Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Het is geen foto topic dat was wellicht jou opzet ts maar in bb is het gewoon een praat en discussie forum. Dan had je bij in the picture een topic moeten openen
Ik vind het ook interessant om allerlei kanten te lezen, doe er mee wat je wil denk ik dan.
Hoewel het niet echt meer over het ras specifiek gaat, valt er wel veel van op te steken waar men wil
Nikass schreef:EJJ waarom neem je geen kruising? Een Duitse herder x mechelaar bijvoorbeeld?
Citaat:Een goede beet bij de ouders zegt niet over wat een pup gaat laten zien ejj. Genoeg mechelaars uit knpv lijnen die het in de doggiedance en agility ook geweldig doen en gewoon huishond zijn. Dat is puur opvoeding en zorgen dat een hond de juiste uitlaatklep heeft.
Hier dus 2 zeer goede bijters in huis die beide een zware duwbeet hebben en zeer goed stellen. Maar gewoon huishonden zijn waar iedereen gewoon bij naar binnen loopt als ze in de kamer liggen ze kijken niet eens op. Want dat is de andere kant van de africhting appèl is nr 1 get bijten is puur spel en beloning ook in de knpv.
Bijten kan elke hond dan ook goed leren, lossen net zo veel trainers kunnen get alleen niet. De reden dat wij in de knpv gestopt zijn waar de trainings kunde ophoud begint slaan, ophangen etc.
Nikass schreef:Loez wat goed dat het nu veel beter gaat!
EJJ: ja vind ik een leuke combi.
Benieuwd of je straks een Aussie + een herder hebt
(Oja én je Stafford natuurlijk!!)