Secret Santa 2021 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 17:02

MarlindeRooz schreef:
(Ja de mand is wat klein maar ze weigert in een andere mand te liggen. Ze heeft ook nog een groot orthopedisch kussen. Maar die lelijke mand = alles)

Hahah Bumper kan daar ook wat van. We hebben een aantal kleine mandjes in huis staan die voor Ollie zijn (en voor onze oude hond Tjeng waren) en één grote mand. Bumper ligt ook graag in de kleine mandjes (al gebruikt hij de grote mand ook vaak).

Afbeelding

josewoos

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 18:19

Ach die Roos, het zit haar niet mee he :(:)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 18:34

Heeeeeel jammer dat ik dit nu pas zie. Ik vind dit idee echt fantastisch!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 20:03

Wij zijn vandaag op pad geweest. Suki heeft alles hoogstpersoonlijk uitgezocht. <<)
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-21 20:55

Lau07 schreef:
Wij zijn vandaag op pad geweest. Suki heeft alles hoogstpersoonlijk uitgezocht. <<)
[ [url=m/Io08mR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh! Persoonlijke keur wordt natuurlijk altijd gewaardeerd!

Van sommige weet ik al wie ze hebben en ik vind sommige lootjes echt hilarisch!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 20:59

Ook ik ben vandaag geslaagd voor de presentjes :)

Nu gaan nadenken over de hints!!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 23:35

Ik weet wat mijn hints gaan worden.
Nu nog tijd vinden om alles in elkaar te zetten. Laatste verzenddatum is 18 dec toch?

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 23:54

EmptyWords schreef:
Ik weet wat mijn hints gaan worden.
Nu nog tijd vinden om alles in elkaar te zetten. Laatste verzenddatum is 18 dec toch?

Klopt :j Dit staat in de openingspost:

- Het pakket moet verzonden worden tussen 9 en 18 december. Let op: Bij verzenden op 18 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze paketten ook echt de 18e mee gaan met de verzending.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 11:18

Zo ik ben weer bijgelezen!

Arme Roos, hoe gaat het nu?

Ik moet gewoon nog beginnen, was ff een paar dagen niet in orde en vorige week een paar dagen op pad. Nou is er nog tijd zat maar vooral de hints etc. Hoewel ik op het laatste moment altijd op mijn best ben hahaha. Beetje druk erop.

Hier had ik vanmorgen een toestand. Ik heb Lowie en Kruimeldief flink uitgelaten want kantoordag en wil even spullen in mijn auto zetten en doe de deur niet goed dicht. Precies als een hardloper met (losse) hond voorbij komt. Twee stuks takke terriers vol de straat op en ik er hysterisch achteraan, sorry zeggend tegen die man. Zijn hond bijt ondertussen van zich af en het is eigenlijk alleen een hoop geluid want die van mij doen ook niets maar die herrie, vreselijk. Ik blijf sorry zeggen en die man zegt joh ze lossen het zelf wel op en haalt zijn schouders op. Daar moest ik wel een soort om lachen. Vervolgens dacht ik ze mee naar binnen te nemen maar Lowie zag zijn kans schoon want de autodeur stond open en autorijden is toch echt wel favoriet. Dus voordat ik die er weer uit had......

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 11:37

Ik kreeg net een update dat ze tijdens het wandelen snel naar de buren was gelopen voor een koekje. Heeft ze 5 minuten staan wachten maar hij was niet thuis. Dus ze heeft haat streken nog, een echte terriër kruising. Haar bijnaam is wel eens rat haha. :))
Ze loopt haar hele leven altijd al los (ze woont in het bos) en nu moet ze dus aan de lijn mee want ze is doof aan het worden en hoort auto's niet meer. Ook kan je haar niet meer het commando geven om aan de kant te wachten tot de auto voorbij is. Maar dat vindt mevrouw dus echt hel stom. Dus rent ze weg als je niet binnen de riem er al aan doet. Tja na bijna 15 jaar opeens aan een riem moeten is wel heel stom. _O-

Ik heb al wel wat dingen gehaald, moet nog wel wat dingetjes haha. :D

@Daffodil, wat schrikken zeg. Gelukkig liep het goed af!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 15:03

Cody is klaar voor de kerst :D
Afbeelding

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 15:53

Ooooh daar kan zo een kerstkaart van gemaakt worden <3

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 16:04

Ik heb ook grotendeels de spullen binnen. Toch wel handig een webshop hebben _O-

Nu nog de hints bedenken. Al heb ik wel een paar ideetjes O:)

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 16:07

Hier ook bijna alles binnen! hints heb ik ook een leuk idee al! nu nog kijken of dat uitgewerkt kan worden!

