Meer tijd als in; de vorige poging was 1 nachtje bij iemand en toen ging ie alweer terug

Waarom ik negatiever reageer is omdat ik de hond bij jullie nu van normaal tot verkeerd gedrag heb zien gaan, dus dan ben ik er niet van overtuigd dat hij wel de juiste hond is voor jullie. Jullie hebben naar mijn idee niet de knowhow om zo'n hond te begeleiden, ik krijg het idee dat jullie te onervaren zijn voor zijn gedrag (aangezien er eerst niet eens het begrijpen en hoe te moeten afleren van het gedrag was)
Dus ja, hoe hard misschien ook, maar ik wens het beste voor snowy, en ik hoop van harte dat het aanstaande adoptiegezin dat gaat zijn

Eentje die meteen weet hoe ze met bepaald gedrag om moeten gaan

Ja, adoptiehonden hebben nou eenmaal de kans eerst heen en weer te moeten verhuizen voor ze een vaste plek hebben. Om die vaste plek na mogelijk 2 potenionele adoptiebaasjes al op te geven vind ik nogal snel. Nogmaals, dat weet je als je als opvang gezin gaat helpen. .dat kan gaan gebeuren.
Sorry als dit te hard of gemeen over komt, maar in the end willen we beiden hetzelfde; dat snowy goed terecht komt

Edit; telefoon gaf geen voorgaand bericht aan

Zo te horen komen er kleine stapjes vooruit. Sporten jullie ook voorzichtig aan met hem? (Hersenspelletjes?)