Niet een beetje pijn maar écht ontzettend veel pijn, want eerder bijt die hond niet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet een beetje pijn maar écht ontzettend veel pijn, want eerder bijt die hond niet. 
Desiree schreef:Volgens mij komt 80% van alle honden in NEderland niet door de MAG test. Dus maar afmaken?
Desiree schreef:Dat bedoel ik. Ik snap niet hoe een hondenliefhebber voorstander kan zijn van zo´n oneerlijke test.
Hier voor de liefhebbers.
[ Afbeelding ]
Saba al bijna 2 jaar in het asiel en niemand die naar haar heeft gevraagd.
Saba zoekt een baas die lekker aktief is. Ze houdt van rennen, spelen en knuffelen.
Saba probeert op alle manieren te laten zien hoe mooi, lief en vrolijk ze is maar helaas..
Kijk die trieste blik in haar oogjes...
Wie laat haar weer vrolijk worden?
Opvang of adoptie
mail adopties.olescan@gmail.com
Dat is nou het veelvuldige lot van deze honden. Dat doet me echt zeer.
Sonja89 schreef:Ik ben even heel benieuwd naar de link die bij dit bericht hoort!Desiree schreef:Dat bedoel ik. Ik snap niet hoe een hondenliefhebber voorstander kan zijn van zo´n oneerlijke test.
Hier voor de liefhebbers.
[ Afbeelding ]
Saba al bijna 2 jaar in het asiel en niemand die naar haar heeft gevraagd.
Saba zoekt een baas die lekker aktief is. Ze houdt van rennen, spelen en knuffelen.
Saba probeert op alle manieren te laten zien hoe mooi, lief en vrolijk ze is maar helaas..
Kijk die trieste blik in haar oogjes...
Wie laat haar weer vrolijk worden?
Opvang of adoptie
mail adopties.olescan@gmail.com
Dat is nou het veelvuldige lot van deze honden. Dat doet me echt zeer.
Sonja89 schreef:Bedankt! Jammer dat ze niet hier zit.

Desiree schreef:Sonja89 schreef:Bedankt! Jammer dat ze niet hier zit.
Dubbele pech voor haar dus....
Ik heb een soort van contactpersoon gevonden in ieder geval.
https://www.facebook.com/irespectanimals
Als je er doorheen bladert tref je meer honden aan en ook deze. Het zou mooi zijn als iemand de hond hier op zou vangen om te kijken hoe ze is.
Desiree schreef:En ze zijn overal zo kansloos.
Daarom pleit ik ook voor een fokverbod. omwille van die honden.
.... Als de staffords "uitgeroeid" zijn dan zijn er wel weer andere rassen die in trek komen en uiteindelijk afgedankt terug te vinden zijn in het asiel... amies100 schreef:Desiree schreef:En ze zijn overal zo kansloos.
Ben ik niet helemaal met jou eens...... 10 jaar terug zaten de asiels vol met dalmatiërs, toen voor dat ras ook maar een fokverbod?!
Ik denk als je echt een fokverbod wilt dat je dat misschien beter kan doorvoeren naar de baasjes.... Als de staffords "uitgeroeid" zijn dan zijn er wel weer andere rassen die in trek komen en uiteindelijk afgedankt terug te vinden zijn in het asiel...
Desiree schreef:En ze zijn overal zo kansloos.