Wat als je de dierenarts niet kunt betalen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Re: Wat als je de dierenarts niet kunt betalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:43

dat is wel fijn idd, die bouwen ook een soort onvoorzienigheden potje op idd.

Wijslander

Re: Wat als je de dierenarts niet kunt betalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 07:33

3000 euro voor 2 kniebanden? Dan wordt waarschijnlijk de nieuwste operatietechniek (TTA) gebruikt, met een implantaat. Er bestaat een iets oudere techniek waarbij geen implantaat maar een kunstband wordt geplaatst. Zeker een hond van deze leeftijd kan daar uitstekend mee verder! In januari heb ik voor die techniek 700 euro betaald (1 knie). Ik zou daar dus ook eens heel kritisch naar kijken.

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 09:05

Ik weet heel goed wat wajong inhoudt. Dat iemand wajong heeft betekent niet dat diegene niks meer kan. Heeft ook wel te maken met allerlei factoren, maar in de basis betekent het gewoon niet dat je niet kan sparen etc.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 09:59

Nimfee schreef:
Ik weet heel goed wat wajong inhoudt. Dat iemand wajong heeft betekent niet dat diegene niks meer kan. Heeft ook wel te maken met allerlei factoren, maar in de basis betekent het gewoon niet dat je niet kan sparen etc.

Jij hebt toch geen zicht op de financiële situatie? Ik kan hier zo niet tegen dat mensen denken te weten hoe een ander het heeft. Als de vriendin van ts niet kan sparen om bepaalde redenen dan kan ze dat niet.
En nu weer terug naar het onderwerp.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 10:27

De titel zegt al genoeg, als je iets wil waar je geen geld voor heb dan houd het op.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 20:02

Sonja89 schreef:
3000 euro voor 2 kniebanden? Dan wordt waarschijnlijk de nieuwste operatietechniek (TTA) gebruikt, met een implantaat. Er bestaat een iets oudere techniek waarbij geen implantaat maar een kunstband wordt geplaatst. Zeker een hond van deze leeftijd kan daar uitstekend mee verder! In januari heb ik voor die techniek 700 euro betaald (1 knie). Ik zou daar dus ook eens heel kritisch naar kijken.

Precies!