buurman zeurt over mijn hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:19

Bon_charmeur schreef:
De duiven staan daar vlak bij, vanmiddag begon mijn hond te blaffen toen ik even op bed lag om te rusten, vanuit de bavy kamer gekeken, buurman op zn knieën met een vegertje onder de rand van de schutting, dus ja dat maakt lawaai, hb de hond geroepen en buurman doet steeds kssst ksssst waarop mijn hond Weer gaat blaffen, buurman aangesproken liep weg deed achter deur dicht,... Schroeven zijn inmiddels afgezaagd, nu kom ik vanavond thuis staat achterbuurman er en vroeg hoe hrt met mij ging, mijn allerliefste buurman had geklaagd over mijn kat die over de schutting loopt met haar belletjes aan haar bandje waar de duiven van schrikken, waardoor ze niet terug komen ik ga hier serieus geeen energie meer insteken haha om te huilen dit

Dat dus.
Hij zal het misschien niet eens verkeerd bedoelen, maar gewoon wat bangig zijn voor je hond en de hond oprecht tot stilte proberen te manen, niet door hebbende dat het daar alleen maar erger van wordt. Het gerommel vlak naast/onder de schutting zal ook triggeren en je hond heeft wel door dat hij dat steeds doet. Vicieuze cirkel.
Ik zou de buurman eens rustig uitleggen dat hij beter niet op de hond kan reageren, dus helemaal niets zeggen. En hou je hond een paar dagen wat meer in de gaten en laat hem even merken dat het niet de bedoeling is dat hij zo op de buurman reageert.
De combi van beide kan al genoeg zijn, slapen jullie allemaal weer lekker.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:24

Ja, de duiven hé !!! :roll: De haren van jou hond zouden zijn duiven wleens ziek kunnen maken en jou poezenkind.......wow de grootste schrik van elke postduivenhouder en dan heeft die van jou ook nog een belletje om. Verdorie, die halve seconde.

Geen energie meer in steken, camera gewoon standaard aan en je buurman verzoeken niet meer met zijn stoffertje en blikje onder jou schuting door te komen en op te houden met kkssttt kkkssstt. En ik zou even een rechtsbijstand af gaan sluiten. ;) Postduivenhouders >;)

Bon_charmeur

Re: buurman zeurt over mijn hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 22:33

Ik wou hem dat uitlegge vanaaf van dat ksssst maar gooit ie de deur dicht! Helaas voorhem! Hoop dat die duiven nooit weer kome

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:41

Blijven glimlachen, probeer het anders eens bij zijn moeder? En anders gewoon wachten tot hij weer bij jou aan de deur komt... of niet.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 22:47

Ik steek er geeen energie meer in! Haha moet rr alleen om lache

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:04

wat ook nog wel eens helpen wil....en ja ik ben nu serieus.....laat de buurman de hond een paar keer uitlaten....de hond weet dan wie en wat de buurman is,en de buurman leert de hond kennen......voor je het weet zijn het vriendjes....of juist niet.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 23:11

Papagroom goed idee, maar mijn hond luisterd niet naar vreemden, en mn hond is denk ik zwaarder dan buurman haha

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:31

Slecht opgevoed dus

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:38

Bon_charmeur schreef:
Papagroom goed idee, maar mijn hond luisterd niet naar vreemden, en mn hond is denk ik zwaarder dan buurman haha

Dus als ik bij jou op visite ben, jij gaat naar de wc en de hond gaat tegen mij opspringen oid kan ik hem niet corrigeren/wegsturen?

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 00:10

Dat doet ie niet, dat heet opvoeding,... Mijn hond springt niet en begroet alleen als iemand binnenkomt en wnnr dat mag, dus das een vergelijjing van niks. Als jij tegen mijn hond zegt zit en geef poot, kijkt ie je aan en gaat ie gapen en loopt ie weg

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 00:13

Heeeeel slecht opgevoed ja! Haha

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 05:42

Wij hebben het op het laatst ook genegeerd. Alleen maakten ze op het laatst continu kabaal. Slaan met de deuren vooral als wij op bed lagen, met hoge hakken door het huis stampen. Wat s avonds deden als wij op bed lagen weten ik nog niet. Het klonk als het stofzuigen en dan tegen de plinten aan bonken, in de tuin kabaal maken s avonds en waarom? We hebben nog geen idee. Omdat onze zogenaamd blafte wat hij niet deed! Maar zij vond het waarschijnlijk allemaal zielig dat hij in de kennel.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 06:04

