Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ach ik ben blij dat ze hier zo lief met elkaar zijn en daarom hebben we er ook 4, de keuze van ts respecteer ik ook gewoon en ze moet natuurlijk zelf weten je kan niemand iets verplichten
maar dat katten elkaar maar tolereren ben ik niet met sommige eens en vandaar de foto's
Goof schreef:minikatje schreef:Maar dat wil niet zeggen dat dit niet een interessante discussie is
Maar volkomen offtopic, TS is namelijk geen discussietopic gestart hier.
Open dan een nieuw topic.

Ruby1995 schreef:Hoihoi,
Ik mag eindelijk een kitten!
Ik wilde al heel lang een kitten maar mijn vader hield het altijd een beetje tegen, maar nu mag het dus eindelijk en ik ben echt super blij!
Maar wat ik heb ik precies nodig? Ongeveer weet ik wel maar ik zal vast wel iets vergeten!
Vroeger hebben wij wel een kat gehad maar dit is best lang geleden.
En wat is nog meer belangrijk om te weten?
Groetjes Ruby

het is echt een schatje, die week d'r na ga ik gelijk naar de dierenarts voor enting en gezondheidscheck. Ik heb bijna alles behalve een dekentje voor in de reismand, voer en kattenbak vulling
Ruby1995 schreef:Prrr, ik heb al een kitten die rond 20 december komthet is echt een schatje, die week d'r na ga ik gelijk naar de dierenarts voor enting en gezondheidscheck. Ik heb bijna alles behalve een dekentje voor in de reismand, voer en kattenbak vulling
)