Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

, wat ze ook heel graag eten zijn de blaadjes van de boerenkool, ook altijd matig voederen, net zoals gedroogde bananenschijfjes of gedroogde appel, is beter dan vers voor diarree. En als het zomer is krijgen de mijne alle dagen een paardenbloem of herderstasje, vinden ze super lekker, juist opletten voor die die aan de graskant staan voor de plaag. Maar de mijne zijn allen ingeënt.
zijn wel grote konijnen, mijn moeren en rammelaar hebben tot hun 8 maand samengezeten en nog niet dragend, vanaf zes maand zijn ze pas vruchtbaar hoor en soms tonen ze zelfs nog later pas allez hier toch maar ik kijk ook maar 1 keer of zelfs niet welk geslacht ze hebben want dat zou wel stimuleren.
dat ze pas vanaf zes maand rijp zijn, moeren soms nog later, ben ik nu eenmaal zeker van, heb er al genoeg opgekweekt en nooit accidentjes gehad. 

, hoe gaat het trouwens met de kroost?
fok op kwaliteit en kleur voor de liefhebbers, de rest ja moet ik geen tekening bij maken
dus schrijf dan ook onmiddellijk het geslacht op en ieder konijn is uniek en goed herkenbaar. Bij verkoop check ik uiteraard nog eens, nog nooit mis gehad
geen inteelt hoor als je dat bedoelt ofzo, ik fok alleen raszuiver