Misschien vind hij zielig dat hij in de tuin zit. Of kan je filmen wat hij doet en laten zien en uitleggen dat jou hond zo reageert omdat hij hem uitdaagt. Of de andere buren die geen last hebben er bij halen.onze eene buurvrouw had er wel last van en de ander zei elke keer ik heb er geen last van hoor. Terwijl wij op facebook aan het rond kijken waren. Werd er heel wat af geroddelt over ons en degene die geen last had reageerde laat ze in een hutje op de hei gaan wonen.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 06:22

appiesjappie schreef:
Misschien vind hij zielig dat hij in de tuin zit. Of kan je filmen wat hij doet en laten zien en uitleggen dat jou hond zo reageert omdat hij hem uitdaagt. Of de andere buren die geen last hebben er bij halen.onze eene buurvrouw had er wel last van en de ander zei elke keer ik heb er geen last van hoor. Terwijl wij op facebook aan het rond kijken waren. Werd er heel wat af geroddelt over ons en degene die geen last had reageerde laat ze in een hutje op de hei gaan wonen.

en je bent toch verhuist? ik had me toch echt niet weglaten pesten

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 06:35

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 07:37

Mijn hond zeurt over de buurman ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:46

Liggen zn haren in je tuin quartel :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:52

nee. wel het stof van zijn zaagsel.
Mijn hond krijgt daar de nies ziekte van :(:)

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 09:41

Lol haha. Mijn hond is ook allergisch voor de buurmsn! Denk je dat het gluren ovrr is, zegt mn buurmeisje net opeens via de app kijk is naar boven, de buurmnan geniet van zn uitzicht!

Hb gevraagd of die een nieuwe bril nodig had

Wat wou ik graag dat mn buurman ook bokt had, was nieuwsgierig waarom, misschien dat hij dan beter kon communiceren ipv de deur dicht te gooien .

Ga vanaf nu alles filmen ook het gluren! Moet er niet aan denken wat ie strax doet met de baby

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:44

xSlvna schreef:
Slecht opgevoed dus

Mijn hond luistert alleen maar naar een paar mensen. Bij de rest reageert hij gewoon niet. En hond staat goed onder appèl. En ik ben juist blij dat hij niet naar iedereen luisterd.

Enigste wanneer mijn hond slecht luisterd naar mij is wanneer mijn moeders vriend er is. Dan is zijn aandacht alleen maar op hem gericht. Maar daar heeft iedereen last van als hun honden in de buurt van mijn moeders vriend zijn :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-14 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:46

zat ie weer te gluren?

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 09:50

bliver schreef:
zat ie weer te gluren?

Ja! Vanuit boven! Ik zit achterthuis mn ontbijtje te eten! In het zonnetje!

En nee hb geen aso of ordinaire kleding aan, gewoon een zwangerschap jurkje

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:50

Ach mijn hond luistert vier dagen fantastisch en dag vijf heeft hij bananen in zn oren. Mijn excuus is dan dat hij door een ander is opgevoed ( hij komt uit het asiel en ik ben zijn derde baas ). Maar als ie zo'n dag heeft dan hoef ik hem echt niet mee te nemen want dan schaam ik me diep XD

Ts, je hebt mannen die zwangere vrouwen enorm sexy vinden dus je weet maar nooit <3

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 09:54

Hahaha har fas een goed excuus, ik voel ee nieuwe discussie aankomen, ik mag niet meer zwanger in een jurkje in de tuin zitten, dat provoceert mn buurman, net als dat mijn hond in mijn vreselijk smerige stinkende tuin schijt en ik hem niet uitlaat, en hij goedkope brokken krijgt , en wel 7 dagen per week alleen is

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:00

Hem filmen wanneer hij jou begluurt en jouw hond overgooid met water.

Met genoeg beeldmateriaal een groot scherm in de tuin of op een grasveld in de buurt zetten en de beelden aan de hele buurt laten zien.

Iemand die ik ken had ook problemen met de buren en heeft het zo aangepakt. De buren zijn uiteindelijk verhuisd omdat ze zich niet meer op hun gemak voelde in die buurt.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 22-07-14 10:01, in het totaal 2 keer bewerkt