Ach jammer hoor.. Je hebt je best gedaan in elk geval.. en sterkte
BarbaLala
Geplaatst: 16-01-20 01:27
Hè wat een verdrietige update. Desondanks kan het niet anders zijn dan dat ze genoten heeft van haar tijd bij jou! Nogmaals respect dat je haar zo goed verzorgd hebt, dikke pluim en sterkte!
Ah arme pokkie en arme jij. Je hecht je toch stiekem altijd een beetje he.
Maar ik ben voor jullie allebei blij dat het niet te lang voortgesleept heeft. Je hebt pokkie nog heerlijk voorzien van haar comfort en een natje en een droogje. Dat zijn aardigste dingen die je voor haar hebt kunnen doen.
Bij jou wil je wel (tijdelijk) huisdier zijn, dat weet ik vrij zeker
Ahhh wat erg . Ik snap wel dat het even slikken is...je gaat je toch hechten. Maar, Pokkie heeft haar laatste dagen heerlijk warm, droog, zonder angst en met lekker eten doorgebracht. Je hebt er alles aan gedaan om het fijn voor haar te maken. Je bent een topper! Veel sterkte voor jou!
Jammer zeg. Maar je hebt er alles voor gedaan en het beestje was waarschijnlijk bij voorbaat niet meer te redden, heeft nu nog betere laatste dagen gehad dan mogelijk was. Maar eh... je bent nu wel een kippenvrouwtje geworden, of niet? Ga je verder met kippetjes? Het zijn heerlijke dieren, ik heb er drie. Elke dag verse eitjes en je kunt al je etensresten kwijt.
Ah arme Pokkie, maar lijkt me toch fijn dat je alles er aan hebt kunnen doen. Heeft ze toch goede laatste dagen gehad. Beter dan wat er op de weg met haar gebeurd zou zijn
Lillian__
Geplaatst: 16-01-20 16:46
Edit, ah lees net dat je kipje is overleden, wat jammer
Ach arm ding, Je hebt haar een onwijs mooie serie laatste dagen gegeven Marlu. Je hebt een goed hart en ze heeft het niet slecht gehad haar laatste momenten. Gedaan wat je kon.