Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KahluaB schreef:Dit heeft de mens ,die honden naar hun vreselijke smaak hebben veranderd, gedaan ....![]()
![]()
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/hoe ... n-5-fotos/
Cayenne schreef:Wat ik me dan bij de foto van de herder afvraag.. Hoe ziet die rug eruit wanneer hij zijn achterpoten goed onder het lijf zet?
Dan is het volgens mij al een stuk minder extreem?
Cayenne schreef:Wat ik me dan bij de foto van de herder afvraag.. Hoe ziet die rug eruit wanneer hij zijn achterpoten goed onder het lijf zet?
julius_juut schreef:Cayenne schreef:Wat ik me dan bij de foto van de herder afvraag.. Hoe ziet die rug eruit wanneer hij zijn achterpoten goed onder het lijf zet?
Kunnen ze dat überhaupt? Hier lopen ook een aantal maar die staan en lopen elke pas zo, de achterpoten komen gewoon niet ver onder het lijf, ook tijdens bewegen.
MarlindeRooz schreef:Cavalier King Charles Spaniël was eerst echt een prachtige hond zeg, heel sportief en toch elegant. Het is nu een soort van truttig vlinderhondje met een mopsneus.
IMANDRA schreef:Oprechte vraag wbt herders: zijn die werklijnen nog wel gezond genoeg? Mijn vriend zou later wel graag een Herder willen indien het matcht qua energieniveau en karakter, maar ik zou dat dan enkel willen als die wel gezond te fokken/kopen zijn dan.
_San87_ schreef:IMANDRA schreef:Oprechte vraag wbt herders: zijn die werklijnen nog wel gezond genoeg? Mijn vriend zou later wel graag een Herder willen indien het matcht qua energieniveau en karakter, maar ik zou dat dan enkel willen als die wel gezond te fokken/kopen zijn dan.
Ja, de werklijnen moeten in NL net zo vrij zijn van HD.
Cayenne schreef:Op de foto hierboven valt het idd mee!
Ik wist niet dat ze het vaak ook gewoon niet kunnen en dacht dat het ze werd aangeleerd om de poten zo naar achteren te plaatsen op stand. Ik wist dan wel weer dat ze als duikboten worden gefokt.
Echt heel bizar dat je als "liefhebber" op die manier je eigen ras om zeep helpt