Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Christina schreef:Het verhaal wordt alleen maar vager en wie zei er in het begin al dat het alleen maar sensatiezoekerij was? Die lijkt nu gelijk te krijgen als dit een kwestie is van nu twee jaar geleden, dan heb je de meningen hier toch allang niet meer nodig
Beemsterkaas schreef:Inderdaad hondenfokkerij is een aparte wereld, helemaal mee eens. Ik krijg soms bij erkende / de betere fokkers ook gewoon een broodfokgevoel. Kan het niet omschrijven.
Nagini schreef:Beemsterkaas schreef:Inderdaad hondenfokkerij is een aparte wereld, helemaal mee eens. Ik krijg soms bij erkende / de betere fokkers ook gewoon een broodfokgevoel. Kan het niet omschrijven.
Oh dat heb ik ook met sommige erkende fokkers.
Die hebben dan wel alle gezondheidstests gedaan en met ‘champion’ honden aan het fokken… maar zoveel nestjes het is net een fabriek.
Maar hey, dat is geen broodfok.
Avalanche schreef:Wat een charmante reactie naar mensen die oprecht geïnteresseerd zijn......
[***] schreef:...
Ook nog heel zielig, de hond moet voor de bevalling uit haar vertrouwde huis en bij een vreemde bevallen. Er was een teefje onder die voorwaarden daar die had een hol gegraven in de tuin. Ik denk om zich veilig te voelen. Echt zo sneu.
....
[***] schreef:Ik heb zelfs bij een ras gekeken en daar moest een teefje na 2 jaar terug om bij de fokker een nestje te krijgenWat een waanzin. Ik vind het in ieder geval niet normaal. Als je als paardenfokker zulke contracten op zou stellen verkocht je nooit weer wat en terecht.