Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hikarii schreef:Nou ik heb er weer 1 hoor. Was TV aan het kijken kruipt deze spin omhoog op de muur ernaast.
Is nu druk bezig met draadjes te spinnen in het mooie Heineken glad waarmee ik m gevangen heb, en de pootjes lijken wel doorzichtig. Iemand enig idee? Lijfje is zo'n 0.5 cm en met poten rond de 2cm.
[ [url=m/4FdMs4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V9iZSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hikarii schreef:Nou ik heb er weer 1 hoor. Was TV aan het kijken kruipt deze spin omhoog op de muur ernaast.
Is nu druk bezig met draadjes te spinnen in het mooie Heineken glad waarmee ik m gevangen heb, en de pootjes lijken wel doorzichtig. Iemand enig idee? Lijfje is zo'n 0.5 cm en met poten rond de 2cm.
[ [url=m/4FdMs4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V9iZSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
drawerlover schreef:Ik denk dat dat gewoon een techterspinnetje is. Opletten, die kunnen bijten. Maar als ze bijten doet het maximaal zoveel pijn als een bijensteek. En snel bijten doen ze niet. Dan moet je in het achterlijf knijpen of hem opsluiten in je hand. Als je die gewoon over je hand laat lopen gebeurt er niets

Palmera schreef:drawerlover schreef:Ik denk dat dat gewoon een techterspinnetje is. Opletten, die kunnen bijten. Maar als ze bijten doet het maximaal zoveel pijn als een bijensteek. En snel bijten doen ze niet. Dan moet je in het achterlijf knijpen of hem opsluiten in je hand. Als je die gewoon over je hand laat lopen gebeurt er niets
Natúúrlijk! We laten enge, smerige bijtende spin gewoon over ons handje lopen en dan gebeurd er niets
*Krijgt al een zenuwaanval met bijbehorende hysterische jankbui bij de gedachte*

Hikarii schreef:Spin van gister is volgens mij geen trechterspin. Maar beestje zit gewoon buiten, net zoals die van de beginpost.
Alleen op mijn kamer gaan ze plat of de stofzuiger in, daar heb ik geen glas bij de hand en wil ze liever niet uit het oog verliezen.
Heb wel medelijden met die spin van het filmpje.. Maar een wolfspin, is die niet hardstikke giftig? Wang die kleintjes gaan niet dood zo, had er eerder een plens kokend water over gegooid..