Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petrichor schreef:Askja schreef:'De juiste persoon'? Ik krijg hier zo mijn eigen gedachten bij.
Ja de juiste persoon, de ene persoon is de andere niet. Het ene persoon stelt zich makkelijker open dan de ander.
marleen_usar schreef:Ik heb een pb van een bokker maandag ga ik haar helpen en misschien wil ze haar ervaring hier neer zetten?
Zammie schreef:Ik heb contact met Marleen. Ze zal volgende week bezig gaan voor me. Ik zal mijn bevindingen hier dan plaatsen.
superpony schreef:Bij readers zou het dan hetzelfde moeten zijn. Als zoveel mensen geloven in hun werk, gun het anderen dan ook.
Ik kan er nog steeds niet bij dat je dan geheimzinnig moet doen en het niet iedereen gunt om zonder medicijnen van problemen af te komen.
Kuggur schreef:superpony schreef:Bij readers zou het dan hetzelfde moeten zijn. Als zoveel mensen geloven in hun werk, gun het anderen dan ook.
Ik kan er nog steeds niet bij dat je dan geheimzinnig moet doen en het niet iedereen gunt om zonder medicijnen van problemen af te komen.
Ik denk dat je eens diep zo moeten nadenken over de redenen voor dergelijke geheimzinnigheid en onwil iedereen te behandelen...
Tieneke schreef:De reden dat bijvoorbeeld de farmaceutische industrie medicijnen niet gratis weggeeft, draait om geld. Dan trek ik de lijn door: de reden dat "mediums" niet openbaar neerpennen hoe en wat, draait ook om geld. Medicijnen worden echter serieus getest voor ze op de markt komen, in tegenstelling tot de "kunde" van mediums.
Tieneke schreef:Daar heb je allemaal gelijk in, maar da's mijn punt niet. Mijn punt is dat er op mediums 0.0 controle is.