Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
VivaLaVida schreef:Als alle loslopende katten van straat gehaald mogen worden en er dan voor betaald moet worden bij het ophalen....zie ik een gat in de markt!
Dorine92 schreef:Dorien66 schreef:Wat is er vaag aan het verhaal? We schrijven niet allemaal perfect Nederlands. Ik begrijp het prima. Ook het ophangen en niet meteen in de auto stappen snap ik wel. Ik kan me voorstellen dat je zo verbaasd bent... en er direct naartoe rijden moet maar kunnen, als je geen auto hebt, of kleine kinderen, of aan het werk bent, of wat dan ook.
Met mijn Nederlands is niks mis hoor ik ben universitair geschoold
bruintje123 schreef:Jildau schreef:Ik vind het vooral vreemd dat je dit 11:44 op Bokt zet en om 18:44, 7 uur later, nog je kat niet bent gaan halen..
Misschien werkt ts wel en is na werktijd het asiel dicht?
meggiemeg schreef:VivaLaVida schreef:Als alle loslopende katten van straat gehaald mogen worden en er dan voor betaald moet worden bij het ophalen....zie ik een gat in de markt!
en dan zijn er ineens heel veel katten zonder baasje
VivaLaVida schreef:Meggiemeg:
Als je er afstand van wil doen, moet je ook dokken he. Dus hoe dan ook vangt het asiel geld.
Sowieso is het nut van chippen dat zon beest niet naar het asiel hoeft maar ze gelijk weten dat het geen straatkat is. Alleen daarom al vind ik het nergens op slaan dat ts moet betalen
bruintje123 schreef:Jildau schreef:Ik vind het vooral vreemd dat je dit 11:44 op Bokt zet en om 18:44, 7 uur later, nog je kat niet bent gaan halen..
Misschien werkt ts wel en is na werktijd het asiel dicht?
VivaLaVida schreef:Misschien werkt ts wel en is na werktijd het asiel dicht?
Jildau schreef:TS zegt dat ze uit de nachtdienst kwam en al zou ze werken overdag, dan nog wil je je kat toch halen en ga je iets eerder weg of weet ik wat. Ik zou alles op alles zetten om mijn dier terug te krijgen in plaats van de hele dag op Bokt zitten.
bruintje123 schreef:VivaLaVida schreef:Misschien werkt ts wel en is na werktijd het asiel dicht?
Ze schrijft dat ze nachtdienst werkt, een mens moet ook slapenplus dat ze erover na ging denken hoe ze het gaat aanpakken.
miccamaaike schreef:maar in het buitengebied is het toch volkomen normaal dat er katten op en rond je erf lopen.
bruintje123 schreef:Nou als ik nachtdienst heb zou ik dat niet trekken nee.
Dan moet ik echt wel opletten wat ik overdag doe om de volgende dienst weer te kunnen draaien.
Jildau schreef:Sowieso zou ik toch te boos zijn om te slapen en eerst mijn kat terug eisen bij het asiel.Maar goed begrijp dat dat niet voor iedereen geldt.
bruintje123 schreef:magda_90 schreef:Kokend van woede? Wees even volwassen zeg.
Ben ik al een paar jaar
Die bij de DB zo te lezen nog niet.
Maar ja ik zou echt woest zijn als mijn eigendom word meegenomen en mag er ook nog eens naartoe rijden en dan nog voor betalen ook.