Klopt idd! Ze lag bij de open deur op een kussen, dus heb na de eerste temp van 36,6 haar op de bank gelegd op een kussen en de deur even dicht gehad met het idee dat als ze het echt koud zou hebben, de temp op deze manier snel zou stijgen. Nog even met haar gekroeld en na een minuut of 10 a 15 nog eens getempt en hij is nog steeds 36,6 dus dit zou m goed kunnen zijn!
Nou andersom heb ik het wel hoor. Als ik temperatuur voordat ik onder de douche ga, dan heb ik 36.9. Als ik onder de douche heb gestaan, dan is het 37.3/37.4 .
Daarom zeg ik ook, ze is voor nu nog te rustig, dus ga nig even wat slaap pakken als dat banketstaaf, want heb knallende koppijn
puttertje
Geplaatst: 26-08-16 00:34
onze Molly was ook echt heeeeeeeeellllll DIK maarja zat ook in zo'n klein hondje 7 pups. Bevalling is echt super gegaan en Molly heeft helemaal niet liggen hijgen of zo .. Wel waren we haar een keer kwijt. Wonen op een boerderij dus haar gaan zoeken . Gelukkig kwam ze op ons geroep af half uurtje later was de eerste pup er. Molly is trouwens op de uitgerekende datum bevallen en ook precies op de dekking tijd haha en overdag half 2 begonnen 7 uur klaar. Heel veel succes en oooo wat is het mooi om een bevalling meetemaken maar ook ontzettend spannen
toi toi toi...groetjes Diana
ps nog 3 foto's van mollebolliehier moet ze nog ruim een week
twee dagen voor de bevalling nog heel actief met de bal spelen.. 28 okt 2015 rond 8 uur ..Alle pups zijn er..
Hopelijk duurd het wachten niet lang meer en spam je ons met jouw mooie pups...Zoals ik al eerder zei GEWELDIGE ervaring maar NOOIT meer..
Nee Madam is goed in d'r doen en staat nu lekker te eten
idylle
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-16 09:19
Ik denk dat er wat staat te gebeuren ( al durf ik t bijna niet meer te zeggen) In een uur tijd als 5x geplast en nu gaat ze voor de 2e x poepen. Ze verliest hele slierten slijm die mooi doorzichtig zijn