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 16:25

Wat een leuke voortgang bij iedereen. Ik heb ook het eerste al binnen en heb komend weekend een shopdag gepland, en hoop dan de laatste dingen te regelen (waaronder inpakpapier haha).
Ook al tips bedacht en vast wat geknutseld om te kijken hoe dat uitpakt. Lijkt me best leuk geworden. Ik ben zo benieuwd hoe iedereen haar dozen gaat vinden (en hoe dat gaat lopen met de tips, ik vind het best lastig om het moeilijk genoeg en toch ook oplosbaar te maken)....

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 16:29

Ohh die foto is echt geweldig Kim!!
Is inderdaad perfect kerst kaart materiaal.

--

En leuk dat bij iedereen de eerste dingen al binnen druppelen - haha ja eigen shop scheelt wel he Wil xD.
Hier zijn de eerste kleine dingetjes ook binnen, maar er moet nog vanalles binnen komen ook.
Heb wel al inpakmateriaal e.d. in huis dus we zijn goed op weg.

--

Yvet,
Jaaaa ik ben ook zo benieuwd naar alle unboxings en reacties.
En qua tips; ook gewoon simpel is leuk toch!

Mijn tip gaat ook heel makkelijk zijn denk ik voor mijn lootje, maar vond het te geinig om niet te doen haha.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 16:33

cursebreaker schreef:
Mijn tip gaat ook heel makkelijk zijn denk ik voor mijn lootje, maar vond het te geinig om niet te doen haha.

Ik zag bij een topic van vorig jaar dat ze meerdere tips hadden die van moeilijk naar makkelijk gingen. Dat ga ik ook maar doen: Zo van tip 1 eerst, kom je er niet uit? Dan tip 2. Beetje aan het werk zetten die grijze cellen :')
Of mijn lootje denkt gewoon, ja daahaag, ga daar niet moeilijk zitten zweten, hup, meteen de laatste tip _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 17:13

yvetjes schreef:
cursebreaker schreef:

Ik zag bij een topic van vorig jaar dat ze meerdere tips hadden die van moeilijk naar makkelijk gingen. Dat ga ik ook maar doen: Zo van tip 1 eerst, kom je er niet uit? Dan tip 2. Beetje aan het werk zetten die grijze cellen :')
Of mijn lootje denkt gewoon, ja daahaag, ga daar niet moeilijk zitten zweten, hup, meteen de laatste tip _O-

Dat is ook geniaal inderdaad. Ik weet alleen niet of mijn ontvanger dan heel blij gaat zijn met wat ik in petto heb :') _/-\o_

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 18:27

Ik vind die hints zo lastig. Ik moet er eens goed voor gaan zitten..

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 18:58

Whoop whoop, mijn hints zijn AF! <|- Blij mee, dat vond ik toch het lastigste onderdeel. Maar wel lol gehad bij het bedenken. Nu maar hopen dat het ook een beetje leuk uitpakt :o [&]

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 19:40

Kiimm_ schreef:
Ik vind die hints zo lastig. Ik moet er eens goed voor gaan zitten..

In de gewone Secret Santa topic's kom je vaak ook leuke inspiratie tegen en dat zijn vaak ook nog best makkelijke dingen om eventueel te doen, of google bv. Maar ik vind het zelf ook altijd even lastig om echt dat begin te maken ermee.

Yvet
Oehhh, ik ben nu al heel erg benieuwd naar jouw hints haha!!!

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 23:03

Wij hebben in totaal 3 winkels aangedaan en zijn nu klaar. Alles ingepakt en nu de hints nog..

Olaf was jaloers op de pakjes, gaan we dat weggeven? Waarom!? Toen ook maar een pakketje voor hem gemaakt, alleen het uitpakken is voor hem al een feestje haha.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 23:24

Wat zijn velen al ver met hun voorbereidingen! Leuk hoor

Ik ben nog niet tevreden, heb al wel wat leuke dingen, maar vind het nog zo weinig voor mijn idee -O-
Maar alles is zo duur, ik ben al lang over die 12,50 heen :=

Nou ja, nog eens kijken waar ik tegenaan loop :D
De hints ben ik wel aan het bedenken, maar ben er echt slecht in, dus denk nog maar even door _O-

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 09:38

josewoos schreef:
Wat zijn velen al ver met hun voorbereidingen! Leuk hoor

Ik ben nog niet tevreden, heb al wel wat leuke dingen, maar vind het nog zo weinig voor mijn idee -O-
Maar alles is zo duur, ik ben al lang over die 12,50 heen :=

Nou ja, nog eens kijken waar ik tegenaan loop :D
De hints ben ik wel aan het bedenken, maar ben er echt slecht in, dus denk nog maar even door _O-

HAHA je bent niet de enige hoor, ik denk dat er maar weinig zijn die niet al dik over die 12,50 heen zijn :')

Ik moet ook m'n hints nog en een paar dingetjes inpakken. (en een doos vinden waar het in past zonder dat m'n mooi ingepakte spulletjes in elkaar gefrommeld moeten worden) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 09:59

Oh ik begin mij al schuldig te voelen dat ik bijna rond op de €12,50 zit :oo