voor een kat is een prima gewicht.
Tonijn in blik vinden ze idd heerlijk maar is ook vrij zout, mss eens een wit visje uit de vriezer proberen?
Wat zou Boes vinden van een does (bewuste typo). Soms vinden poezen dat OK (mijne nooooit hoor). Leuke tip zeg, van de maizena, veilige droogshampoo.
Little_Gift schreef:paars schreef:[b]Wat zou Boes vinden van een does (bewuste typo).
Een wat??