Nyaleti schreef:Prima verzameling Bosucces met de show morgen!
Ik heb weer wat vragen![]()
Hoe bewaren jullie het vlees in de koelkast? De kvv worsten dus.
En heeft iemand tips voor calorie arme snacks? Max moet de komende weken echt nog rust houden en minimaal wandelen![]()
Spelen doet hij eigenlijk niet dus trektrouwen of een piep eend doet hem niks. Heel soms vind hij een knuffel slopen wel leuk.
Smoothie (met water of yogurt) is denk ik wel een goede? En een stuk kophuid is hij lang mee bezig maar ik weet niet of dat nu handig is om veel te geven?
Ik heb een olijfboom-stok gekocht en die vind hij wel erg leuk![]()
Snuffelmat heb ik, dat is in verhouding ook niet zoveel eten natuurlijk. En wat brokjes in een doos met lege wc rollen en wat papier.
Hersen spelletjes, dus die Trixie puzzels, doet hem niet zoveel.
Misschien kleine trainers van long of puur kalkoenfilet oid kopen voor in een snuffelmat? Idd lapjes van fleece of gewoon stoffen vaatdoekjes oprollen en in een keukenrol stoppen kan ook een leuke puzzel zijn. Gewoon brokjes op een handdoek en dan plooien maken kan ook de maaltijd al wat meer vertragen en uitdagend maken misschien? Lastig hoor, hopelijk kun je wat dingetjes vinden om hem te vermaken!
Century schreef:Ik zit te denken om veendrenkstof te kopen, het promoot betere stoelgang en aangezien Meeko nog wel eens iets eet wat niet moet (en hij recent al een darminfectie had daardoor), lijkt me dat wel fijn. 't Zou ook de cavia's kunnen helpen met de overgang naar buiten in de zomer.
Iemand er goede ervaringen mee?
Ja goede ervaringen met veendrenk hier