Wat ontzettend leuk dat hij zo gegroeid is en het helemaal goed met hem gaat leuk om de eerste foto van het topic te bekijken, haha. Toch wel even een verschil!
Gedragen boerenganzen en grauwe ganzen zich ook anders? Of is eigenlijk alleen het kleurtje anders?
Pandora2
Geplaatst: 12-07-15 18:34
Groeien als kool ! Ze hebben daar bij jou dan ook een gouden huisje !
Wat leuk zeg! Ik heb effe snel door gescrold van de 1e pagina naar deze, als ik alles zo las had ik er al vertrouwen in. Ganzen zijn echt hartstikke leuk, maar geven wel veel werk. Wat heerlijk om te zien dat ze met z'3tjes zijn! Gezellige beestenboel
Japie de wilde gans.is beduidend meer alert dan de boeren ganzen. Als de konijnen te dichtbij komen, jaagt jaap ze weg. Gijs en sjaak zijn minder onder de indruk
Vandaag is er weer wat komen aanvliegen. Een zebra vink mannetje. Nog jong, pas uitgevlogen. Hij was zo te pakken. Geen.idee waar hij vandaan komt. Hij kan nog niet goed vliegen. Hij zit tijdelijk even thuis. Zodra hij wat opgeknapt is, gaat hij bij de kwartels in de volière. Als hij goed gaat haal ik wat vinkjes erbij voor hem. Volgens mij zend ik een signaal uit naar alle zielige,.hongerige en thuisloze beesten Meet Pietje
Ik zie dit nu pas ! Ze weten je wel te vinden ! Staat er één of andere antenne op jullie dak die de sukkeltjes aantrekt ? Zo krijg je wel een gezellige boel bij elkaar op een zomer!
Liesje89
Geplaatst: 23-07-15 19:57
Aaahh die vink! Het is alleen geen jonkie want zijn snavel is al keurig rood. Die blijven best een tijdje zwart bij zebravinken dus dit is wel echt een volwassen gozer
Wij hebben een volière vol waar evt wel wat van weg mag, dus als je er een paar bij wilt stuur je maar een pbtje
Pietje heeft inmiddels drie vriendjes. Sinds vandaag zit hij in de volière. Hij is helemaal opgeknapt. Kam zelfs weer vliegen. Dat hij volwassen is hoorde ik inderdaad al. Afwachten welk dier er volgende keer aan komt waaien:) Hopelijk geen kameel of zo,.want dat past hier niet :p
Wat ben jij een topper zeg, lees vol belangstelling je topic super hoe je met de tips van anderen omgaat (ondanks dat ik sommige echte zeikerds vindt maargoed ) en na 2 paginas zeg ik dat er 12(!!) paginas waren, en zie ik foto's voorbij komen over dat de ganzen volwassen zijn wat leuk om te lezen! Hopelijk doet de zebravink het net zo goed, compliment voor je inzet!!
Wauw TS ! Wat doen de dieren het goed. Hihi Pietje.. ook echt weer wat voor jou! En van de herfst komen ineens reeën in je tuin, en laat een jong achter (A) gehegheh