Galexy schreef:Eoweyn_x schreef:Ik heb 10m2 aan ren en zelfs nu moet ik ze af en toe losgooien omdat ze anders hun energie niet goed kwijt kunnen.. Dat zijn 1,5-2,5 kg konijnen, valt dus onder klein. Laat staan twee middelmaat nijnen op 2m2.
Ik vind dat zulke onzinnige vergelijkingen. Een konijn kan dus ook prima in een twee verdiepingenhok, want dat is beter dan een klein hokje van 60 cm lang.
Een paard kan dus best hele dagen in een kleine paddock staan, want dat is beter dan op stal.
Een hond die 1 keer per dag uitgelaten wordt en verder in de tuin z'n behoeftes doet, geeft niets, want er zijn ook honden die nooit buiten komen.
Slaat nergens op. Dan kun je nergens meer advies op geven.
Ja die kun je ook omdraaien![]()
Een hondje die 4x per dag uitgelaten wordt heeft het niet goed want er is een hond die 7x per dag uitgelaten wordt.
Een paard met een mooi weiland en schaduw heeft t niet goed want er zijn paarden in kuddes met kilometers land om in te rennen.
Je hond heeft het niet goed want je koopt er geen 1000 euro tuig voor.
Zo, ik kan 't ook
Maar 4x per dag uitlaten is OOK goed, en dit hok is NIET goed. Uiteraard kan het altijd beter maar er zit een verschil tussen 'is goed maar kan beter' of 'is niet goed maar kan slechter'